Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 7161
Anonym bruker
"Såret Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! vurderer nå sterkt å dra til syden alene. Har aldri reist alene før, men tror ikke jeg vil få noen store problemer med det. Trives også veldig godt i eget selskap og tenker bare at jeg vil kose meg på stranden lenge og nyte øl om dagen, og gode middager.

Jeg tenker å bestille via restplass.no eller bare restplass via andre steder (f.eks tui.no) eller lignende!

Noen som har erfaringer med bestillinger av restplasser, eller generelt sydentur alene? Kanskje tips ang reisedestinasjoner osv?

Jeg er forøvrig 20 år
Anbefaler deg virkelig å dra på tur alene.
Jeg var alene i Thailand i 6 uker for en liten stund tilbake. Anbefalte broren min som er 22 å dra på tur alene etter det,9( han angrer heller ikke. Han bestilte seg restplass tur på restplass.no 3 dager før avreise

Vil anbefale deg å reise en plass hvor det enten er en del kultur, eller party plass om du er ute etter det finn deg noe du selv tror blir en spennende destinasjon, så reiser du:-)
Anonym bruker
"Såret Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
takk for svar er positivt innstilt til dette selv
Var i siri lanka for litt siden alene. Helt fantastisk fin ferie. Mye soling, mye kultur, eksotisk mat og fantastisk trivelige mennesker. Hotellet jeg bodde på hadde terasse med eget baseng, og nydelig utsikt ut mot havet.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan anbefale Thailand selv var der i 4 uler og brukte til sammen 13k på hele turen men du må dra dit på vinterstid (Nov - mars) går inn i monson tid nå. Hvis du skal dra på sommeren passer Kina/Vietnam bedre. Dog trenger visum i Vietnam over 15d og 30 i Thailand
Mannen i gata.
SkyMarshal's Avatar
Skal du reise litt kortere så er Italia å anbefale. Utrolig mye fint å se på.
Er ikke noe problem å dra til Thailand i regntiden... Regner stort sett på ettermiddagen og vanligvis kun korte skurer.
Tørker fort opp igjenn pga. varmen. Er sommer om sommeren det er mest turister, generelt mer regn i sør...


edit: Har bodd der noen år.
Sist endret av TomC; 13. mai 2017 kl. 23:07.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Har du bestemt deg hvor du skal nå?