Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5354
http://i39.tinypic.com/kb6dqh.jpg

https://soundcloud.com/thismeanswar/...battlesuit-mix

Release: 21.06.2013
Running time: 60 min
Genre: Drum & Bass, Neurofunk, Nu-Skool

Tracklist:

01: John B - Numbers (Camo & Krooked Remix)
02: Human Error - Funkystepper
03: Aeph - Hoedown
04: Krafty Kuts - Children of the Night (Hashtag Remix)
05: Nu-Logic - We Live There
06: Neosignal - Angst
07: Wizard - Phenomenon One (Benny Page Remix)
08: Mindmapper & Fre4knc - Theropod
09: Neonlight - Frozen Tape
10: DC Breaks - Proton
11: CLSM - Boy in da Corner
12: Monophonique - R U Ready
13: Memtrix - Slipper
14: Zardonic, Throttler & Lowbass - Hypnotized (Black Sun Empire Remix)
15: Memtrix - Mind Control
16: Mindmapper & Fre4knc - Theropod
17: Paradox - Crate Logic
18: Cause4Concern - Never Acid Again (Neonlight Remix)
19: Chase & Status - Barbarians
20: Aeph - Highway Thirteen
21: Helicopter Showdown - Hacker Crap
22: Dub Tao - Mixed Up
23: Apex, Spor, Ewun & Evol Intent - Dirge

Håper dere freaks liker'n!

Helsing frå Kalle
Deffinitivt verdt opplevelsen! KP!!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Elsker det du holder på med man! Skal høre gjennom miksen!
http://farm8.staticflickr.com/7357/9103374252_36839a3cd0_n.jpg

Øl, gjennomtrekk å dundrende lyd mens man slapper av i sofan, det er fredag.
Helt fantastisk å game Starcraft etter. Takk for mixen
Sist endret av Juicekongen; 22. juni 2013 kl. 11:52.
Yay, så fett med fin-fine tilbakemeldinger! Sånt motiverer til å stå på enda hardere. Glad dere likte den! Jeg har dratt miksen et hakk videre, tror dere sannsynligvis vil digge det: jeg har satt sammen en time med høydepunkter fra anime-serien Gundam til lydsporet av miksen, legger den opp på Youtube i løpet av kvelden! Sier ifra når dere kan titte...
Sitat av ThisMeansWar Vis innlegg
Yay, så fett med fin-fine tilbakemeldinger! Sånt motiverer til å stå på enda hardere. Glad dere likte den! Jeg har dratt miksen et hakk videre, tror dere sannsynligvis vil digge det: jeg har satt sammen en time med høydepunkter fra anime-serien Gundam til lydsporet av miksen, legger den opp på Youtube i løpet av kvelden! Sier ifra når dere kan titte...
Vis hele sitatet...
Are we there yet? Are we there yet? are we there yet? are we there yet?
Vel.... Youtube er noen fittehøl og blokkerer miksen pga. copyright. Så her er en direkte link til 720 mp4, 1 Gb tung. Stream den i nettleseren eller last den ned http://tinyurl.com/thebattlesuit
yay! takkar skal høres så snart den er lasta inn på foobaren min

Sitat av Eyeamare Vis innlegg
yay! takkar skal høres så snart den er lasta inn på foobaren min
Vis hele sitatet...
Konverterer den etterhvert
Jøss, jaggu klarte jeg å legge opp på Youtube allikevel. Wuhu!

http://www.youtube.com/watch?v=mE74g9gE2MM
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Okei ffs, den miksen her er noe av det beste du har laget noensinne. Hører vanligvis ikke så ekstremt mye på DNB, og vet ikke hva Neurofunk er engang. Men nå har jeg jævlig lyst å begynne å høre mer på det! Denne miksen blir nok hørt en god del ganger fra min side!
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Okei ffs, den miksen her er noe av det beste du har laget noensinne. Hører vanligvis ikke så ekstremt mye på DNB, og vet ikke hva Neurofunk er engang. Men nå har jeg jævlig lyst å begynne å høre mer på det! Denne miksen blir nok hørt en god del ganger fra min side!
Vis hele sitatet...
WUHU! Takk takk!
Shady Banana
Quix's Avatar
Har hatt denne stående i bakgrunnen på loop i godt over en dag nå. Smashing!
Sitat av Quix Vis innlegg
Har hatt denne stående i bakgrunnen på loop i godt over en dag nå. Smashing!
Vis hele sitatet...
Fantastisk, you just made my day amigo. Gjør meg en tjeneste og få et par kompiser hekta også, yeah?

Legger siste hånd på en ny time nå, poster så snart den er oppe
Jeg hører på denne mens jeg spiller. Sendte den videre til noen kompiser. 4 glade folk takker deg for denne miksen!
Rå mix! Bra jobbet. Hva slags utstyr bruker du?
Sitat av Hermzz Vis innlegg
Jeg hører på denne mens jeg spiller. Sendte den videre til noen kompiser. 4 glade folk takker deg for denne miksen!
Vis hele sitatet...
Så jævelig bra, setter innmari pris på det!

Sitat av eisval Vis innlegg
Rå mix! Bra jobbet. Hva slags utstyr bruker du?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker Ableton Live, en Novation Launchpad og en Korg Nanokontrol II
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Hvordan klarer du å mikse uten crossfader, EQ og lignende? Bruker selv en Mixtrack Pro, og klarer ikke helt å forstå hvordan du klarer å mikse med det utstyret der, særlig når du er så innmari flink.
Sist endret av Dongerino; 26. juni 2013 kl. 00:32.
Her, det letteste er egentlig å vise deg. Du skjønner det sikkert, men det er bare å spørre mer. Jeg har egentlig bare prøvd og feilet meg frem til en metode som funker bra, men det er ingen andre som gjør det på denne måten. Så det kan være litt kaotisk ved første øyekast. Sjekk screen av Ableton Live, det er den siste miksen jeg la ut.

http://i41.tinypic.com/2iu6o1w.png
'Nothin but respect man! Har hørt på begge mixene siden de ble lagt ut her og fått delt den på face også. Utrolig bra arbeid du har lagt ned i dette her, merker du har skills!

Og som en over her sa, utrolig digg å game starcraft med denne musikken i bakgrunnen
Sitat av Morgul Vis innlegg
'Nothin but respect man! Har hørt på begge mixene siden de ble lagt ut her og fått delt den på face også. Utrolig bra arbeid du har lagt ned i dette her, merker du har skills!

Og som en over her sa, utrolig digg å game starcraft med denne musikken i bakgrunnen
Vis hele sitatet...
Innmari hyggelig å høre! Ja, mer eller mindre all av min våkne tid går med til musikk og øving så det begynner å bli resultater. Men det morsomste med hele greia er å få connections med folk fra hele verden som digger de samme lydene som deg. Det er få ting som gleder meg mer enn å spre bra musikk! Stå på, send videre til venner
▼ ... over et år senere ... ▼
Sorry, bumper denne jeg, det er Fredag, på en tirsdag!
This one still blows my mind!!