Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 888
Jeg har fra august til desember levert to up i uka. Hvis jeg nekter flere up, kan lege kreve det da?
Hæ? Forklar situasjonen din litt da. Er det for moro skyld? Hvis det er for å beholde lappen eller lignende så vil vel det at du nekter telles som en positiv prøve og du får konsekvenser deretter.
Sist endret av Marriese; 5. januar 2019 kl. 03:19.
Trådstarter
5 0
Jeg var innlagt i sommer pga rus / oxy. Skulle ta up som støtte for meg. Har hatt rene prøver og er lei av å ta up. Skal re innledes i mars. Hadde håpet å slippe frem til da
Vel, hvis det ikke er noen konsekvenser slik som at de tar førerkort (om du har) eller henter deg så sant du ikke tar prøver så er det vel bare å ikke dukke opp og se hva som skjer? Hvis dette er noe du har begynt med frivillig og ikke har skrevet noen kontrakt på så er det du som styrer når du tar disse eller ikke, legen kommer sikkert til å stille spørsmål rundt hvorfor da.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med å bare spørre fastlegen din? Uansett, er det førerkort involvert så må du nok regne med å fortsette å ta u.p viss du vil beholde det