Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  115 9372
nFF Marshall
morten's Avatar
Så se topic i #crew da, di tøs
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av nso
devine: afterparty blir det nå ihvertfall denne gangen =)
Vis hele sitatet...
Det er knall, satser på å være bedre forberedt denne gangen
Kommer det svar på mailen? Har forøvrig fått permisjon hele neste uke, så da blir jeg nok mer tilgjengelig om det skulle være noe..
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
devine: skal se på det ja. Litt stress de siste dagene, men du skal å beskjed.


On a different note;

Registrering er nå ÅPNET for CodeBreaker 2004 - og man kan registrere seg på www.codebreaker.no/reg

Om man har lyst til å sitte sammen med nFF-gjengen så er en hel rekke reservert nFF (40 plasser). Hvis du har lyst til å sitte på rekken, send meg en PM eller kontakt meg på IRC (nso). Legg ved brukernavn du er registrert med - så fikser jeg det slik at du får sitte sammen med gromkara =)
Farsken....

Dette hørtes jo faktisk litt gøy ut....

Lan med lav fjortisfaktor OG ikkealkoholforbud.

Synd meg har planer og dårlig med kronasjer og slikt no.....

/me
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
For å komme med en liten oppdatering.

Vi har nå kommet til en avtale med svenske Machinae Supremacy - og det ser nå ut til at dem kommer og spiller på avslutnignsshowet på lørdagen. ( www.machinaesupremacy.com )

Nå er det registrert 88 landeltakere, noe som er ganske ok på en uke med tanke på at vi ikke har reklamert noe utover her på nFF.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Enkelte jeg har snakket med savner litt updates iom. at det er ca en måned igjen, og det fortsatt er litt tynt hva compoer som er på gamingsiden osv..

Pluss: en forum-bekjent som dessverre ikke kan være der hele uken lurer på hvordan mulighetene er for å få med seg Machinae Supremacy. Går utfra at det vil være mulig å være besøkende i hallen, slik det var på HordaLAN?

Gleder meg stort jeg nå. Har en vakt periode igjen, deretter en ukes mestringsøvelse i skog og mark, kongens inspeksjon, og deretter dimming og så: CB04 here I come!
nso: jeg ser att "kontoen" min ikke er slettet enda, selv om jeg ikke har betalt. Skal snakke med sjefen min om jeg kan få utsatt sommerjobben til den 5. Det bør gå bra siden jeg ikke er ferdig på skolen før den 30. Klarer akkuratt å skvise inn litt lan før sommeren blir ødelagt av jobbing og slikt tull
rekylvinyl.no
hey, endelig litt presse

http://polarboing.com/article.php?sid=2495

Folk bør få rumpene sine dit.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Machinae Supremacy spiller på CB

http://codebreaker.no/index.php?menu=1&news=40

edit: fixa url *host*
▼ ... noen uker senere ... ▼
Wohoo, får vel møte grom kara da.
Kommer desverre ikke til å sitte med nff karene, *snufse*
må sitte med cs laget jeg er meldt på med.

Kommer vel innom å hilser
nFF Marshall
morten's Avatar
nFF og CS i samme setning
morten: godt at det ikke var på samme linje da. Noe trøst i det.
Skall være lett :P
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
før jeg løper bort i hallen igjen som et hundset esel - hvis noen som kommer av en eller annen grunn skal ha tak i meg, så kan dem msg'e et crewmedlem på IRC og få telefonnummeret mitt

- småmyeågjørenso
nFF Marshall
morten's Avatar
Jeg prøvde å ringe det nr'et, og pustet og peste som vanlig, så sier ei dame på andre sida "Hva har du på deg da?" på bergensk. Jeg ble så flau at jeg bare la på
[spam]
*fråde* CodeBreaker i morgen...
[/spam]

Er... Noen som har fått bekreftelse på betalingen sin?

Edit: "update: gleder meg fortsatt"
uhm. hvor langt er det fra gyllenpris til hallen i taxi penger?

uhm2. hvordan gikk det med sharq sine transport problemer?

uhm3. jeg kommer en eller gang i kveld, legger meg til å sove nå :P
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Nå er det åpne dører, folk strømmer inn, og køen for sjekking av virus er full gang.
Tror dette kan bli bra, linjene er oppe og fungerer bra foreløpig. Updates to come!
faen, jeg hadde helt glemt alt om CB, selv om jeg tenkte at det hørtes litt artig ut. Kan være jeg stikker innom og ser på folkene
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
RoadKill:

uhm2: Jeg plukka'n opp.
Kult her på CB, kan minne om DC HUBen: 82.134.76.229
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
knis

Jeg kom nettopp tilbake og har endelig fått satt meg ned for første gang siden søndag. Tror jeg sov 6 timer fra søndag til onsdag
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Har truffet et par søte freaker nå, Spetznaz, SharQ, IvIoyner og Zykes.

Stemningen stiger,dessverre er det noen som har klart å lirke inn en liten worm på nettverket, men ellers går ting knirkefritt. Kudos til gutta som har lagt opp strøm og nett, alt fungerer veldig bra, kanskje med unntak av at det mangler et shift med kantinecrew, så noen må ofre frivakten sin for å tilfredstille nerder.

Minner på at Colaen har sunket til kr 10 i pris, det er fortsatt en god del Wienerpølser, og forsyninger med Grandis ble kjøpt inn tidligere idag. Fysisk kontakt selges også for den rette prisen!

Happy linkolito
jeg sitter mellom sharq og spetznaz, så du har sett meg og
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Mellom Teh SharQ og Teh Spetznaz.. At fyren fortsatt lever er vel et mirakel.

Teeh
SharQ: har du knipsa flere bilder?

*rykter om chicks der *
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Haha.. chicks? Er å ta litt vel hardt i. er diverse jenter her, men når ikke engang en tiendedel av dem ser bra ut etter 4-5 dager inne i en idrettshall sier vel det sitt om babefaktoren. Er en eller to som ser bra ut. Er masse søte gutter her da
Få opp noen pix fra nFF-rekka, da. Jeg vil se hva jeg gikk glipp av..
Sist endret av vidder; 2. juli 2004 kl. 20:31.
akkuratt nå går du bare glipp av meg. skal si i fra til sharQ
cb er bare genialt

ftp er oppe, sjekk på ftp>>>public for mer info
Hvis noen skulle ha mulighet til å sende replay av finalen i Wc3 compoen tror jeg ikke at jeg kommer til å grine...
Dere får forresten kose dere med freakingen deres.. natta
btw. jeg var best av nff folkene i Q2 compoen
Jeg var nest best!
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Jeg vil ikke snakke om det!
Er det noen som vet hvem som vant Warcraft compoen?

edit:
Forresten, bildene var morsomme
Må bare få sagt det en gang for alle, siden internett er en mangelvare på hjemmefronten.

CodeBreaker er et av de bedre datapartyene jeg har vært på, vil våge å påstå at den ligger trygt plassert på Topp-5 lista for mitt vedkommende, kun slått av TG01 og TG02.

All honnør til alle som har stått bak, takk for et fin-fint arrangement, kanskje spesielt alt-mulig-mannen nso (selv om han ikke fikk utlevert våpen for å jage vekk fjortenåringer som stod med tusj i trynet på intetanende søvngjengere).

Håper dette gjentas, og sier takk for nå.

- Bildet er © Photocritic Ltd v/Haje (SharQ). - Resten av bildene finner dere her
Enig

Synd for dem som ikke kom da

Dette var en opplevelse som alle burde få med seg
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
http://www.photocritic.org/library/data/555/1IMG_4005.jpg

Weeh.
da var cb04 så godt så over

takker så godt for kult lan
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Hehe, tror nso er en smule sliten ja :P
Det blir sakte med sikkert tommere her i salen, men vi holder koken til siste minutt
Helvetes drittunger ! Hvem som gidder å stjele en mus mens en sover da? Brenn evig sakte !

Kjøpte musen forige uke jo, intelli 4. :/
Det er nok fordi du sitter med cs laget ditt. Hadde du sitti med NFF rekka hadde dette aldri skjedd.
Opprinnelig postet av TechLash
Det er nok fordi du sitter med cs laget ditt. Hadde du sitti med NFF rekka hadde dette aldri skjedd.
Vis hele sitatet...



Er nok flere enn meg som har opplevd tyveri på codebreaker i år. :/
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Men ikke noen fra nFF-rekken....
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Både min og SharQs bærbare macer har stått alene ved bordene om morgenene når vi har sovet uten at noen har rørt dem...
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Det må ha noe å gjøre med at IvI ser ut som en thug. Hvem ville vel messet med noen på hans bord?

ref: http://www.photocritic.org/library/s...cat=555&page=6
Sist endret av Cadex; 4. juli 2004 kl. 20:57.
Opprinnelig postet av Gusto
Både min og SharQs bærbare macer har stått alene ved bordene om morgenene når vi har sovet uten at noen har rørt dem...
Vis hele sitatet...

Du skjønner, jeg satt med fjortissene.
Ja, jøss, CB04 var jättekult. Jeg har ingenting å utsette på bortsett fra musikken. Det var grei musikk, men metal på full guffe klokken 6 om morgenen? Selv om det bare sover sånn 20-30 stykker om gangen kan man holde volumet på et edru nivå fram til 9-10 tiden elns.

Top-notch lan anyway, gleder meg til neste gang.

EDIT: cs-horene var heller ikke spesiellt omtenksomme klokken 4 om morgenen heller...
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Favoritten var da CS-vinnerne fikk et gammelt spill fra 2000 og noen musematter som compo-premie. Noen høyere skuffa tolvåringer skal man lete lenge etter. De solgte faktisk premien sin rett etterpå til en kis for 100 NOK. Gjett om whininga dukket opp også. Morsomt.

Ellers var Q2-compoen (hovedcompo) genial, og vinnerpremien var blant annet en fin monitor fra Absolutt Data.

Vi fikk også satt igang en BZFlag-compo mot slutten. Med bedre premier enn CS!

Jeg synes partyet var en suksess. Kos med en pils eller tre i godt lag.