Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 863
Heisan. Har en 2 år gammel x10 Mini her, og den har helt jævlig dekning. Det jeg prøver og si er at mens jeg går ute er plutselig dekningen borte, og det har avbrutt mange samtaler. Mens jeg er i bil får jeg så og si aldri dekning. Her jeg bor nå, rett vesiden av en vei, får jeg aldeles ingen dekning > Det iriteterer meg mye.

Får så og si bare dekning mitt i byen osv. Ellers, 1 strek eller ingenting. Dataroaming fungerer heller ikke.
Kan være at du har valgt at telefonen kun skal bruke 3G-nettet?
Sitat av Grimsonfart Vis innlegg
Heisan. Har en 2 år gammel x10 Mini her, og den har helt jævlig dekning. Det jeg prøver og si er at mens jeg går ute er plutselig dekningen borte, og det har avbrutt mange samtaler. Mens jeg er i bil får jeg så og si aldri dekning. Her jeg bor nå, rett vesiden av en vei, får jeg aldeles ingen dekning > Det iriteterer meg mye.

Får så og si bare dekning mitt i byen osv. Ellers, 1 strek eller ingenting. Dataroaming fungerer heller ikke.
Vis hele sitatet...
Har du onecall abonnement?
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Har du onecall abonnement?
Vis hele sitatet...
Har netcom

Sitat av Intet_Inside Vis innlegg
Kan være at du har valgt at telefonen kun skal bruke 3G-nettet?
Vis hele sitatet...
Har ikke valgt noe some helst jeg ^^
Sitat av Grimsonfart Vis innlegg
Heisan. Har en 2 år gammel x10 Mini her, og den har helt jævlig dekning. Det jeg prøver og si er at mens jeg går ute er plutselig dekningen borte, og det har avbrutt mange samtaler. Mens jeg er i bil får jeg så og si aldri dekning. Her jeg bor nå, rett vesiden av en vei, får jeg aldeles ingen dekning > Det iriteterer meg mye.

Får så og si bare dekning mitt i byen osv. Ellers, 1 strek eller ingenting. Dataroaming fungerer heller ikke.
Vis hele sitatet...
på tide å bytte?
Sjekk under innstillinger -> trådløs og nettverk -> mobile nettverk -> nettverksmodus om du satt telefonen til GSM/WCDMA, kun GSM eller kun WCDMA. Du vil mest sannsynlig oppnå best dekning ved å sette den til kun GSM.
oppgradertil en iphone 4s. beste telefonen på markede.
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
oppgradertil en iphone 4s. beste telefonen på markede.
Vis hele sitatet...
Beste telefonen for noen. Mestringsfølelsen på L"i" produkter kommer rimelig fort. Dette gir da brukeren en god følelse av å eie apparatet.
Spør du meg, så er iPhone (iOS) skikkelig herk. Mange begrensninger, mange ting som rett og slett ikke er mulig. Det finnes dog masse ekstrautstyr til iPhone enheter som da ikke fåes til andre telefoner.

Sony har vært flink med produksjon av ekstrautstyr på telefoner. Derfor valgte jeg og gå for de.

Smaken er forskjellig fra person til person. Det kommer helt ann på hva folk er ute etter i enheten de skal bruke daglig.
For meg er Android viktig, siden det er relativt enkelt å utvikle applikasjoner til det.
For mange andre er iOS viktig på samme linje. Kanskje de har Mac, iPad og andre frukt produkter som gjør at de vil bruke Apple sine tjenester feks?

Du kan ikke komme å si at iPhone er den BESTE telefonen på markedet. Det er DIN mening, ikke nødvendigvis andres.
Sitat av juzz Vis innlegg
Beste telefonen for noen. Mestringsfølelsen på L"i" produkter kommer rimelig fort. Dette gir da brukeren en god følelse av å eie apparatet.
Spør du meg, så er iPhone (iOS) skikkelig herk. Mange begrensninger, mange ting som rett og slett ikke er mulig. Det finnes dog masse ekstrautstyr til iPhone enheter som da ikke fåes til andre telefoner.

Sony har vært flink med produksjon av ekstrautstyr på telefoner. Derfor valgte jeg og gå for de.

Smaken er forskjellig fra person til person. Det kommer helt ann på hva folk er ute etter i enheten de skal bruke daglig.
For meg er Android viktig, siden det er relativt enkelt å utvikle applikasjoner til det.
For mange andre er iOS viktig på samme linje. Kanskje de har Mac, iPad og andre frukt produkter som gjør at de vil bruke Apple sine tjenester feks?

Du kan ikke komme å si at iPhone er den BESTE telefonen på markedet. Det er DIN mening, ikke nødvendigvis andres.
Vis hele sitatet...

Telefonen er bra på mange områder som feks sikkerhet, mens på andre områder er androidtelefoner bedre.

Feks broren min har en sgs2 og han har prøvd en iPhone og synes at den er både penere og bedre og bruke, men det er hans mening.
Alle har forskjellige meninger, men jeg tror ts hadde vært "glad" hvis hun hadde hatt en iPhone siden det er den mest populære telefonen på markede ved siden av sgs2, men jeg sier da ikke at det er den telefonen som passer til ts. Hvilken telefon hun evt. Skal oppgradere til er mer smak og behag, etter som hva hun har lyst på.
OT: Når folk som har iPhone får prøve min Samsung Galaxy Note begynner de fleste plutselig å angre på at de kjøpte iPhone