Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  273 130129
Andre enn meg som blir veldig aggressiv på phenibut? Pleier aldri være agressiv men når jeg tar 1,5-2,5g pheni blir jeg skikkelig agressiv, spesielt om jeg kjører bil.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Pakken min kom innom tollen, men så ble den sendt avgårde rett etter på. Men den er ikke dukket opp, og det er lenge siden nå. Det som noier meg er at noen har ringt på døren både i går og i dag. Ringer på en gang, og thats it. Greia er at det aldri ringer på her, aldri.
Tenker jo med en gang politiet, og nå er jeg ganske småstressa.

Hva tror dere?
Sist endret av Sol-Nede; 8. april 2016 kl. 16:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg bestilte Phenibut etter denne loven kom, og mottok uten problem. Nå er det slik at jeg har bestilt en ny boks fra samme sted, håper for guds skyld den kommer frem..Phenibut har vært alfa og omega når det kommer til å cope med min depresjon. Ser ingen grunn til at dette ikke skulle være lov. Venter i spenning
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Til dere som har fått stoppet Phenibut i posten; bestilte dere vanlige forseglede bokser med piller/kapsler fra kjente legemiddelselskaper innen EU eller bare rent pulver fra shady nettsider?

Jeg har bestilt Phenibut to ganger. Begge gangene var pakkene åpnet og godkjent av tollen. Dette var kapsler på 250mg.

Forresten, har noen erfaring med MDMA og/eller LSD sammen med Phenibut? Jeg synes musikk er fantastisk på alle tre stoffene, så en kombo måtte jo være perfekt for å høre igjennom noen gode album på anlegget.
Vis hele sitatet...
Jeg har testet Phenibut i kombinasjon med Cubensis, LSD, MDMA & 2C-B.
Kjøpte inn phenibut hovedsakelig til bruk sammen med psykedelika da jeg har lest mye positivt om dette og har tidligere hatt problemer med angst på tur som har ødelagt opplevelsen for meg.

Kort forklart funker phenibut for meg meget bra med 2 av de nevnte stoffer og gir meg en kraftig boosted godfølelse i kropp kombinert med sopp og lsd samt det fjerner stort sett alt av angsten jeg normalt sett opplever. Har tidligere hatt meget dårlige opplevelser på 2g cubensis, mens på phenibut kan jeg ta 4g og ha en fantastisk opplevelse(tok da 2,4g pheni)
Merkelig nok merker jeg ikke stort til phenibuten kobinert med mdma eller 2c-b.


Edit: Så jeg svarte på en eldre post her, men lar ligge om noen skulle lure på disse kombene.
Sist endret av Viking85; 11. april 2016 kl. 22:27.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dunka inn en pakke fra biovea med godsaker i dag ��
Mottok også min forrige uke - Good vibes!
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Null problem å få inn phenibut. Jeg er selv avhengig av phenibut å har til enhver tid et stort lager hjemme
Sitat av Nootropics Vis innlegg
Null problem å få inn phenibut. Jeg er selv avhengig av phenibut å har til enhver tid et stort lager hjemme
Vis hele sitatet...
Det sies at abstinenser fra pheni er ganske heavy. Hva har du tenkt å gjøre?
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Sitat av Grisedigg Vis innlegg
Det sies at abstinenser fra pheni er ganske heavy. Hva har du tenkt å gjøre?
Vis hele sitatet...
Jepp, har såvidt smakt på abstinensene og det er ikke veldig gøy nei. Husker at abstinensene ble værre utover kvelden. Jeg planlegger å trappe ned over lengre tid, og skaffe noen sterke sovemedisiner sånn at jeg i alle fall får søvn.

Må nevne at tollen har åpnet phenibuten min før, tatt en narkotest av en pille men fortsatt sendt den videre til meg..
Sist endret av SkinnyPIMP; 27. april 2016 kl. 19:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anbefaler fasoracetam hvis du skal slutte med phenibut. Det oppregulerer gaba-b reseptorer, slik at abstinenser og toleranse blir redusert. Fungerer umiddelbart og har svært få bivirkninger.

Mange personer med veldig god erfaring med det, inkludert meg selv.
Sist endret av Nydelig; 27. april 2016 kl. 19:20.
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Jeg har fasoracetam Men får rar effekt av det, blir deppa noe jeg ellers aldri er. Og det at det fjerner orgasmer er jo også litt...creepy? Føles unaturlig, men ellers et godt tips, Nydelig.

Funker sikkert bra på andre dog!
Sist endret av SkinnyPIMP; 27. april 2016 kl. 19:25.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Uten å ha lest noe særlig om Phenibut..kan du fortelle meg hvorfor man tar stoffet, når man tilsynelatende får liten eller ingen ruseffekt? (Når man ikke kombinerer det med andre substanser)
Sist endret av ranman22; 28. april 2016 kl. 09:27.
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Uten å ha lest noe særlig om Phenibut..kan du fortelle meg hvorfor man tar stoffet, når man tilsynelatende får liten eller ingen ruseffekt? (Når man ikke kombinerer det med andre substanser)
Vis hele sitatet...
Det er ikke alle som er ute etter å ruse seg på alt man kommer over, og når det kommer til Phenibut er det ikke et rusmiddel i den forstand at man blir ruset. Det er et prestasjons for-fremmende stoff som hjelper de som sliter litt med sosial angst til å snakke for seg selv. Det skal gi en effekt som gjør at du ikke overtenker så mye hva som blir sagt og av den grunn klarer å henge mye mer med i samtalene, samt at praten går av seg selv. Du trenger ikke å tenke så utrolig mye på hva du skal si og hvordan du sier det, det kommer bare automatisk ut. Jeg personlig sliter ikke med sosial angst, men har prøvd stoffet ved flere anledninger ut av ren nysgjerrighet for å se hva dealen var og merket mye av de samme effektene. Jeg følte at alle var veldig mye mer positiv ovenfor meg på måten de snakket og hva de sa, samt jeg syns det var veldig givende å være på jobb da jeg jobber med salg blant annet. Jeg kunne stå og snakke med kunder i flere ti-minutter og legge opp til salg som var overlegne på mersalg samt jeg klarte å formulere meg på veldig forståelige måter slik at kunde(r) følte seg veldig godt tatt imot.
Det er jo ingen garanti for at du presterer bedre på noen måte, men i sosiale sammenhenger gjør man ofte det. Jeg bruker det mer spontant, men de fleste som bruker stoffet regelmessige tar det før de skal på sosiale arrangement for å både roe ned nervene og klare å føre samtaler på et helt annet plan enn de ellers får tid/tørr.

Edit; Kan virke som om jeg er dømmende/litt frekk i den første setningen min, men du skal vite at det ikke var rettet mot deg
Sist endret av SoppVandreren; 28. april 2016 kl. 11:47.
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Det er ikke alle som er ute etter å ruse seg på alt man kommer over, og når det kommer til Phenibut er det ikke et rusmiddel i den forstand at man blir ruset. Det er et prestasjons for-fremmende stoff som hjelper de som sliter litt med sosial angst til å snakke for seg selv. Det skal gi en effekt som gjør at du ikke overtenker så mye hva som blir sagt og av den grunn klarer å henge mye mer med i samtalene, samt at praten går av seg selv. Du trenger ikke å tenke så utrolig mye på hva du skal si og hvordan du sier det, det kommer bare automatisk ut. Jeg personlig sliter ikke med sosial angst, men har prøvd stoffet ved flere anledninger ut av ren nysgjerrighet for å se hva dealen var og merket mye av de samme effektene. Jeg følte at alle var veldig mye mer positiv ovenfor meg på måten de snakket og hva de sa, samt jeg syns det var veldig givende å være på jobb da jeg jobber med salg blant annet. Jeg kunne stå og snakke med kunder i flere ti-minutter og legge opp til salg som var overlegne på mersalg samt jeg klarte å formulere meg på veldig forståelige måter slik at kunde(r) følte seg veldig godt tatt imot.
Det er jo ingen garanti for at du presterer bedre på noen måte, men i sosiale sammenhenger gjør man ofte det. Jeg bruker det mer spontant, men de fleste som bruker stoffet regelmessige tar det før de skal på sosiale arrangement for å både roe ned nervene og klare å føre samtaler på et helt annet plan enn de ellers får tid/tørr.

Edit; Kan virke som om jeg er dømmende/litt frekk i den første setningen min, men du skal vite at det ikke var rettet mot deg
Vis hele sitatet...
Takker for utfyllende svar, nå forstår jeg mye mer av hva dette er.

Noen med ADHD som har testet dette? Jeg har selv store problemer med å henge med i samtaler, kanskje dette kunne være noe for meg.
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Alright.. Jeg er avhengig av phenibut, har brukt det daglig siden desember/januar og bruker ca 3-5g om dagen. Trenger minst 2g om dagen for å ikke kjenne withdrawals. Det skal sies at jeg fortsatt får effekt av phenibut - men det er ikke som det var i starten selvfølgelig.

Jeg har gjort noen eksperimenter for å finne ut av hva som potenserer phenibut, eller omvendt:

Phenibut og L-glutamine = Ingen effekt, mulig man må gå på L-glutamine daglig å bygge opp nivåene, men det vet jeg ingenting om. Prøvde alt fra 0,5g til 5g.

Phenibut og L-taurine = BRA combo, gir en narkotisk effekt syns jeg, MEN - jeg ble veldig trøtt av comboen så den funker bare på kveldstid for min del

Phenibut og Kaffe = BRA combo, fjerner alle bivirkninger av koffein og virker veldig synergistisk sammen

Phenibut og Ashwagandha = Bra combo, men gjør meg noe deprimert noe jeg ikke er ellers. Fungerer nok bra på andre og anbefales

Phenibut og GABA = Njaa jo, litt synergi men ikke nok til at det var verdt det for meg.

Phenibut og Nikotin = Ingen synergistisk effekt

Phenibut og fasoracetam = Synergi, men gjorde meg deprimert ca 90 minutter, noe som varte resten av kvelden. Merkelig.

Phenibut og Amf, Meth, Ritalin og Metamina = Min favorittcombo, har prøvd å blande phenibut med alle de nevnte stimulantene og det kunne ikke blitt bedre. Fjerner absolutt alle bivirkninger for min del og gir en forsterket rus.

Phenibut og Mucuna Dopa (aka L-dopa) = Prøvde comboen i 2 uker, men kan ikke si jeg fikk noe forsterket effekt.

Phenibut og Noopept = Ingen synergi, men noopept fungerte perfekt sammen å ga meg ytterligere nootropiske effekter.

Phenibut og Lithium Orotate = Noe synergi, mulig placebo, men ble veldig avslappet i kroppen - holder det til kveldstid i så fall.

Phenibut og DLPA = Disaster, fjerner alle phenibut's effekter å det ble en tung arbeidsdag hehe. Anbefales ikke, skjedde det samme etter 3 forsøk med denne comboen.

Phenibut og NAC = Noe synergi, men begrenset

Phenibut og Agmatine = Noe synergi, men begrenset

Phenibut og L-theanine = Personlig ingen synergi, men har hørt om andre som liker denne comboen

------------------

Tips, triks og observasjoner:

- Jeg tar alltid phenibut på tom mage og venter i alle fall 90 minutter med å spise mat. Og dersom jeg har spist venter jeg 3 timer etter forrige måltid. Det er ikke sikkert det er bra for magen og anbefales derfor ikke, hør med legen først.

- Jeg tar phenibut sammen med noe syrlig; f.eks kaffe, appelsinjuice osv for det øker effekten betraktelig

- Tollvesenet har blitt gode til å spotte pakker fra de store phenibut-leverandørene. Øk sjansene for å få det inn i landet ved å bestille fra mindre kjente sider. Du finner de på ebay (blunk blunk) og ved å lete grundig via google. Foreløpig har jeg fått inn over 30 bestillinger der bare 1 har blitt tatt fra meg av tollen. Husk å bestille fra EU. Jeg får også inn noopept fra Sverige men kan desverre ikke linke til det på åpent forum.

Funfact: Tollvesenet har åpnet pakka mi med phenibut fra powdercity (USA) men fortsatt sendt det videre til meg. En annen gang bestilte jeg fra england; da hadde de rett og slett kutta opp posen med phenibut, tatt ut en kapsel å sikkert narkotesta den så teipa igjen posen. Det skulle være 90 kapsler i pakka, telte opp gjenværende kapsler å da var det bare 89 stk.....wtf

- Det er STOR forskjell på phenibuten fra de forskjellige leverandørene. Jeg har prøvd hvertfall 7 forskjellige vendors. Noen gir en mer narkotisk effekt, noen gir mer effekt i hodet, andre gjør deg mer relaxed osv.. Jeg har funnet min topp-leverandør dog. Biovea/iherb og de billige leverandørene = dårlig phenibut imo.

Gjerne send meg en PM, eller skriv her om du trenger tips eller råd ang. phenibut, jeg har vært borti det meste

Oppdaterer om det er mer jeg kommer på.

Mvh
Sist endret av SkinnyPIMP; 28. april 2016 kl. 23:47.
Hvor lenge tok du det før du merket withdrawals ?
Er personlig ganske frelst på Phenibut selv, men blir aldri liksom "ruset" på det..

Jeg tar det egentlig kun på dager hvor jeg har noe planer og skal noe spesielt, slik som bandøving eller spille konsert, henge med venner ute i sola og være mye sosial. Det hjelper godt på det, uten at jeg egentlig kan si hva det er som gjør det slik Føler meg liksom ikke noe annerledes, bare jeg vet at jeg ER mer åpen og sosial av meg på det..har lyst til å kunne ha det slik uten phenibut en eller annen gang. That's my goal! Eneste gangen jeg følte meg kanskje litt "påvirket" var da jeg tok 4 g og drakk en øl, da begynte det å kile i beina mine og jeg lo veldig av hvor gøy det var å spille gitar - Jeg elsker phenibut, men jeg aner liksom ikke helt hvorfor - flere som har det slik?

Uansett, jeg har bare testet Primaforce sin Phenibut - har du noe merke du vil anbefale til neste gang jeg skal bestille?

Kul tråd, forresten!
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Sitat av hzn Vis innlegg
Hvor lenge tok du det før du merket withdrawals ?
Vis hele sitatet...
Det tar ca 36-48 timer. Det er helt jævlig tbh.
Man har null krefter - klarer ikke stå opp om morran, får depresjoner osv. Det er relativt likt benzo withdrawals (har withdrawa på det også)

Det hele varer 7-10 dager, men så langt jeg har gått så er det det ikke sikkert jeg føler meg normal igjen på mange måneder, kanskje år. Men men, fuck it, jeg dealer med det når den tid kommer.

Sitat av Realitybend3000 Vis innlegg
Er personlig ganske frelst på Phenibut selv, men blir aldri liksom "ruset" på det..
Kul tråd, forresten!
Vis hele sitatet...
Hehehe, der beskrev du vel phenibut veldig bra. Men for min del så kan jeg vel si at jeg blir "ruset" på det.

Du kommer aldri til å føle deg sånn som du gjør på phenibut til vanlig, desverre. Det er den harde sannhet.

Alright kjørte en synergi-test kl 06:00 i dag.

Phenibut 3,5 gram
+
Alcar 800mg
CDP-choline 200mg
L-dopa 200mg
L-teanine 150mg
Koffein 100mg + en kopp med kaffe
Noopept 10mg
Vitamin B6 10mg


Og ja..holy damn, jeg føler meg veldig euforisk. Det kiler virkelig i beina (bodyhigh sort of).
Ekstrem konsentrasjon.

Jeg har prøvd denne komboen før, men da tok jeg den ikke sammen med phenibut, - så her har det skjedd en synergi da effekten ble sterk eufori.

Neste gang skal jeg prøve er;
phenibut + Aniracetam
phenibut + Phenylpiracetam

Så en cocktail av phenibut + aniracetam + phenylpiracetam.
Sist endret av SkinnyPIMP; 29. april 2016 kl. 08:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du prøvd den nye phenibuten? Altså Flourophenibut. Meget spent på den.
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Jeg har ikke prøvd det. Tar jeg ikke feil så ligner den kjemiske strukturen Lyrica (pregabalin) og man får ikke kjøpt det i kapsler, derfor frykter jeg rett og slett at tollen klassifiserer det som et Research Chemical.

Har noen andre prøvd?
Jo mer jeg leser om phenibut jo mer blir jeg fristet til å prøve.
Stemmer det at en ikke kan ta det hver dag?
Hvor mye kjenner en effekten, sammenlignet med alkohol for eks?
Klem fra Betty
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Jo mer jeg leser om phenibut jo mer blir jeg fristet til å prøve.
Stemmer det at en ikke kan ta det hver dag?
Hvor mye kjenner en effekten, sammenlignet med alkohol for eks?
Klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Man kan selvfølgelig ta det hver dag, men det er ikke å anbefale av forskjellige grunner. Den første og minst problematiske er at det bygges opp en ekstrem toleranse. Godfølelsen man fikk på 0.75 i starten ser man ingen ting til før man er oppe i 3-4 gram etter bare noen dager. Den mer alvorlige grunnen er at bruker man for mange dager på rad så kommer abstinensene, og de er mildt sagt jævlige. Det kan jeg si fra egen erfaring.

Hvor mye man kjenner effekten kommer vel litt ann på hvordan en slags person er. Det er jo hovedsaklig en beroligende og angstdempende rus, derfor vil jeg tro at rusen virker mer åpenbar for folk som er plaget av angst eller rastløshet. For meg har phenibut virket som det gledelige punktet etter 2-3 øl hvor alt blir bare et hakk bedre. Før man tenker over at man faktisk er beruset, men alt bare virker litt morsommere, litt bedre og litt mer interessant på en naturlig måte.
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Phenibut og Phenylpiracetam = Ingen synergi. Kjente bare effekten fra phenibut for seg selv, og phenylpiracetam for seg selv.

Fy faen å varm i kroppen man blir av phenylpiracetam
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Nootropics Vis innlegg
Alright.. Jeg er avhengig av phenibut, har brukt det daglig siden desember/januar og bruker ca 3-5g om dagen. Trenger minst 2g om dagen for å ikke kjenne withdrawals. Det skal sies at jeg fortsatt får effekt av phenibut - men det er ikke som det var i starten selvfølgelig.
Vis hele sitatet...
Når du tar det daglig, er det mulig å få den samme "gode gamle" effekten dersom du øker doseringen nok? Får liksom ikke til å få noe bra effekt nå lenger (har brukt det 4-5 ganger de siste 7 dagene), prøvde både 1g og 2g (meste jeg har tatt). Kjente ikke en dritt annet enn at withdrawal symptomene var lindret i et par timer...

Er det noe vits i å ta 3-4g å forvente noe lignende effekt av det jeg hadde i starten? Alternativet jeg vurderer er bare å "crashe" litt igjennom withdrawalsene de neste dagene, og deretter vente 2-3 uker før jeg rører det igjen. Tar gjerne i mot tips for å komme seg gjennom withdrawal symptomene (tenker å kjøre cold turkey fremover de neste ukene) om du har noen!

Ser også at du har prøvd phenibut i kombinasjon med masse greier, men ser at du ikke har nevnt noe om alkohol? Selv bruker jeg det mest med koffein (piller eller masse energidrikk), men har også hatt stor suksess med å ta det sammen med en shot eller to med sprit. Har ikke blitt så mye av den comboen i det siste med tanke på at jeg ikke vil ha noe promille om jeg er på jobb...
All the way up
Sitat av MBTI Vis innlegg
Når du tar det daglig, er det mulig å få den samme "gode gamle" effekten dersom du øker doseringen nok? Får liksom ikke til å få noe bra effekt nå lenger (har brukt det 4-5 ganger de siste 7 dagene), prøvde både 1g og 2g (meste jeg har tatt). Kjente ikke en dritt annet enn at withdrawal symptomene var lindret i et par timer...

Er det noe vits i å ta 3-4g å forvente noe lignende effekt av det jeg hadde i starten? Alternativet jeg vurderer er bare å "crashe" litt igjennom withdrawalsene de neste dagene, og deretter vente 2-3 uker før jeg rører det igjen. Tar gjerne i mot tips for å komme seg gjennom withdrawal symptomene (tenker å kjøre cold turkey fremover de neste ukene) om du har noen!

Ser også at du har prøvd phenibut i kombinasjon med masse greier, men ser at du ikke har nevnt noe om alkohol? Selv bruker jeg det mest med koffein (piller eller masse energidrikk), men har også hatt stor suksess med å ta det sammen med en shot eller to med sprit. Har ikke blitt så mye av den comboen i det siste med tanke på at jeg ikke vil ha noe promille om jeg er på jobb...
Vis hele sitatet...
Jeg foreslår at du går cold Turky mens det fortsatt ikke er noe problem. Undervurderte det litt og brukte det 3-5 ganger I uka I 3 uker. Abstinensene hadde mer fysiske preg en feks benzo Abstinensene, men det varte mye kortere. Var helt fin igjen etter 3 dager ish
Blei bare å sitte inne å se på serie for min del.

Fornuftig å slutte I en helg eller da du vet du har noen dager fri eller lite du skulle ha gjort.

-semis
Tatt ca 10g. 2 dager på rad med fyll, weed og noen rivo.
Iallefall ikke noe problem å sove. Spent på hva som skjer i morgen og resten av uka.
Hei, jeg har prøvd phenibut rundt 10-15 ganger med varierende resultat. Det er kun 1 gang jeg virkelig har fått en rusfølelse lignende MDMA, men mye mye svakere. Jeg startet med 1500mg de første gangene og den beste gangen tror jeg at jeg lå rundt 1750mg. Nå i det siste har jeg ligget rundt 2500mg. Prøver å alltid innta det på tom mage, helst med en redbull. Det er alltid alkohol inne i bildet når jeg tar det. Hvordan skal jeg klare og oppnå samme effekt som den ene gangen? Har alltid gjort det med minst 2-3 ukers mellomrom.
Må opp i mye høyere doser for å få noe særlig mer ut av det. Min beste opplevelse var på rundt 6g. Bare alkohol og weed siden av. Satt i en transe av eufori i 12 timer og hørte på musikk. Fyllte på med pils og weed ettersom det dabba av. Min beste opplevelse så langt. Overgikk til og med mdma. Ble sjuk et par dager etterpå.
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Alright folkens.. Er nå i en prosess med å slutte med phenibut etter en del måneder med avhengighet. Tenkte å holde dere oppdatert på hvordan jeg opplever de ekstreme abstinensene fremover. Målet er å bli fri fra phenibut uten abstinenser først, og når jeg er kommet dit ønsker jeg å kunne bruke det 1-2 ganger i uka.

Brukte 4g om dagen fordelt på 2 doser; 4 kapsler morgen og 4 kapsler mot kveldinga.

Fremgangsmåte:
Å slutte cold turkey hadde aldri gått, derfor ønsker jeg å trappe ned med 500mg (1 kapsel) om gangen. For hver gang jeg trapper ned så lar jeg ting stabilisere seg i ca 3-4 dager, hvis ikke mer. Planen er da å trappe effektivt ned, men det BLIR brutalt, det føler jeg allerede etter første nedtrapping som jeg har startet på.

I stedenfor 2 store doser skal jeg heller prøver å fordele de utover dagen.

Tenkte å røyke mye cannabis for å hjelpe meg mellom det. Jeg tror ikke hjertebank blir noe problem.

Første nedtrapping: 4 dager siden

4g --> 3,5g = Allerede kjenner jeg smått noen symptomer. Merket ingenting før dag nr. 3 for da stabiliserte det seg.
Jeg merker litt depresjon da i form av negative tanker som dukker opp helt automatisk.

Hodepine både i går og i dag, kan være tilfeldig, men jeg er litt usikker da jeg ellers aldri har særlig hodepine. Ingen økt hjerterytme enda.

Høyt blodtrykk (?) - Hvis jeg har sittet stille en stund å setter meg opp for å strekke på kroppen så er det rett før jeg besvimer. Får et øyeblikk på 5 sekunder der jeg ikke vet hvor jeg er eller hvem jeg er. Det skremmer ikke meg.

I dag tok jeg 2g på morran, og skal bare ta 1g på kvelden, så nå går jeg ned på 3 gram.

Jeg har det helt greit.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har et par spørsmål.

Jeg har brukt Phenibut ganske sjeldent siden februar, altså første gang jeg brukte det gikk det 4 uker til neste gang - og det var vel ikke før i midten av mars at jeg begynte å bruke det hver lørdag. Nå iløpet av denne 17. Mai-helgen så brukte jeg det i doser fra 2-4 g hver dag før jeg sluttet igjen et par dager og har nå fått for meg at hvis jeg tar kun 500mg om dagen så kjenner jeg en slags underliggende angst/depresjons dempende effekt - jeg vet ikke om dette stemmer, jeg tror det bare er psykisk

Tingen er at i dag har jeg tatt 2.2 g siden det er lørdag og tenker egentlig å drite i å ta noe mer før neste fredag/lørdag (skal på turne med bandet mitt i Amsterdam og Hamburg)

Spørsmålet mitt er; Kan jeg forvente meg noe voldsom withdrawal, eller er det bare jeg som noier uten grunn?

Jeg tror at jo mer jeg tenker over det og spekulerer, jo mer "withdrawal" får jeg - men lurte litt på om noen med mer erfaring kunne hjelpe meg litt her?

Høyeste dosen jeg har tatt ever er 5g på en kveld, men det har egentlig sjeldent vært over flere dager slik som i det siste, og selv de siste dagene har jeg holdt meg på 500-750mg.

Håper noen har noe fornuftig og forhåpentligvis beroligende svar til meg

Ha en god helg!
Abstinenser sitter mye i hodet, uanset hvilket stoff en snakker om. Fysisk avhengighet forekommer vanligvis kun på alkohol og heroin.
Jeg har kuttet ut daglig bruk av bensoer og z hypnotika uten nevneverdige problemer. Jeg leste side opp og side ned om andres erfaringer, ble skremt og klarte ikke å slutte. En helg jeg skulle bort glemte jeg å ta med meg medisiner, det gikk faktisk helt fint.
Vi mennesker er så ulike, det som stemmer for meg er ikke det samme som det du opplever.
Jeg råder deg til å bl kjent med deg selv oh dine reaksjoner framfor å tillegge andres erfaringer for mye.
Klem fra Betty
Sitat av Realitybend3000 Vis innlegg
Jeg har et par spørsmål.

Jeg har brukt Phenibut ganske sjeldent siden februar, altså første gang jeg brukte det gikk det 4 uker til neste gang - og det var vel ikke før i midten av mars at jeg begynte å bruke det hver lørdag. Nå iløpet av denne 17. Mai-helgen så brukte jeg det i doser fra 2-4 g hver dag før jeg sluttet igjen et par dager og har nå fått for meg at hvis jeg tar kun 500mg om dagen så kjenner jeg en slags underliggende angst/depresjons dempende effekt - jeg vet ikke om dette stemmer, jeg tror det bare er psykisk

Tingen er at i dag har jeg tatt 2.2 g siden det er lørdag og tenker egentlig å drite i å ta noe mer før neste fredag/lørdag (skal på turne med bandet mitt i Amsterdam og Hamburg)

Spørsmålet mitt er; Kan jeg forvente meg noe voldsom withdrawal, eller er det bare jeg som noier uten grunn?

Jeg tror at jo mer jeg tenker over det og spekulerer, jo mer "withdrawal" får jeg - men lurte litt på om noen med mer erfaring kunne hjelpe meg litt her?

Høyeste dosen jeg har tatt ever er 5g på en kveld, men det har egentlig sjeldent vært over flere dager slik som i det siste, og selv de siste dagene har jeg holdt meg på 500-750mg.

Håper noen har noe fornuftig og forhåpentligvis beroligende svar til meg

Ha en god helg!
Vis hele sitatet...
Er så blandede erfaringer fra folk at jeg lener mot å tro det er ganske milde greier som stort sett, som betty sier, sitter i hodet.

Har også lest at litt benzoer skal være mirakelkur.

Skjønt jeg kort ut i tråden jeg tilfeldigvis søkte opp innså at jeg var på et forum fult av boletryner; var tross alt bare disse forumene jeg var på selv første årene av mitt voksne, forumdeltakende liv. De har en forferdelig evne til å diskutere reseptoraffinitet, utvidede blodprøver, hormonutslag osv til den store gullmedaljen. Gjerne på et nivå ingen av dem forstår, med vill henvisning til tunge vitenskapelige artikler forbeholdt fagpersonell. Konsekvensen blir en enorm mottakelighet for placebo-effekter.

Når det er noen som sier de ikke opplever noen abstinenser nærmest, mens andre sier de holdt på å dø; da er det sannsynligvis placebo det er snakk om. Det er eksempelvis ingen som sier at heroinabstinenser er småtterier eller at fyllasyke er en illusjon. De tingene som gjør en skikkelig dårlig har en tendens til å gjøre andre skikkelig dårlig og; på samme måte som at paracet stort sett bedrer hodepine for alle.

Med det sagt - jeg tok det to dager på rad, og fy faen så vondt i hodet og tung i kroppen jeg var etter dette. Var en ekstra hard dag da, så vet ikke sikkert at det var derfor...
Tviler på du får noe særlige abstinenser av å bruke Phenibut 1 dag i uken. Det er cirka det samme som å bruke benzoer 1 gang per uke. Phenibut fungerer hovedsakelig på GABA-B, mens alkohol og benzoer går mest på GABA-A. Bruker man 3-4 ganger i uken derimot, så blir det nok litt abstinenser på gang.
ctrl+f 'varm' og 'temp' hele tråden.

Sitat av Nootropics Vis innlegg
Phenibut og Phenylpiracetam = Ingen synergi. Kjente bare effekten fra phenibut for seg selv, og phenylpiracetam for seg selv.

Fy faen å varm i kroppen man blir av phenylpiracetam
Vis hele sitatet...
Jeg blir varm i kroppen av phenibut alene. Noen andre som blir det, eller vet hvorfor det skjer/ om det er farlig? Andre har selv kommentert det at dem kjenner at jeg er varm. Pleier ellers lett å være kald til vanlig, spesielt på fingre etc. Jeg synes ikke det kjennes ubehagelig ut, men lurer
Sist endret av Vontalo; 22. mai 2016 kl. 23:28.
Sitat av Vontalo Vis innlegg
ctrl+f 'varm' og 'temp' hele tråden.



Jeg blir varm i kroppen av phenibut alene. Noen andre som blir det, eller vet hvorfor det skjer/ om det er farlig? Andre har selv kommentert det at dem kjenner at jeg er varm. Pleier ellers lett å være kald til vanlig, spesielt på fingre etc. Jeg synes ikke det kjennes ubehagelig ut, men lurer
Vis hele sitatet...
Selv vet jeg bare det at jeg pleier å svette mye mer.

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Med det sagt - jeg tok det to dager på rad, og fy faen så vondt i hodet og tung i kroppen jeg var etter dette. Var en ekstra hard dag da, så vet ikke sikkert at det var derfor...
Vis hele sitatet...

Dette har skjedd 32 ganger med meg etter å ha tatt det 2 dager på rad. Får også samme problem bare mye verre hvis jeg tar det 3 dager på rad.

Loggfører alt som skjer når jeg tar phenibut, så derfor vet jeg at det er 32 ganger.
Sist endret av halfagram; 23. mai 2016 kl. 02:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Anbefaler ingen å gå igjennom det jeg gjør nå.. 4g ned til 1g på 1,5 uke.. Og ja, jeg har abstinenser..

Snart 500mg.
Jeg gikk cold turkey etter å ha brukt ca 7-8g hver dag i et halvt år. Hvis du har benzo og litt sovetabletter ville jeg bare gått cold turkey hvis jeg var deg nå, du er allerede godt på vei. Det er ubehagelig i 2-3 dager med litt ekstra nervøsitet/angst, depresjoner og sånne greier, men så ser ting mye lysere ut, særlig med nevnte hjelpemidler. Etter en uke er alt helt normalt og du vil være jævlig fornøyd med at du er ute av det helvettet.

Hang in there!
Merket du en pressende følelse i brystet?
Synes det var det verste her.
Jeg gjorde ikke det nei. Press i brystet er jo et av symptomene på angst, så det er nok derfor du har merket det under den slutte-perioden. Jeg følte at mangelen på søvn er den absolutt verste delen med å slutte på phenibut etter en lengre periode på, fordi kroppen blir så utmattet av det. Og selvfølgelig at man kjenner seg utrolig dritt, særlig første dagene.
Sist endret av sirkus1234; 24. mai 2016 kl. 20:46.
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Sitat av sirkus1234 Vis innlegg
Jeg gjorde ikke det nei. Press i brystet er jo et av symptomene på angst, så det er nok derfor du har merket det under den slutte-perioden. Jeg følte at mangelen på søvn er den absolutt verste delen med å slutte på phenibut etter en lengre periode på, fordi kroppen blir så utmattet av det. Og selvfølgelig at man kjenner seg utrolig dritt, særlig første dagene.
Vis hele sitatet...
Anbefaler ingen å gå cold turkey som du gjorde, spesielt dersom man bruker 2g+ om dagen og har brukt det en periode. Det er farlig å gå cold turkey av GABA-"drugs" (og derivater). Jeg er glad du kom i gjennom abstinensene uten langvarige problemer, sirkus1234!

Bruker fortsatt 1g - 2 kapsler om dagen. Skal kutte ned til 500mg i morgen å da skal jeg kun ta 1 kapsel før leggetid.

Det som dog funker for meg er å ta 30mg Amfetamin på morgenen og så røyke cannabis på ettermiddagen helt til jeg legger meg. Har sovet 8 timer hver eneste natt å det hjelper nok utrolig mye på symptomene. Det er veldig mange som får problemer med hjertebank dersom de drikker kaffe, røyker cannabis eller tar stimulanter samtidig som de går i gjennom withdrawals. Tror jeg er heldig der.

Matlysten er helt borte å sliter veldig med å spise selv uten bruk av stimulanter. Jeg er vant til å spise en god del mat så dette er den værste bivirkningen for meg så langt i alle fall.

Nå som jeg er på lav dose phenibut så merker jeg 2 store forandringer;

- Jeg har bedre syn nå på 1g daglig enn på 4g. Farger er også sterkere. Det er vanskelig å forklare men det er tydelige (positive) forandringer og det har skjedd gradvis som jeg tar mindre og mindre phenibut.

- Luktesansen min er også forbedret, er ikke det rart..? På høy dose phenibut så var alle lukter mer like hverandre, lite variasjon og jeg kunne ikke lukte lengre avstander. For eksempel hvis jeg lukta på en middagsrett så var det vanskeligere å skille hva slags forskjellige ingredienser det var i matretten.

Forskjellene er betydelige og jeg visste ikke at det var sånn før før jeg kom under 2g, egentlig (gradvis). Når jeg gikk på 4g om dagen trodde jeg alt var normalt med luktesansen og synet så dette er litt mindfuck og "nytt" for meg atm.

Har noen her hørt om at dette kan skje på GABA-drugs/og derivater?

Ellers sliter jeg med daglig hodepine og hver gang jeg strekker kroppen så holder jeg på å besvime pga hypertensjon. Jeg er ekstremt trøtt på morgenen selvom jeg sover mye hver natt.

Det man egentlig merker mest til er en ganske kraftig dysforia-følelse som forværrer seg utover dagen/kvelden. Ingenting er interessant å gjøre, klarer ikke sitte stille lenge og en ubeskrivelig rar og tung depresjon som jeg aldri har følt før. Angst i tillegg til depresjonen er også veldig vanlig, men får aldri angst ellers å har ikke opplevd det nå heller.

Jeg klager ikke - det har allerede skjedd positive forandringer å dette skal jeg greie.
Sist endret av SkinnyPIMP; 27. mai 2016 kl. 19:59.
Ettersom Phenibut er lovlig i Sverige bestilte jeg til hytta mi der. Men når jeg sjekker sporingen gjennom UPS er det siste som står "Package arrived at foreign customs office, clerance in progress", og dette er nå to uker siden. Er denne stoppet i tollen? I så fall, blir den returnert eller destruert? :/
Enten, eller. Den som venter får se...

Forresten det kommer litt an på hvor du bestilte fra.
Jeg bestilte en stor pakke fra powdercity etter de nye reglene/lovverket trådte i kraft. Det var masse der som da var ulovlig, deriblandt phenibut.De/tollen stoppet den pga. melatonin. Denne ble sendt tilbake og powdercity overførte pengene så fort de fikk den i retur.
Sist endret av BrewGrow; 1. juni 2016 kl. 07:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare jeg som får rennnaræv av phenibut? Dosene er som oftest rett under 2g
Jeg tenkte å bare dele min erfaring med dette stoffet, da jeg legger merke til at folk ser på det som litt ufarlig.

Jeg brukte det litt i forbindelse med eksamener, og det fungerte vel helt greit. Ordene kom kanskje litt enklere fram, selv om at jeg i ettertid lærte mer effektive teknikker på akkurat det. Ettervirkningene som kom i form av dårlig humør var vel værre. Jeg har gjort litt research og jeg ser at det er flere som rapporterer dårlig humør også. Jeg er i utgangspunktet en glad gutt, uten noen form for sosial angst. Etterhvert begynte jeg dog å se et mønster av dårlig humør, søvinghet og negativt tankesett, dagene etter inntak. Jeg fikk et ekstremt søvnbehov og sov uten problemer i 15 + timer. Når jeg først var våken, var jeg vel ikke helt det heller. Dårlig konsentrasjon og tendenser til depresjon gjorde sitt inntog. Siste gang jeg prøvde dette, varte hangoveren i ti dager før ting begynte å gå tilbake til normalen.

Jeg er klar over at det kan være mange individuelle forskjeller blant folk, men jeg tenker i alle fall at om det fikk meg såpass ned som det gjorde, så burde andre også holde øynene åpne. Jeg fikk i tillegg få positive effekter under selve peaken og ingen interessante i det hele tat, så det å kaste posen var ikke noe problem. Folk som derimot forguder dette stoffet, kan jeg tenke meg blir blind for de subtile, men allikavel tilstedeværende negative effekten man ser går igjen på comedown.

Vær forsiktig. Om du tar dette stoffet for å komme over din sosiale akwardness, finnes det en hel haug med alternativer som kan hjelpe deg på en naturlig og mye mer genuin og dyp måte.
Ikke for å være krass, men anekdoten din er ubrukelig når du ikke nevner hvor ofte/mye du brukte.
Det var noe som gikk igjen fra doser på 1 til opp til 4 gram. En til to ganger i måneden, aldri mer.

Subtile greier altså
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
En liten update fra meg: Enda har jeg ikke klart å slutte helt med Phenibut, men jeg var nær. Begynte på 500mg igjen etter mye mas og ligger nå på 1g om dagen (fant ut at det var mitt sweet-spot for å unngå abstinenser).

Sikreste måten for meg å skjønne at jeg har abstinenser på er at jeg blir svimmel HVER gang jeg strekker kroppen eller reiser meg opp. Humøret blir også slett, men det er ikke i så stor grad at jeg kan skjønne forbindelsen automatisk. De psykiske plagene er egentlig ikke så ille for meg selv, men hver gang jeg har prøvd å slutte så klager og maser kjæreste, familie osv på at det er noe galt med humøret mitt. Det gjør at jeg sprekker hver gang men jeg kan heller ikke informere dem om min avhengighet.

Magen min er også helt i ubalanse uten phenibut. Folkens, jeg tror virkelig jeg har ødelagt kroppen min denne gangen
Sitat av Nootropics Vis innlegg
Magen min er også helt i ubalanse uten phenibut. Folkens, jeg tror virkelig jeg har ødelagt kroppen min denne gangen
Vis hele sitatet...
Har du snakket med lege..?
Skinny But Dangerous
SkinnyPIMP's Avatar
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Har du snakket med lege..?
Vis hele sitatet...
Ja det er en god idè, men hva skulle jeg sagt? Jeg burde vel kanskje være ærlig å si sannheten om phenibut til legen, men det er uaktuelt.
Sitat av Nootropics Vis innlegg
Jeg burde vel kanskje være ærlig å si sannheten om phenibut til legen, men det er uaktuelt.
Vis hele sitatet...
Da er det null grunn til å syte seg. Får jeg lov til å spørre om hvorfor dette er uaktuelt?