Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1548
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hei

Fikk 1g med JWH-122 fra en nettbutikk, men innholdet er lysebrunt. Har før kun prøvd JWH-018 og JWH-081 og begge var helt hvite. Er dette normalt?
Da jeg hadde JWH-122 var den hvit.
Dette avhenger av hvor rent pulveret er, sjekk opp med produsent..
Har ikke noe med renhet å gjøre.
Jeg har brun JWH-073 og den funker som bare det.

Så, så lenge du får ønsket effekt av pulveret har det vel ikke noe å si hvilken farge det har?
Sitat av Saviorself Vis innlegg
Har ikke noe med renhet å gjøre.
Jeg har brun JWH-073 og den funker som bare det.

Så, så lenge du får ønsket effekt av pulveret har det vel ikke noe å si hvilken farge det har?
Vis hele sitatet...
Visst en får ønsket effekt å det brune i pulveret kommer fordi det ligger rest produkt (avfalls produkter) i Jwh'en å en for ønsket effekt så kan allikevel "avfalls produktene" være skadelige.

Altså rest anfaller av muligens farlige produkter som er bruk for å syntetisere dette.
Allikevel sier jeg til TS at dette mest sannsynlig ikke er noe å bekymre seg for pga av at på dette forumet sier de
"One thing noticed right away about the JWH-122 is the darkness of it, it's a tan substance"
Sist endret av isonipecaine; 29. juni 2011 kl. 06:05.
Dette er ikke ment som moralpreiken, bare en vennlig påminnelse.
Husk å være JÆÆVLI forsiktig med doseringa!

3 kompiser havna på sykehuset etter de trudde de skulle dø. Var med en av dem når det skjedde, ikke et pent syn. Og det var kun etter to trekk. Plutselig lå han dær helt borte, null respons. Plutseli ser han helt tomt på meg, og prøver å angripe meg et par ganger. Men han er jo helt zombie så det ender med han havner på gulvet istedenfor. Etterhvert kom han til sansene, og begynte å hyle å skrike. Når han kom på sykehuset hadde han en puls på nesten 200.

Men så lenge du passer på kan det være sykt morsomt!

Husker første gang jeg prøvde det, fikk slutten av røyken til han jeg kjøpte av. Før jeg ante ordet av det satt jeg der å hylflirte.
Sitat av KafanEdetta Vis innlegg
3 kompiser havna på sykehuset etter de trudde de skulle dø. Var med en av dem når det skjedde, ikke et pent syn. Og det var kun etter to trekk. Plutselig lå han dær helt borte, null respons. Plutseli ser han helt tomt på meg, og prøver å angripe meg et par ganger. Men han er jo helt zombie så det ender med han havner på gulvet istedenfor. Etterhvert kom han til sansene, og begynte å hyle å skrike. Når han kom på sykehuset hadde han en puls på nesten 200.
Vis hele sitatet...
Fikk sikkert bare "noia". Det der kan skje md 2 trekk vanlig hasj også. Har vært vitne til et en del situasjoner, de fleste det skjedde med røyket for første gang. Men jwh er litt mer potent så man kan bli litt mer slått ut, som da fører til ekstremt noia for man ikke aner hva som skjer inni huet.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Har testet dette. Tok en alt for stor i går. Total fuck up i 2 timer. Halliser, etc.. Funker til de grader, men var litt skummel når man tar for mye.

Har dessuten lest på dette forumet at f.eks JWH-018 kan være alt fra rød til brunaktig.
Sist endret av Mexxy; 29. juni 2011 kl. 12:48.