Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 803
Åpnet en halvliter Ølboks som var helt tam og relativt smakløs. Etter hvert som jeg drikker meg nedover i boksen får den smaken og kullsyren til en vanlig øl. De to første slurkene smakte nesten bare vann.. Kan også legge til at boksen fikk et søkk da jeg åpnet den.

Noen som har opplevde lignende? Og ikke minst: Hva feiler det pilsen min?
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Ja for et par år siden kjøpte jeg en six-pack med noe vanlig butikkøl som tuborg eller lignende, samme som du beskriver. Var som å drikke øl som hadde stått åpent i 2 dager. Du kan prøve å vende litt på boksene om det er flere, er vek kanskje bare en dårlig batch med Minde det har vært et lite hull i selve boksen.
Reeev
subscribe's Avatar
Trådstarter
Det som var merkelig var at ølen blei brukbar for jo mer jeg drakk(ja, jeg drakk 1 rar pils. Kjipt å kaste 2 av 4). Den siste halvdelen av boksen var helt fin. Som om pilsen hadde skilt seg rett og slett. Var ikke hull i boksen.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av subscribe Vis innlegg
Det som var merkelig var at ølen blei brukbar for jo mer jeg drakk(ja, jeg drakk 1 rar pils. Kjipt å kaste 2 av 4). Den siste halvdelen av boksen var helt fin. Som om pilsen hadde skilt seg rett og slett. Var ikke hull i boksen.
Vis hele sitatet...
Det er ikke helt uvanlig. Skjer gjerne om den har stått lenge på lager. Gjær og multe partiklene er jo tyngre enn det flytende så de synker og ølen blir mer smakløs på toppen