Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 887
Hei!

Jeg har den siste tiden sett på ny mobil, og jeg heller veldig mot HTC One V.
Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe den inntil jeg leste anmeldelse av dinside som ga den terningkast 4.

Er det noen freaks som har denne telefonen som kan si hva dere syntes om den?
Hakker den mye?
Pluss- og minussider?

Dere må gjerne komme med forslag til andre telefoner da jeg er veldig usikker!
Samsung Galaxy S III, kommer til slutten av mai. Teknologimessig verdens beste mobil.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Samsung S III skal visst være helt sinnsyk. Er utrolig fornøyd med min SII så er absolutt å anbefale
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Galaxy note eller S3 ville jeg heller kjøpt.
By nature
LoOzR's Avatar
Hva med HTC One X? Såvidt meg bekjent har den gjort det bra i tester..
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Sitat av LoOzR Vis innlegg
Hva med HTC One X? Såvidt meg bekjent har den gjort det bra i tester..
Vis hele sitatet...
Greia er at Galaxy SIII visstnok knuser One X.
http://www.amobil.no/artikler/galaxy...c-one-x/108944
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Jeg ser mange her anbefaler meg S3, men den koster langt mer enn jeg er villig til å bruke på en mobil. Liker dessuten å han noe solid og tungt i hånda, ikke en S2 som er laget i plast og veier 116g! Men takk for tips
Htc er på papiret veldig bra, men mobilen blir tungt veiet ned at htc sitt eget sence system. Dette systemet tar opp for mye av kapasiteten til mobilen, og den blir derfor gjerne litt treig, henger seg ofte opp, og det er generelt mye bugs. Som er veldig synd. For mobilene er bra bygdt, det er veldig bra design og de har en del innovative ideer, men per nå synes jeg at programvaren på telefonen er for dårlig, selvom de har prøvd å gjøre sence mindre.

Så på pluss siden :
Bra design
Brukervennlig og gjennomført brukergrensesnitt
Godt kamera for prisen

Negative sider :
Tung programvare
Hvis du har mac må du bruke tredjeparts program for å kunne legge inn musikk
Mye bugs i programvaren

Men hvis du vil bruke ca 3000 kr på tlf, er det faktisk er bra alternativ.
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
@KristineR
Er det sånn at mann sitter og blir irritert og river seg i håret de gangene den henger seg opp? Skjer det så ofte, eller bare sånn av og til?

Takk for svaret ditt, nyttig!
Det er kanskje litt relativt. Jeg er spesielt utålmodig med teknologi. Hadde et problem der, hvis jeg prøvde å søke på et spesielt band ble appen tvangt avsluttet hver gang. Så jeg måtte søke på sangen, og så gå inn på bandet.

Så enkelte ting skjer av og til, men andre skjer hele tiden. Har ganske mye problemer med wimp og spotify. Men ikke noe særlig problemer ellers.

Men jeg vil si at med mindre du er uheldig med ekstra bugget mobil, så er det til å tolerere.
Alltids se på Sony Xperia S?
Billigste "high-end" telefonen jeg har sett til nå på markedet, og har ikke hatt noen som har hatt problemer med sin ennå. Jobber med dette, og dette er den telefonen av "de nye" som ikke har vært til service en eneste gang.
HTC sine telefoner har vi liggende i hauger av her, samme gjelder forøvrig samsung sII og Note.

Note sliter veldig med Exchange, om dette er noe som berører deg, vet jeg ikke.
Videre så er SII mindre futt i, enn en Xperia S.
Kjøper meg en selv nå når jeg tenker over det. :P luls.