Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 873
Hei dere!

Kom igår ut med min første sang ved navnet About You. Planen er å få den ut på spotify og itunes om en stund. Men jobber fortsatt med mixingen av den. Håper den faller i smak!

Alt er selvprodusert. Konstruktiv tilbakemelding ønskes!

Takk

https://soundcloud.com/dyrisk/about-you
Likte låta, god vibe og bra stemme
Konstruktivt:
Likte pumpingen på gitaren, men følte sidechainingen var litt overflødig på enkelte partier.
Snare bør komme litt mer frem i lydbildet da den druknet.
Du har noen lyse synther som kommer litt uti låta, som absolutt funker, men var litt "feilplassert" blandt frekvensene.., mulig en eq shelf med noen db demping på de frekvensene gjør susen.
Hører og mye gøy som skjer i bakgrunnen som definitivt burde kommet mer frem i lydbildet.

Lykke til videre
Dyrisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av BarBeats Vis innlegg
Likte låta, god vibe og bra stemme
Konstruktivt:
Likte pumpingen på gitaren, men følte sidechainingen var litt overflødig på enkelte partier.
Snare bør komme litt mer frem i lydbildet da den druknet.
Du har noen lyse synther som kommer litt uti låta, som absolutt funker, men var litt "feilplassert" blandt frekvensene.., mulig en eq shelf med noen db demping på de frekvensene gjør susen.
Hører og mye gøy som skjer i bakgrunnen som definitivt burde kommet mer frem i lydbildet.

Lykke til videre
Vis hele sitatet...
Takk for god tilbakemelding! Jobber veldig med å prøve å bli flinkere med nedmixingen av låtene mine, føler jeg har mye detaljer jeg sliter med å få skikkelig inn i lydbildet. Veldig enig med at sidechainingen ble overflødig til tider. Og hyggelig at du likte låten! Takk igjen