Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 762
Hei!

Jeg går på TRT, men jeg er luta lei gele, dessuten koster det skjorta siden det er så vanskelig å få på blå resept.

Så jeg har brukt en 10ml bøtte med Enanthate en stund. Dosering ca 70 mg i uka, med en injeksjon hver 5 dag.

Nå har jeg derimot fått tak i Sustanon 250mg/ml, i ampuller. Så da har jeg et problem. Siden jeg skal dele denne ampullen opp i tre injeksjoner (en gang i uka siden Sustanon har en lang halveringstid), hva gjør jeg? Jeg har lest at preloading ikke er bra, da gummien i sprøyta kan spises opp og blande seg inn. Ikke vil jeg la ampullen være åpen i to uker heller.

Kan det være en ide og kjøpe sterile 10ml vials fra ebay, og flytte over ampullene i denne?

buksvoger
Sist endret av Buksvoger12; 10. mai 2019 kl. 20:00.
Jeg ville enten fordelt 1ml opp i 3 stk sprøyter med 3 kanyler med ~0,33ml per (83mg per). Noe tap må påberegnes da. Eventuelt fyllt opp 1 sprøyre, injisert 0,33ml hver gang, og byttet kanyle mellom hver injeksjon. Siste metode blir da i praksis mer upresist.
1 eske med sprøyter og 1 eske med kanyler(100 stk) koster ca 100-150kr.
Trådstarter
27 4
Det var egentlig det som var planen, fylle opp 3 sprøyter. Men leste at Etyl Oleate vil spise på gummien i sprøyta. Inneholder Sustanon Etyl Oleate?
Det er jeg litt usikker på, så der må noen andre svare. Gjerne selgeren din.

Hvorfor egentlig sustanon? Det er bare en blanding av fire forskjellige testosteron estere. Jeg tror jeg bare ville gått for vanlig testosterone enanthate.

Ellers er det ikke uvanlig å oppbevare oljen i sprøyter som ligger helt klart i noen uker, men igjen så kan folk bruke forskjellige type oljer til å produsere dette med.
Esteren spiser ikke gummien. Det går fint.

Jeg ville heller ikke kjørt sustanon. Det er ingen fordeler ved det.
Trådstarter
27 4
Nei, dere har sikkert rett i det. Men Sustanon er det eneste jeg har nå, frem til jeg får tak i mer Enanthate

Takker for svar forresten! Da blir det preload av to sprøyter til jeg får tak i Enanthate eller Cypionate igjen.
Sist endret av Buksvoger12; 10. mai 2019 kl. 22:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.