Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1497
Laurus canus
mås'n's Avatar
54 1
Har planer om å ta en liten 40ug LSD imorgen til frokost og så ta en 2g dose fleinsopp senere på dagen. Har tatt en del lucy før men dette er første gang jeg tar flein. Noen som har noen erfaringer/tips anngående miksing av lucy og flein?

Takker for svar
Hvorfor vil du blande? Hvis du ikke har prøvd sopp før ville jeg helst tatt det alene første gang før man mikser med andre stoffer.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ville tatt flein alene først.
Det river litt mer i sjela av fleinsopp, der LSD er mer snill på følelsespekteret i mine erfaringer. Så det kunne vært en idè å kjenne litt på hvordan soppen påvirker deg personlig, man kan alltids kombinere senere en annen gang.
Jeg har ved to anledninger tatt fleinsopp og lsd sammen, i tillegg til mdma senere på kvelden. Jeg har ikke gått mer enn 2-3 timer fra jeg tok syre til spiste sopp og begge gangene var over 200ug og 100sopp, rundt 2-3g. Dette er to av de beste opplevelsene jeg noen sinne har hatt. Jeg tok først syre og ventet til jeg hadde merka det godt en stund før jeg spiste soppene. Jeg vil anbefale å telle soppene ferdig på forhånd og gjerne lage te eller kapsler da det er vanskelig å konsentrere seg om å spise alle sammen i lsd rus og man bør ha en rask og enkel metode for å få i seg soppen. Når jeg har spist soppen tar det ikke lang tid før man merker at trippen forandrer seg. Jeg vil si at lsd gir en slags klarhet eller følelsen av å skjønne alt, mens sopp gir en "wtf" mystisk følelse av å ikke skjønne en dritt. Når disse to kombineres oppnår man en slags "mystisk klarhet" som i begge tilfeller har gjort trippen mye mer spirituell for min del ifht hver av stoffene for seg selv. Samtidig føler man at det veksler litt mellom at soppen og syra merkes best. Min siste jediflip var så intens og kraftig spirituell at det nok hadde blitt for mye for enkelte. Jeg følte at jeg kunne kommunisere med blandt annet min avdøde søster og at jeg kunne sette meg inn i hodet til hvem som helst av vennene mine som ikke var til stede. Jeg følte også at jeg leste tankene til kameraten min som også trippet og det var som om jeg kunne forestille meg hele livet hans. På et punkt visste jeg ikke lenger hvor jeg var eller at jeg i det hele tatt var ruset, og jeg følte en kontakt med "sjeler" hvis det kan kalles det som står bak alle sammenhengene og mysterier i universet. Disse sjelene viste meg ting jeg ikke kan beskrive med ord, men som foralltid vil sitte igjen i meg. Når jeg kom til meg selv igjen opplevde jeg de sterkeste hallusinasjonene jeg noen sinne har hatt. Jeg kunne snakke om eller tenke "høyt" på en ting slik som når man leser inni seg eller i det hele tatt tenker til vanlig, samtidig som jeg hadde helt andre tanker i underbevisstheten. Det var disse tankene i underbevisstheten som kontrollerte de visuelle bildene jeg så. For å ta et ikke personlig random eksempel så kunne jeg snakket med vennen min om penger og hva det egentlig er, samtidig som at jeg kansnje var sulten slik at i underbevisstheten tenkte jeg på å spise som førte til at jeg så mat, tenner som tygget, magesekk som fylte seg opp og andre relaterte hallusinasjoner. Men hvis jeg tenkte over det så falt jeg helt ut av den egentlige samtalen og lurte ofte på om jeg sa noe av det jeg tenkte på uten å mene det. På slutten av trippen blir man fort sliten og selvom effektene er der enda orker man bare ikke nyte det fullt ut, og det er da mdma kan være fantastisk. Alt i alt så er dette absolutt noe som bør prøves om du har erfaring med begge fra før, bare husk å time det rett og dosere slik at det blir nok av begge deler. Jeg tror nok du tar litt lite lsd i fforhold til sopp, men tror fortsatt trippen blir bedre enn uten syra. Husk å være med folk som aksepterer deg 100% eller alene, et sted hvor du kan legge deg ned hvis du vil det og helst ha mulighet for å gå både ut og inn. Vær forberedt på at du kanskje må ha perioder av trippen hvor du ikke snakker med noen og ligger kun for deg selv

Ser nå at du ikke før har prøvd sopp, og jeg vil absolutt anbefale å ta det alene først om du ikke har erfaring med det. Ikke nødvendigvis fordi at rusen på begge blir for "heavy" men fordi du vil nyte den mer når du kjenner igjen soppens effekter i forholdt til lsd og fordi syra dreper eller demper litt av soppen så den ikke kommer frem i sin helhet, noe som er en veldig fin opplevlse å ha hatt på forhånd
Sist endret av Bluesky_; 12. oktober 2017 kl. 12:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Laurus canus
mås'n's Avatar
Trådstarter
54 1
Tok rådene deres og tripper bra på flein nå ble bare 1.3g på de 70 soppene jeg hadde da men kjenner en god kroppsrus og farger er sterkere osv. Venter meg sjuke greier ass