Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1655
Gikk visst litt unna på nyttårsaften, og jeg klarte å søle champagne på en av kontrollerne mine, har prøvd å få liv i den uten hell og mistenker at den kanskje har kortsluttet på noen måte... Så er det noen vits i å skru den opp for å ta en titt eller er det like så greit å kjøpe seg en ny? er jo ikke akkurat store utgiften men skulle gjerne ha brukt de 5-600kr til noe annet enn en ny kontroller
Nå vet jeg det ikke er så lett å åpne kontroller og samtidig få den som ny igjen da ofte noe plast sitter løst, og knappene bak pleier ofte å sitte løst:

joypad ps3 playstation 3 Sony wifi new 100% original controller er vel halv priset en det det er hjemme i norge.

Ellers bør du sjekke på ebay at kontrolleren er orginal da uorginale ofte funger dårligere mangler dual shock og langt mere farlig å bruke, http://www.forbrukerradet.no/underso...llkontrollere/ så kina kontroller er nok ekstra ille her og andre uorginale kontroller.

Som du ser her er PS3 kontrolleren (Orginal trygt å bruke).
Sist endret av lmh1; 7. januar 2016 kl. 19:30.
Demonter og rens med sprit, anbefaler "blå rens" fra jernia/malerforretning (isopropanol-2).
Har rensa macbook's med coca-cola i hovedkortet med blårens, de funker fortsatt.