Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1571
.. Kan man få e'er i dag som er blandet med syre, kola, heroin osv..? Skal kjøpe e'er nå, og fikk beskjed om å bare si hva jeg ville ha som innhold, trodde man ikke blandet e'er med syre?
E kan inneholde hva som helst.
Aner ikke hva som forekommer i disse dager, da jeg har slutta med knips.
Det er vanlig at knips inneholder en kombinasjon av andre narkotiske stoffer. Dette kan være kola, syre, speed osv. De fleste knips inneholder også MDMA, men det finnes knips der det er brukt andre og ofte farligere erstatninger til MDMA. Jeg har forøvrig aldri hørt om knips som inneholder heroin.
Hva FAEN har dette med saken å gjøre da?
Opprinnelig postet av DarkStaar
Jeg har forøvrig aldri hørt om knips som inneholder heroin.
Vis hele sitatet...
Jo (desverre)....
Du har jo disse testekitsene som du kan teste om hva annet enn mdma som er i pilla.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
radium skulle vel posta her [ http://www.freakforum.nu/forum/showt...threadid=28450 ] tenker jeg...
Blande knips og syre er vel nogenlunde populært i de rette kretser, det kalles å ta en candyflip.

Det er mye merkelig dop ute å går, men det er enda merkeligere "info" om dop ute å går... Kjenner noen dealere som seriøst trodde ecstacy bare var et oppkok av alle mulige andre stoffer...

Ja, det er mulig å få knips med alt mulig rart i dag. Men hvis jeg hadde fått beskjed om at "det er bare å velge innhold" så hadde jeg gått et annet sted, mest sansynligvis...
Opprinnelig postet av nilie
.. Kan man få e'er i dag som er blandet med syre, kola, heroin osv..? Skal kjøpe e'er nå, og fikk beskjed om å bare si hva jeg ville ha som innhold, trodde man ikke blandet e'er med syre?
Vis hele sitatet...
Hehe.. Kjøp deg EZ-test så kan du gjøre grunnleggende undersøkelser selv.

1. At E'er inneholder heroin er en bløff, og i værstefall rett, men da også problemfritt. For hvis E'en du kjøper for hundre spenn inneholder heroin så kan du trøste deg med at det er en subtil mengde, ellers måtte du ha betalt mye mer for varene!

2. E'er kan inneholde masse forskjellig. Vanligst er at E'ene inneholder amfetamin, coffein, og eller poengløse "filler" stoffer.

3. Jeg har aldri fått E'er med syre i. Når noen snakker om at det er syre i E'ene refererer de ofte til at du får hallusinasjoner av de. Da er det oftest snakk om MDA eller andre derivater i stedet for MDMA.

4. Kjøp fra noen du stoler på. Test varene med Ez-test.

5. Største motivasjonen for å lage og selge dop er penger.. Og som med andre handelsvarer får du ikke solgt så mye av varer som ikke funker. MDMA er enkelt å framstille, og det har ført til at det er masse _EKTE_ varer på markedet.. www.pillreports.com er ett greit sted for grunnleggende overblikk.. Styr unna tabletter som ser dirty ut.. Dårlig labratorie utstyr gir traurig kvalitet.


6. Kos deg. Stopp i tide. Ikke ta mer enn to pr kveld. Du blir kun mer "lok", og mer sleeten i uka etter.

-MadHatter / SvigermorsDrum-