Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 684
Noen sier det booster effekten.
Er det sant?
Jeg prøver å få sove ca 10 timer istedet for de vanlige 7 timene.

Jeg vet grapefruit booster effekten av diverse pillere.
Gjelder det samme grapefruit juice eller burde jeg prøve grapefruit som frukt?
Ingen av delene funker.
Trådstarter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Ingen av delene funker.
Vis hele sitatet...
Vel, jeg fikk noe benzo i Sverige av ei dopdealer kjerring som også ga meg grapefruit og sa det ville booste det.
Trodde hun preika piss men... sov i 17 timer.
Og det gjør jeg ikke på benzo.

Placebo?
Njæ... et kort søk på nettet sier noe annet.

Men jeg aner ikke om valium engang går under benzodiazepim.
Og apodorm har jeg ihvertfall ikke peiling på.
Grapefrukt brytes ned i leveren og hindrer kroppen i å bryte ned benzodiazepiner som fører til at stoffet kan hope seg opp i kroppen.

Både Valium(Diazepam) og Apodorm(Nitrazepam) er benzo derivater.
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Grapefrukt brytes ned i leveren og hindrer kroppen i å bryte ned benzodiazepiner som fører til at stoffet kan hope seg opp i kroppen.

Både Valium(Diazepam) og Apodorm(Nitrazepam) er benzo derivater.
Vis hele sitatet...
Så det gir ekstra effekt eller prøver du å si at det er farlig?
Sitat av gubbefaen Vis innlegg
Vel, jeg fikk noe benzo i Sverige av ei dopdealer kjerring som også ga meg grapefruit og sa det ville booste det.
Trodde hun preika piss men... sov i 17 timer.
Og det gjør jeg ikke på benzo.

Placebo?
Njæ... et kort søk på nettet sier noe annet.

Men jeg aner ikke om valium engang går under benzodiazepim.
Og apodorm har jeg ihvertfall ikke peiling på.
Vis hele sitatet...
Eller fentanyl?? MYE BENZO er dypet i dette da, det er 100x billigere for dem som lager!

Få det på resept, eller hver sikker det kommer fra resept, så funker det fjell
Det er ikke ut til at kaffe kan forsterke effekten ifølge det som står her virker heller som den kan motvirke.
Grapefrukt har en form for interaksjon med valium ifølge et søk her men tror det er minimalt etter egen erfaring.
Klinisk konsekvens

Økt konsentrasjon av diazepam (inntil 3-4 ganger). Den studien som har undersøkt dette, har imidlertid ikke målt konsentrasjonen av den aktive metabolitten desmetyldiazepam, og det er sannsynlig at konsentrasjonen av denne vil være en del lavere enn vanlig. Dermed vil trolig påvirkningen av grapefruktjuice på totaleffekten av diazepam være betydelig mindre enn det man får inntrykk av ved å se på diazepamkonsentrasjonen isolert.
Sist endret av NokErNok; 2 uker siden kl. 09:44.
Å drikke kaffi på benzo er ikke for å få økt effekt av benzoen, men snarere en strategi for å motvirke noe av den sederende effekten.

Litt samme konseptet som speedball, Heroin + speed.

Mange mener dette gir en bedre rus. Dette var noe jeg fikk "opplæring" i i min tid, men da var det kaffi med mye sukker som gjaldt.
Speedball = heroin + kokain.
Nå brytes ikke alle Benzoene likt ned i leveren av CYP450 enzymet inkl Apodorm(Nitrazepam) og Rivotril (Clozepam). Valium (Diazepam) og Xanor (Alprazoam) derimot gjør det så samtidig inntak av grapefrukt vil potensiere effekten. Et glass til frokost og et på ettermiddagen vil holde levra nok opptatt til å få en merkbar effekt spesielt om man ikke er innspist.

Siden Diazepam er en relativt svak medisin kontra Xanor vil man nok merke mest ved inntak av sistnevnte sammen med grapefrukt, innspist eller ikke.

Problemer er jo et paradoks der man opplever seg edru ved høye inntak av benzo, selv om folka rundt deg merker noe. 1Mg Ksalol er sterke nok fra før av imo og sammtidig inntak av grqpefrukt ville jeg overlatt til en med erfaring, det ender i blackout som regel uten noe hjelp fra frukt så vær forsiktig og evt doser halvparten og vent 2 timer før redosering så kanskje man holder kontroll.
Sitat av Steiner Vis innlegg
Eller fentanyl?? MYE BENZO er dypet i dette da, det er 100x billigere for dem som lager!

Få det på resept, eller hver sikker det kommer fra resept, så funker det fjell
Vis hele sitatet...
Så mye piss. Mye benzo er ikke dyppet i dette. For all del kan det være noe sjeldne tilfeller, men fentanyl i benzo er sjeldent i Norge.


Det er hundrevis av tusen piller med ulike benzodiazepiner i omløp illegalt i Norge, som oftest Galenika brettene, og Kripos har så vidt jeg vet aldri kommet ut med en analyse som antyder fentanyl i disse.



Men ja, for all del, det kan inneholde hva som helst, men det er ikke "mye" av dem illegale benzodiazepinene som inneholder det. Skal du være litt mer sikker bruker du test-kit. Skal du være 100% trygg dropper du å ta det.
Sist endret av UngOgDumN; 2 uker siden kl. 00:08.