Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1330
Halloisen, har i det siste hørt en del på End of days av Vinnie Paz fordi den har en veldig dyp og konspirasjonsfylt tekst, derfor lurer jeg på om dere vet om noen flere slike sanger?
Cheers
De fleste låtene til Immortal Technique har ganske dyp bakgrunn og da spesielt Dance With the devil. Vet ikke om dette er helt det du leter etter, men anbefaler å høre på den anyways.
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Seriøst, det finnes vel ingen type musikk det er flere tråder om enn grinerappen til Vinnie Paz/Jedi Mind Tricks. Hvorfor ikke søke?
Anonymous - Illuminati
Sage Francis - Vonnegut Busy
Vinnie Paz - End of Days
▼ ... over en uke senere ... ▼
Alt av, Vinnie og noe Jedi mind tricks og Army of the pharaohs brude gjøre susen. Paz er jo kjent for sine konspirasjons teoretiske tekster
Tupac har flere referanser til Machiavelli, skal også være noe lignende, noe slikt du er ute etter: http://lifeexaminations.wordpress.co...h-machiavelli/
Ghost, Tell you what to do, Når Solen går ned av AKI og Kapten Rod, Halve meg av Vinnie, Is happyness just a word av Vinnie paz, God bless av vinnie paz, Last breath av vinnie Paz er dem jeg kommer på i farten.
Kartellen: Mina Områden og Underklassmusik.
Ambition - ft. Meek Mill & Rick Ross.
Disturbia - Block McCloud ft. Misk m.fl.
Bipolar - Sutter Kain & Darko
Learn Truth - R.A. Rugged Man & Talib Kweli
Light Up - Rich Hil

Det jeg kommer på i farta, videre kan du jo sjekke ut Nas, Sean Strange, Slaine, Snak the Ripper og relaterte artister.
Vinnie Paz - True Lies.