Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 5882
Noen som har peiling på ca. Pris på sparkling og maling av ett tak på 25kvm?

Tenker da også på slik fancy listløs overgang til tak

På forhånd takk
Det kommer veldig Ann på hvor i landet du bor. Hvor bra utgangspunktet er osv. Spør ett malerfirma om ett tilbud så slipper du og gå på en smell og bli skuffa av at vi på forumet synser en pris. Men skal jeg tippe så 6000kr
Trådstarter
40 0
Takker for svar.

Jeg bare tenkte å høre med andre før jeg ble helt lurt. Har fått tilbud fra en maler på 16000+moms altså 20000 for sparkling og maling av taket. Dette inkluderer ikke listeløs overgang til tak, da mente maleren at det kom til å bli en god del dyrere. Regner da med rundt 30000.
fikk sparklet og malt og montert gips plater i tak ( tokk stender selv) med listløs overgang for 4500.. 28kvm

dette var en maler som ikke gjorde det gjennom firma da.

30 tusen er helt userriøst for 22kvm
Sist endret av Vethod; 17. januar 2019 kl. 08:37. Grunn: .
Trådstarter
40 0
Når var dette? Har søkt rundt på nettet, og der er det stort sett gamle tråder på diverse forum som sier de har fått tilbud på 150-200kr per kvm. Med en pris på 20 løk havner kvm pris på 850ish. En helt absurd pris.
Tilbud fra en som sikkert har for mye jobb som det er kanskje ?
Priser derfor høyt ?
Trådstarter
40 0
Det tenkte jeg ikke på. Men kommer uansett ett annet firma på befaring nå fredag.

Takker for alle svar
Du hadde nok fått en mye bedre pris om jobben var større.
Jeg malte et helt hus og garasje 2 ganger for 8000,- Skulle få 16.000,- om jeg malte muren, men det sa jeg pass til.
Trådstarter
40 0
Har nå fått tilbud på 12k dette innebærer sparkling og maling med listløs overgang
IT-Konsulent
ville brukt mittanbud.no der kan man legge opp alt av relevant informasjon og lese erfaringer fra andre, velg gjerne et firma som har en kunde som har gitt dem anbefalning på grunnlag av en jobb som er noe av det samme du skal ha utført..