Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1340
Hei. tror jeg har et lite "problem". mye mulig ingen er interisert i å hjelp meg, men det er det at jeg sitter nå her å hater en person fordi drittmenneske forsov seg, så nå sitter jeg her uten de polvarene jeg var lovet.......

hva svarte skal jeg gjøe? sitter her med en 200 lapp og vettaf. hva jeg skal gjøre?! noen som har noen "tips" eller et eller annet som kunne hjelp meg i nødens stund?
Better than thou.
Du er fucked. Alt av alkolholsalg er stengt. Det eneste du kan håpe på er å få kjøpt sprit av enten venner, eller din lokale alkis. Du kan også prøve å få med kompisene dine på et utested, om du er over 18.
Ellers er du, som sagt, fucked.

For min del har jeg halve kassen øl igjen, litt under en flaske vin, og en liter portvin. I tillegg selger vi både tequilla, gin, og vodka i baren i leiligheten vår. Jeg er mao. reddet. Stakkars jævel.
Sil rødsprit gjennom en loff! Loff og rødsprit får du kjøpt på døgnåpne bensinstasjoner! pluss det Carlo sa.
den lokale alkisen ble taua inn for ikke så lenge siden
Opprinnelig postet av cyanid
Sil rødsprit gjennom en loff! Loff og rødsprit får du kjøpt på døgnåpne bensinstasjoner! pluss det Carlo sa.
Vis hele sitatet...
Asså! det får være måte på til desperasjon da
Better than thou.
Og du er under 18? Du får bare prøve å snylte på kompiser i så tilfelle. Hvis ikke, sorry. Prøvd å trygle foreldrene dine og drikke? Fattern kjøpte pils til meg fra jeg var godt og vel 15. Nå er riktignok faren min kulere enn alle andre fedre tilsammen, men still.
jeg er 15....
da tror jeg nesten du må ønske det nye året velkommen med julebrus... husk at "rusen" du får av å drikke for mye væske med sukker også gjør deg rar. Men da trenger du en del da

Am I All Wrong ???
tomas
ikke terg meg!
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Dårlig planlegging der, buddy-boy! Men som alle de andre har sagt: Alt alkoholsalg er stengt, og utesteder er det dårligere med. Fars barskap (enten med lov eller uten) kan være en utvei.

Lykke til med jakten, og ikke la det ødelegge kvelden din.

h
Hvis bensinstasjonene fremdeles er oppe kan du jo ty til alternativ rus...
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Åkké tror vi stopper denne her, før den havner helt ut på jordet.
Jeg er egentlig litt spent på hvordan det gikk med stakkaren jeg. Men men, får vel la være å gjøre noe med det

Eller, vedkommende kan sende meg en PM, så skal jeg åpne tråden igjen for han, slik at han kan fortelle alle om hvordan det var å være eneste i gjengen som var edru på nyttårsaften.