Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3111
Jeg har ein liten grinder. Og litt hasj. Vist jeg fryser hasjen til den blir så hard som bare det. Om det hadde funket. Men kunne jeg ha toke den klumpen i ein grinder og grinde det uten at det setter seg fast i grinderen, hjallfall ikke mye
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja. Gjør det hver gang. Bruker en helt vanlig grinder av plast. Putt gjerne tobakken i også, så blir det miksa godt!
Hadde heller bare varmet opp hasjen godt også ''baket'' den inn i tobakken.
Aldri prøvd å fryse hasj å grinde det..
Høres tungvint ut!

Hvis du vil unngå å brenne hasjen før det skal røykes anbefaler jeg denne:
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva skjedde med å bare mekke seg en bønne?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trenger ikke gjøre det så vansklig, bare bruk henda som vi andre har gjordt i alle år..
Jeg pleier varme en tallerk i microen og legge klumpen på den etterpå, da blir klumpen god og myk og knas enkelt sammen med tobakken
Jeg pleier å først roaste sigarettene til de blir helt svarte. Jeg bruker 2 sigaretter per gram. Tar så ut tobakken av sigarettene, tar frem klumpen og tar små biter og blander det i tobakken. Dermed tar jeg frem lighteren og varmer tobakken og hasjen (mens det fremdeles ligger på tallerkenen), for så å bake hasjen inn i tobakken. Etterpå grinder jeg det til pulver og kjører på.

En kompis av meg gjør nesten det samme som han over meg, bare at min kompis varmer både tobakk og hasj på tallerkenen i mikroen, for så å bake det inn etterpå. NB!!!!!! Tallerkenen blir veldig varm, og du risikerer å brenne deg så kraftig at du må ha behandling. Ikke spør hvordan jeg vet det
Anonym bruker
"Halvfylt Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stingray Vis innlegg
Jeg pleier å først roaste sigarettene til de blir helt svarte. Jeg bruker 2 sigaretter per gram. Tar så ut tobakken av sigarettene, tar frem klumpen og tar små biter og blander det i tobakken. Dermed tar jeg frem lighteren og varmer tobakken og hasjen (mens det fremdeles ligger på tallerkenen), for så å bake hasjen inn i tobakken. Etterpå grinder jeg det til pulver og kjører på.

En kompis av meg gjør nesten det samme som han over meg, bare at min kompis varmer både tobakk og hasj på tallerkenen i mikroen, for så å bake det inn etterpå. NB!!!!!! Tallerkenen blir veldig varm, og du risikerer å brenne deg så kraftig at du må ha behandling. Ikke spør hvordan jeg vet det
Vis hele sitatet...
Lol. Hasj i mikroen. Det ødelegger jo trikomene.
Anonym bruker
"Flirende Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lol. Hasj i mikroen. Det ødelegger jo trikomene.
Vis hele sitatet...
Ikke med mindre thc oljen koker?
Grinde hasj funker fett det, bare sjekk grinderen godt for rester etterpå.
Anonym bruker
"Halvfylt Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke med mindre thc oljen koker?
Vis hele sitatet...
Jo. Slutt å spre feilinformasjon slik at folk ødelegger flisa si.
Anonym bruker
"Flirende Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jo. Slutt å spre feilinformasjon slik at folk ødelegger flisa si.
Vis hele sitatet...
Så hasj som ligger i en varm bil blir ødelagt?
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Varm bil=/=Mikro...
Anonym bruker
"Flirende Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, hva er forskjellen? Så lenge den ikke blir så varm så oljen koker og thcen går ut?
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forskjellen er vell mikrobølger.
Anonym bruker
"Halvfylt Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, hva er forskjellen? Så lenge den ikke blir så varm så oljen koker og thcen går ut?
Vis hele sitatet...
Elektromagnetisk stråling
Hasj tåler å bli brent. Da tåler det også en kjapp oppvarming i microen.
Anonym bruker
"Halvfylt Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Hasj tåler å bli brent
Vis hele sitatet...
Ja gjør det egentlig det?
Man røyker da hasj? Virkestoffene i cannabis overlever å bli brent i en glo som holder godt over 900 grader. Å påstå at noen sekunder i mikrobølgeovnen skulle være noe verre enn det, faller på sin egen urimelighet.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Man røyker da hasj? Virkestoffene i cannabis overlever å bli brent i en glo som holder godt over 900 grader.
Vis hele sitatet...
Ja, men de blir jo også til røyk og forsvinner i lufta.
Sist endret av UncleSam; 15. oktober 2018 kl. 21:36.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Ja, men de blir jo også til røyk og forsvinner i lufta.
Vis hele sitatet...
Men det skjer ikke i en mikrobølgeovn ved mindre du setter på høyeste styrke i ganske så lang tid.
Mikrobølgeovnen setter ikke bare fyr på ting uten videre.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Ja, men de blir jo også til røyk og forsvinner i lufta.
Vis hele sitatet...
Ja, men oljen fordamper ikke fra en hasjklump etter noen sekunder i microen. Det er bare en rask måte å varme klumpen jevnt på, der du enkelt kan varme hele massen til en moderat temperatur uten at den blir brent og gir fra seg røyk. Det er mer skånsomt enn å bruke lighter, der man faktisk utsetter hasjen for direkte kontakt med ild, og dermed mister små mengder virkestoff til røyk og damp.
Jeg trur mentalmelt har rett. Mikroen varmer den opp stadigt. Men jeg tror den kan kjapt bli for varm. Så dreier seg egentli bare om hvor lenge du har den i. Spørs også hvilken type mikro du har evt styrken. Men vist man har hasjen i mikrobølgovnen i 40 sekund er jeg sikker den kan begynne og vaporisere/røyke. Men vist man bare har den inni i 10-20 sek går det sikkert bra
Sitat av Paracet500mg Vis innlegg
Jeg har ein liten grinder. Og litt hasj. Vist jeg fryser hasjen til den blir så hard som bare det. Om det hadde funket. Men kunne jeg ha toke den klumpen i ein grinder og grinde det uten at det setter seg fast i grinderen, hjallfall ikke mye
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal du gjøre det i det hele tatt? Bare del opp klumpen med fingrene/neglene. Ikke bruk lighter osv, da brenner du bort mye av det man helst vil få i seg...