Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 855
Hi yall

Har et enkelt problem for dere idag.

Når jeg beveger musepekeren min helt til høyre forsvinner den ut av framen og jeg kan ikke lenger se den. Den forsvinner over på skjerm 2 mener jeg... Hvordan forhindrer jeg musepeker i å forsvinne ut av skjermen min? Er vel noe i kontrollpanel, men noen som har peiling?
Har su to skjermer eller en? mest sannsynlig er det feil oppløsning på skjermen så den forsvinner. du kan sikkert finne en auto adjust funksjon i menyen på skjermen
Sitat av TeliaSuger Vis innlegg
Har su to skjermer eller en? mest sannsynlig er det feil oppløsning på skjermen så den forsvinner. du kan sikkert finne en auto adjust funksjon i menyen på skjermen
Vis hele sitatet...
Bruker 1 skjerm, skaffet nylig Full HD skjerm, så bruker anbefalte 1920x1080. Så burde ikke være noe med oppløsningen.

Roooooit. Så fiksa det. Gikk inn på Nvidia kontroll panel og deaktiverte skjerm nr. 2 (som jeg ikke har en gang) Så den forsvant inn i en virituell skjerm nr. 2. Woop.
Sist endret av RandomGuy; 12. oktober 2017 kl. 19:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.