Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1562
Noen som kan anbefale et billig/gratis video redigerings program?
Trenger ikke noe heftig som Finalcut
Windows Movie Maker er for alt for simpelt.
Jeg var å så på Komplett.no der selger de Adobe Premiere Elements til 699,- men synes dette er dyrt da det er så utrolig mange forskjellige billig/gratis programmer der ute.
Noen som anbefaler noen billige bra?
Trådstarter
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hvor får jeg lastet det ned?
Hjemmesiden var vanskelig. Må jeg gi fra meg e-post adresse å masse info for og få en nedlastings link på mail å laste ned derfra?
Krever HitFilm Express at jeg lager å registrerer en konto for og bruke det?
Sitat av Pils Vis innlegg
Hvor får jeg lastet det ned?
Hjemmesiden var vanskelig. Må jeg gi fra meg e-post adresse å masse info for og få en nedlastings link på mail å laste ned derfra?
Krever HitFilm Express at jeg lager å registrerer en konto for og bruke det?
Vis hele sitatet...
Ja. Du må ha bruker og få tilsendt fil på e-post.
Jeg har god erfaring med DaVinci Resolve. Det kommer i både profesjonell- og gratisversjon, men har aldri følt meg begrensa av den gratis. Kan hentes her.

Da jeg skulle finne meg et gratis program endte jeg opp med å stå mellom Resolve og Lightworks, som bocca anbefaler. Husker ikke helt hvorfor jeg valgte Resolve, men mener å huske at begge skal være gode kandidater.
Trådstarter
Lightworks var litt dyrt hvis jeg ikke husker feil?
Koster det ikke 200pr måned? 200*12=2400kr
Skal sjekke ut DaVinci Resolve
er på jakt etter noe billig og noe som jeg ikke må betale for hver måned
Sist endret av Pils; 28. februar 2018 kl. 16:04.
Riktig... gratisversjonen funker til og med 720p på lightworks...

Du kan se litt her om gratisversjonen funker til ditt bruk... https://www.lwks.com/index.php?optio...102&Itemid=213
Sist endret av bocca; 28. februar 2018 kl. 22:12.