Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  186 58642
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Kom på en ting til jeg savner fra tidligere, og det er at man ser hvilke forum trådene på index.php kommer fra. De fleste kan man alltids plassere om det er en beskrivende emnetittel, men ikke alle som er like enkle.
En ting som er dumt, er at når man trykker på en link, så kommer det i et nytt vindu. Det er ihvertfall i firefox.
se der ja.. lookin' good!

men måtte bytte passord da, etter 5 år fikk jeg ikke ha samme passord som brukernavn lengre
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Haha, cokeloop. Jeg så en varsel om det i oppdateringssekvensen, men jeg tenkte at "så dum er det vel ingen som er".
når man er 16 år er det lett å gjøre sånt når man regger seg.. hadde ingen "standardpass" på login'ene mine den gang, og nFF er den eneste siden jeg aldri har gidda å bytte dette på Men hey, jeg er amerikaner da, kan være der dumheta kommer fra
Dette er veldig fint, men blir det mulig å kunne velge tilbake det gamle nFF-temaet? (standard-wide)
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Petter Pan Vis innlegg
Dette er veldig fint, men blir det mulig å kunne velge tilbake det gamle nFF-temaet? (standard-wide)
Vis hele sitatet...
Ja, det blir mulig. Det hadde du sett om du leste første innlegg.
Sitat av slashdot Vis innlegg
Ja, det blir mulig. Det hadde du sett om du leste første innlegg.
Vis hele sitatet...
Nei? .
Sitat av Petter Pan Vis innlegg
Nei? .
Vis hele sitatet...
Joda du, bare å se litt bedre etter.

Sitat av nso Vis innlegg
Jeg kommer til å legge til alle de gamle featurene.
Vis hele sitatet...
Nice. Gleder meg til alt er ferdig.
Sitat av Butcher'n Vis innlegg
Joda du, bare å se litt bedre etter.
Vis hele sitatet...
Stod vel ikke rett fram at "standard-wide" var en av featurene, så da ble det vel litt forvirring.

Bare vi får "old skewl" tilbake så er jeg glad!
Ble litt satt ut da jeg sjekket forumet i morges, men føler allerede at det er bedre. Spesielt dette med bredden og at det nå er lettere å lese.
Stå på.

atlef.
Blir fint dette..
Sitat av naxoz Vis innlegg
En ting som er dumt, er at når man trykker på en link, så kommer det i et nytt vindu. Det er ihvertfall i firefox.
Vis hele sitatet...
Dette kan endres ved å gå på Verktøy - innstillinger - faner - åpne fane i samme vindu
Sitat av Mcmak Vis innlegg
Dette kan endres ved å gå på Verktøy - innstillinger - faner - åpne fane i samme vindu
Vis hele sitatet...
Det funker nå, med det var et problem isted.

Ja, jeg har de insillingene på.
Hadde vært kos med norsk igjen, savner det. Liker ikke at det står f.eks. "User CP" i stedet for kontrollpanel..

Fikse det eller?

Edit: Og de fine knappene som kom for ikke så lenge siden, men regner med at dere driver på og fikser det.
Må legge til at den nye edit-funksjonen fortsatt er like fin : )
Sist endret av drittunge; 3. november 2008 kl. 18:49.
Skjønner ikke helt hvorfor mange maser om så mangt. Det står i første posten at de gamle featurene + oppdateringer kommer, bare at det tar litt tid.
Sist endret av Butchern; 3. november 2008 kl. 18:55.
Kommer det ''nye'' NFF med RSS? tror det er det jeg mener:P men i hvertfall at det blir Https:// og ikke bare http://

heter det RSS eller SSL? eller jeg helt ute på isen?
Sitat av -=Insane=- Vis innlegg
Kommer det ''nye'' NFF med RSS? tror det er det jeg mener:P men i hvertfall at det blir Https:// og ikke bare http://

heter det RSS eller SSL? eller jeg helt ute på isen?
Vis hele sitatet...
Det heter SSL. http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Sockets_Layer

RSS er noe annet http://en.wikipedia.org/wiki/RSS_(file_format)
Sist endret av Gisse; 3. november 2008 kl. 19:09.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
RSS kommer nok ja.

SSL kommer ikkje.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
OMG! Multiquoting! ThaaaaankYou!

Ooo! Ny type quickreply OG edit jeg kjenner fra andre forum. Nice going!

Edit 2: Blir det fortsatt 5-min-grense? Eller skal dette også endres?
Sist endret av Jonta; 3. november 2008 kl. 19:23.
Sexy med bedre søk og full fart ! Godt jobbet, Ukens beste nyhet vil jeg tro
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av slashdot Vis innlegg
RSS kommer nok ja.

SSL kommer ikkje.
Vis hele sitatet...
Sitat av Jonta Vis innlegg
OMG! Multiquoting! ThaaaaankYou!

Ooo! Ny type quickreply OG edit jeg kjenner fra andre forum. Nice going!

Edit 2: Blir det fortsatt 5-min-grense? Eller skal dette også endres?
Vis hele sitatet...
Sitat av pidget Vis innlegg
Sexy med bedre søk og full fart ! Godt jobbet, Ukens beste nyhet vil jeg tro
Vis hele sitatet...
Heeey, awesome!
Heeer var alt stort og... Flott? Ja.
Blir godt når dere blir ferdige, men nå vet jeg hvertfall hvordan det må føles å dusje med svampdrakt - eller er det bare hos meg at ting er litt større enn vanlig? Humm Humm O_o
Venter i spenning på "innlegg jeg har svart på" knappe-tingen :P
Liker størrelsen jeg, ikke endre, hvertfall ha dette som valgmulighet. Kanskje litt store ikoner, men de skal vel byttes ut..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Gjerne ha multiquote-knappen i blå farge. Jeg ser at 5-minuttersgrensen fortsatt består.
Dette var veldig bra
Takk!
Jeg må si jeg likte bedre sånn det var... Men joda, dere er jo ikke ferdige enda, så jeg kan jo enda håpe.
Sitat av Butcher'n Vis innlegg
Skjønner ikke helt hvorfor mange maser om så mangt. Det står i første posten at de gamle featurene + oppdateringer kommer, bare at det tar litt tid.
Vis hele sitatet...
Ja helt enig.. blir skikkelig provosert av at folk maser før ting er ferdig
hurra, norsk!
Valgfri brukertittel
dain's Avatar
Sitat av ulldott Vis innlegg
hurra, norsk!
Vis hele sitatet...
Delvis i alle fall
Ser at noen har sagt at siden har blitt raskere allerede. Dette gjelder forøvrig ikke for min ipod touch. Søkeknappen må trykkes på to ganger for å åpne søke-taben og den åpnes saaakte.. Mine tråder og Mine innlegg under hurtigvalg-menyen dukker opp snart, regner jeg med?

Edit: Ellers - knall!
Sist endret av Pope; 5. november 2008 kl. 18:58.
Sitat av Pope Vis innlegg
Ser at noen har sagt at siden har blitt raskere allerede. Dette gjelder forøvrig ikke for min ipod touch. Søkeknappen må trykkes på to ganger for å åpne søke-taben og den åpnes saaakte.. Mine tråder og Mine innlegg under hurtigvalg-menyen dukker opp snart, regner jeg med?

Edit: Ellers - knall!
Vis hele sitatet...
Du har ikke tenkt over det faktum at iPod Touch ikke er den raskeste enheten på jord?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Yay, der var KP tilbake
Savner fortsatt favicon
http://bilete.no//6755.jpg
KA DU MEINE FAVIKON
Ikke no favicon hos meg vertfall, har firefox.
Jeg får heller ikke opp favikon, jeg bruker firefox.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av naxoz Vis innlegg
Jeg får heller ikke opp favikon, jeg bruker firefox.
Vis hele sitatet...
http://www.freakforum.nu/favicon.ico

Slett cache i nettleseren og prøv igjen
Sist endret av vidarlo; 6. november 2008 kl. 19:41.
How? O.o (23,5 tegn)
Sitat av skogland Vis innlegg
How? O.o (23,5 tegn)
Vis hele sitatet...
Tools-> Clear private data -> huk av for cache....
Hadde vært fint om vi kunne sett hvilket emne trådene på førstesiden er fra, f.eks "vanlig diskusjon" osv. Det hadde også vært en fordel om vi kunne sett antall sider trådene er på, slik som på: "Hurtiglenker" og "Dagens innlegg". Føler det blir mer oversiktlig.
Forsiden blir nok som den gamle, minst. Det som ligger nå er bare en midlertidig light-versjon for å ha noe.
Sitat av bobbo Vis innlegg
Forsiden blir nok som den gamle, minst. Det som ligger nå er bare en midlertidig light-versjon for å ha noe.
Vis hele sitatet...
Hvorfor tror du det? Jeg kan ikke se noen uttalelser fra administrator om at det kommer til å skje.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Myhre Vis innlegg
Hvorfor tror du det? Jeg kan ikke se noen uttalelser fra administrator om at det kommer til å skje.
Vis hele sitatet...
Quote fra førsteposten:

Sitat av nso Vis innlegg
Forsiden er rimelig provisorisk for øyeblikket.
Vis hele sitatet...
Hadde vært fint hvis vi f.eks. kunne velge hvor mange poster som skulle vises på forsiden.
Sånn som den gamle var altså, bare med valgfritt antall poster, som på en rss-feed.
Hva viss man kunne selv velge hva man ville ha på forsiden?

Hvis man vil ha poster fra vanlig diskusjon og internet, så kan man få det i en egen boks, i tilleg til nye poster?

Dette blir vel litt Web 2.0 (hvis det er det det kalles) Vet ikke om dere vil ha det, men jeg syntes at det hadde vært en god ide
Sitat av naxoz Vis innlegg
Hva viss man kunne selv velge hva man ville ha på forsiden?

Hvis man vil ha poster fra vanlig diskusjon og internet, så kan man få det i en egen boks, i tilleg til nye poster?

Dette blir vel litt Web 2.0 (hvis det er det det kalles) Vet ikke om dere vil ha det, men jeg syntes at det hadde vært en god ide
Vis hele sitatet...
Støtter deg på den. Har nevnt tidligere at modulering for brukeren av forsiden av typen som f.eks YouTube har. Da kan bruker selv velge isteden for å kritisere for dårlig opplegg.
Usikker på om dette har vært diskutert men, autokorrektur?

I mange tilfeller hadde det vært gull å fått luket bort det verste av..gramatiske krumspring..