Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3851
Igår så proppet jeg i meg alt for meg amfetamin, rett og slett fordi mine hensikter var og misbruke det

I løpet av 1 time så fikk jeg i meg 3g; justering i åra så droppet æ en saftig en, etterfulgt av en ny justering og det som var igjen kjørte jeg opp i endetarmen rett å slett

Aldri vært så grisespeeda og blodrusa som da og det var en stigende rus av ren pepper KONSTANT!!!

Når hele natta hadde gått på å gå rundt mæ sjøl og holde rundt bassen på anlegget med musikk på full fetting, ble æ rimelig utslitt og ville bare sove.

Spiste da 10mg benzo, antipsykotika, multivitaminer, så mange piller dopamin at jeg så ikke så etter engang etter kor mange det var, vimovo, paralgin forte og toppet det hele med Ibux og 1l vann. Passa rett ut

ALDRI i hele mitt liv har æ vært så dårlig som idag. Spydde så mye at det var faktisk uvirkelig. Bare selveste brekkninga varte i 5-8 sec, etterfulgt av en ny. Så vidt at æklarte å få luft i lungene før jeg nesten svimte av av de sykt intense smertene som fulgte med torturen av å brekke seg så lenge. Var sikker på at spiserøret mitt vridde om sæ sjøl og var på tur ut av kjæften min.

Andre enn bare meg som mener at dette er en "overdose" av amf? At speeden enda ble trekt opp i tarmene rett å slett og det ble for mye for kroppen?
Er du helt ute på tur fortsatt eller? Du svarer godt på ditt eget spørsmål, og burde strengt tatt holde deg unna rus før det dreper deg.

Har vært så latterlig mye sånne tråder her i det siste. Hva trodde du ville skje, egentlig?
Det er vel ikke sånn at du tror at det du driver med er noe bra for kroppen din?
Æ viste jo at det ikke kom til å gå bra, har brukt speed såppas lenge at æ ca fullt klar over farene. Står jo enda at hensikten var å misbruke det og bare bli helt fakka. Var ikke det æ va ute etter å vite.

Det jeg ville vite at VAR dette amfetamin forgiftning så lenge etterpå, og har jeg rett angående at stoffet enda ble trekt opp i kroppen selv etter så mange piller og søvn og vann????

Er det seriøst bare jeg som tenker utfor den boksen dere andre brukere ikke klarer å stikke nesetippen ut fra?

Sitat av Nettopaino Vis innlegg
Du er heldig hjerte ditt fortsatt slår idiot!!
Vis hele sitatet...
For alt du vet så vil æ dø
Sist endret av Snuspusen; 19. desember 2018 kl. 21:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Snuspusen Vis innlegg
Æ viste jo at det ikke kom til å gå bra, har brukt speed såppas lenge at æ ca fullt klar over farene. Står jo enda at hensikten var å misbruke det og bare bli helt fakka. Var ikke det æ va ute etter å vite.

Det jeg ville vite at VAR dette amfetamin forgiftning så lenge etterpå, og har jeg rett angående at stoffet enda ble trekt opp i kroppen selv etter så mange piller og søvn og vann????

Er det seriøst bare jeg som tenker utfor den boksen dere andre brukere ikke klarer å stikke nesetippen ut fra?




For alt du vet så vil æ dø
Vis hele sitatet...

Hvem f veit? Du veit jo knapt nok hva du stappa i deg selv en gang, så ikke kom her og lek tøffing.

Du burde seriøst snakke med noen eller få deg hjelp på et eller annet vis, for det her er ikke bra.

Edit: ser på de andre innleggene dine at du selv mener du har full kontroll på pepper osv og leker storkar. Kanskje det er DU som skal begynne å tenke utenfor boksen snart?
Sist endret av Våtfisk; 19. desember 2018 kl. 22:06.
Sitat av Snuspusen Vis innlegg
Æ viste jo at det ikke kom til å gå bra, har brukt speed såppas lenge at æ ca fullt klar over farene. Står jo enda at hensikten var å misbruke det og bare bli helt fakka. Var ikke det æ va ute etter å vite.

Det jeg ville vite at VAR dette amfetamin forgiftning så lenge etterpå, og har jeg rett angående at stoffet enda ble trekt opp i kroppen selv etter så mange piller og søvn og vann????

Er det seriøst bare jeg som tenker utfor den boksen dere andre brukere ikke klarer å stikke nesetippen ut fra?



For alt du vet så vil æ dø
Vis hele sitatet...
Det handler ikke bare om å tenke utenfor boksen. Første innlegget ditt viser klare tegn på suicidal oppførsel. Du bør absolutt oppsøke hjelp, ettersom dette ikke er noe vi kan hjelpe deg med. Tenk fremover.

Med moralpreken unnabords, så tror jeg ikke dette er snakk om overdose av amfetamin. En overdose av amfetamin er mer dødelig enn voldsomme brekninger.
Sitat av Patrick Vis innlegg
Det handler ikke bare om å tenke utenfor boksen. Første innlegget ditt viser klare tegn på suicidal oppførsel. Du bør absolutt oppsøke hjelp, ettersom dette ikke er noe vi kan hjelpe deg med. Tenk fremover.

Med moralpreken unnabords, så tror jeg ikke dette er snakk om overdose av amfetamin. En overdose av amfetamin er mer dødelig enn voldsomme brekninger.
Vis hele sitatet...
Har selvdestruktivitet på papir av legen, blant en del andre ting. Har aldri sagt at jeg ikke sliter på noen som helst måte og jeg er i behandling. Skal være unødvendig av mæ å måtte forklare min psykiske tilstand når det æ lurte på var:

var det forgiftning fordi stoffet enda ble trekt opp med tanken på at mye ble inntatt ikke intravenøs, eller kombinasjoner av alle pillene?

Og hvis du søker litt på nett så er det kun et registrert dødsfall av speed, og ho døde ikke av speeden heller vel og merke - men fordi ho drakk for mye vann i frykt for dehydrering.
Sitat av Snuspusen Vis innlegg
Har selvdestruktivitet på papir av legen, blant en del andre ting. Har aldri sagt at jeg ikke sliter på noen som helst måte og jeg er i behandling. Skal være unødvendig av mæ å måtte forklare min psykiske tilstand når det æ lurte på var:

var det forgiftning fordi stoffet enda ble trekt opp med tanken på at mye ble inntatt ikke intravenøs, eller kombinasjoner av alle pillene?

Og hvis du søker litt på nett så er det kun et registrert dødsfall av speed, og ho døde ikke av speeden heller vel og merke - men fordi ho drakk for mye vann i frykt for dehydrering.
Vis hele sitatet...

Når det er snakk om så stort blandingsmisbruk er det umulig for oss å si hva som er hva.

Å mene at det ikke går an å dø av overdose med sentralstimulerende stoffer høres mildt sagt absurd ut, men deg om det.
Du sko strengttatt vært dau nå, du har hatt flaks,,, eller uflaks alt etter som hva som rører seg i hodet ditt
For å svare på spørsmålet ditt: Ja dette var en overdose
Det har igrunn ikke noe å si om "stoffet enda ble trekt opp" hva enn du mener med det, siden 3g på så kort tid er utrolig mye.

Overdose avsnittet på wikipedia er litt uenig med deg på det med antall overdose dødsfall, men ja, det skal jo litt til å dø av det. Forøvrig interessant, vel verdt 20 sekunders lesing.

At du spiste en drøss med piller og "ikke så etter engang etter kor mange det var" kan jo også forklare litt

Uansett, hele tråden virker som et rop om hjelp. Prøver du å kutte ut rus eller har du ikke nådd bunnen ennå?
Love your nature
20 1
Skal ikke svare agresivt eller nedstemmende til deg imotsettning til mange andre her, vi har alle forskjellige måte å bruke rus på, om man liker å gå den tynne linja så skal man få det av egen fri vilje mener jeg, men kan si deg at blandingen av alle de pillene etter speeden gjør meg mer skeptisk en speeden egentlig, men ville prøvd å funnet meg selv litt og kankje finne en annen hobby en rus i tilegg så det ikke går alt for langt, man kan finne mye glede i livet av å ha noe meningsfult å bestyre dagen med ��
Men at du kaster opp og får det ut av kroppen er et veldig godt tegn på at kroppen din avslår det og redder deg i siste liten, du har nok en liten engel med deg ��
Det er på tide å dra til legen og la legen lese postene dine her, du vil få hjelpen du trenger.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kom deg til sykehuset, ring 113 . Si hva du har gjort, hvem vet, det kan hende du har gjort stoooor skade på deg selv og vil daue om noen dager uten hjelp.

Om det er det du vil, altså dø, så ring hjelpetelefoner:

Ved akutte situasjoner, ring legevakten på 116 117 eller nødnummer 113.
Mental Helse: 116 123
Røde Kors: 800 33 321
Kirkens SOS: 22 40 00 40

Giftinformasjonen på telefon 22 59 13 00

Hadde vertfall kommet meg ASAP til sykehuset, fortalt de hva jeg hadde gjort og da mener jeg ALT, så de vet hva de skal se etter, legen har taushetsplikt uansett, og det gjelder vel dette også.

Og om du prøver å drepe deg selv så anbefaler jeg deg å skaffe deg hjelp. Selvmord er ikke løsningen på noe som helst, aktiv dødshjelp er noe jeg kan stå for, men KUN for de som lider og skal dø uansett, men ikke vil lide lenger av kreft osv. Men selvmord fordi man sliter med noe psykisk, stor gjeld, dårlig barndom osv er virkelig ikke noen vei å ta. Er du på bunnen så er det bare en vei, og det er opp.

Sliten selv psykisk, sliter veldig psykisk, med rusmisbruk + depersonlisering og angst, tanken har selvfølgelig truffet meg, men ikke faen om jeg hadde gjort det. Bare tanken på hvor mye jeg hadde såret familien er nok til å få meg til å ikke engang tenke på det.

Tenk på de du levner igjen, tenk om sønnen din hadde tatt selvmord. Moren din? Faren din? Broren din? Bestekompisen din?

Ta til deg vettet nå, du skjønner at det her ikke er sunt, og er det noen vits og ta livet ditt? Det er en enveisbillett, tenk om du klarer å snu ditt liv rundt å leve en godt og fint liv med kjæreste, barn, en grei jobb, venner.

Kanskje prøve noe nytt? Oppleve noe nytt? Søk på en call center jobb i utlandet? Opplev noe nytt, finnes jobber i alt fra Sverige til Spania/Portugal/Hellas til Filippinene til Argentina. Google: "Norwegian speaking jobs in *navn på land*".

Kanskje vinner du i lotto, blir millionær å kan leve resten av livet på en sydhavsøy?

Dauer du så er det vertfall ikke noe du vil finne ut av. Som sagt, kom deg til sykehuset, få tatt testet, finn ut om du har skada deg selv mye, og gjør en endring i livet ditt. Kan ikke tvinge deg hva du skal gjøre, men jeg skriver som om jeg er moren din, for det virker som du trenger det, ingen tar en så stor dose uten og ville skade seg selv eller dø.

Og med amfetamin av alle rusmidler? Er jo noe av det verste som finnes til å ta selvmord på. Lest om hva en som dør av OD på amfetamin gjennomgår? Om ikke får du google det.

Nei, ble lang tekst, blir bare irritert når man skal holde på sånn som du gjør nå, aner ikke hvem du er, kjenner deg ikke, aldri snakket med deg på freak engang, men faen heller, ring noen, skaff hjelp. Ikke putt i deg 3 gram amfetamin så skriv på freak for så å spørre om "tror dere dette er en overdose?" Du vet svaret selv til det, og det er ja, og det viste du, og i tillegg til det andre du stappa i deg... Så hvorfor lage en freak tråd?

113 nå.................. Lykke til
Sitat av Snuspusen Vis innlegg
Og hvis du søker litt på nett så er det kun et registrert dødsfall av speed, og ho døde ikke av speeden heller vel og merke - men fordi ho drakk for mye vann i frykt for dehydrering.
Vis hele sitatet...
Er du seriøs?... Klart amfetamin har drept folk...
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Snuspusen Vis innlegg
Og hvis du søker litt på nett så er det kun et registrert dødsfall av speed, og ho døde ikke av speeden heller vel og merke - men fordi ho drakk for mye vann i frykt for dehydrering.
Vis hele sitatet...
Fra Wikipedia:

In 2013, overdose on amphetamine, methamphetamine, and other compounds implicated in an "amphetamine use disorder" resulted in an estimated 3,788 deaths worldwide (3,425–4,145 deaths, 95% confidence).

Linken her:

Wikipedia, bla deg ned til overdose

Prøver du å overbevise deg selv, eller oss egentlig?
Det er jo selvfølgelig ikke det stoffet som dreper mest folk per år i verden, men folk flest driver ikke som deg når de tar amfetamin heller akkurat.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
For mye av det gode? Når har noen sinne amf vært bra? Skjønner virkelig ikke hva du vil frem til her, og jeg går ut ifra og håper du selv vet at 3 gram er en overdose, du beskriver jo selv mange bivirkninger så dette sier seg vel selv? Hvis du har et problem, noe jeg går utifra så er et anonymt nettforum ikke et sted å starte, standard svar er at du oppsøker lege eller psykiater. Hvis du vil ta selvmord så finnes det langt mindre jævlige stoffer å drepe seg selv på enn amf.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som sagt tidligere, du har problem og du vet det tydeligvis også. Jeg skjønner at du med amfetaminen prøver å finne en måte å ha det bra på og fungere litt, men du lurer deg selv. Du sier du allerede er til behandling for bl.a selvdestruktivitet. Det er godt å høre, men du kan ikke få hjelp om du er død.
Sitat av Snuspusen Vis innlegg
Har selvdestruktivitet på papir av legen, blant en del andre ting. Har aldri sagt at jeg ikke sliter på noen som helst måte og jeg er i behandling.
Vis hele sitatet...
Har ikke tenkt over at depresjon og selvdestruktivitet også er sideeffekter forårsaket av all søpla du "justerer" deg med? Ta deg sammen.
Trengte bare å ta 1-2 valium og alt ble helt fint igjen. Slapp av folkens..

Og hadde æ ville tatt livet mitt så hadde jeg ikke prøvd å rope om hjelp på freak, av alle plasser huff - og heller ikke prøvd å gjøre det med pepper
Sitat av Snuspusen Vis innlegg
Trengte bare å ta 1-2 valium og alt ble helt fint igjen. Slapp av folkens..

Og hadde æ ville tatt livet mitt så hadde jeg ikke prøvd å rope om hjelp på freak, av alle plasser huff - og heller ikke prøvd å gjøre det med pepper
Vis hele sitatet...
Så hva var egentlig poenget med denne tråden?
Anonym bruker
"Ulykkelig Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Poenget er å skryte mest om hvor mye man tar av et gitt dop i håp om å fremstå som kul, tøff, annerledes ovenfor andre.
Voksne som er lite utviklet og har hatt lite kontakt med andre enn sitt eget rusmiljø oppfører seg ofte slik.
Pasivt selvmord, er fremdeles selvmord..
Folk gjør mye dumt og skriver utrolig mye dumt. Men det hjelper ikke å rakke ned og å hate.

Jeg aner ikke hva ts vil ha ut av det her, men seriøst folkens..

Jeg tror jeg benytter denne anledningen til å ønske alle freaks ei god jul. Håper dere får en velfortjent pust i bakken og koser dere i høytiden.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slapp av folkens, herregud. God jul TS, håper du har det bra! Det er åpenbart at du overdoserte og ble dårlig av den grunn. Det er tydelig at mange på freak trenger kjæreste å lage drama med, svar på spørsmålet istedet for å moralisere. TS som skyter unødvendige mengder skjønner tilogmed at moralisering her er svada.
Fett med dere som alltid skal komme inn i disse trådene og legitimere idiotisk oppførsel. Til og med så idiotisk at TS er redd for liv og lemmer selv...


Noen som føler seg truffet, kanskje? Ingen av oss er perfekte, men å bagatellisere 3g makka og piller oppå det er absolutt ingenting å rope hurra for eller leke kul onkel for. Det er livsfarlig, og neste person er kanskje ikke like heldig.

Mange av oss er misbrukere, men få er vel gira på å ha den på samvittigheten?
Er flere brukere her som har dødd pga overdose eller dårlige comboer.
Sist endret av Våtfisk; 22. desember 2018 kl. 01:40.
Jeg bagatelliserer ingenting, men jeg gidder ikke å hate heller.

Ja, det her var sjukt teit gjort, og ja det var teit å starte en tråd om opplevelsen for så å stile et litt teit spørsmål atpå til.

Jeg vil at ts skal ha det bra, men jeg skjønner at det ikke har så mye å si for ts hva jeg skriver her.

Dette er opplagt et problem som ts må ta seg av selv og evt reflektere over. Jeg prøver bare å ikke hate. Jeg syns det er litt teit..

Men igjen, det er meg, ønsker dere fortsatt en god helg og ei riktig god jul!