Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 695
Noen som har Apple iPod Touch og har noen erfaringer å dele? Har litt lyst på den

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku...ed#ProductTabs
Så på klikk (itavisens nett-tv) at de hadde klart å åpne den for å legge inn annen software. Noen som har prøvd det?
jeg har iPod Touch og er veldig fornøyd, ingenting å klage på! Om du skal ha den ville jeg lagt inn en åpen linux software...
Alt hardware i iPoden er kraftig nok til å klare å kjøre en liten linux..

Kos deg!
At maskinvaren er kraftig nok er en sak, men hvorfor vil man legge inn linux og høyst sannsynlig miste mye funksjonalitet? For ikke å snakke om problematikken rundt reklamasjon hvis den på en eller annen måte skulle bricke seg.
Jeg har hatt en iPod touch, og jeg var kjempefornøyd! kjøpte en iphone, og ga ipoden til søstra mi, hun er også kjempefornøyd!
har en jeg også. kjempe fornøyd. har jailbreaka den. Så har mange fler apps og masse spill Tror det kommer nye apps fra Apple i februar.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Har en iPod Touch jeg og, og er storfornøyd. Stor skjerm, jailbreaker man den kan man få nesten hva som helst på den og ikke minst den forholdsvis lave prisen snakker for seg selv. Har hatt den i 4 uker (tror jeg) og har enda ikke oppdaget noen mangler. Batteriet holder til to dager på jobben med konstant musikk på øret, noe jeg absolutt kan leve med

Apps jeg har lagt inn sålangt;
Navizon (GPS).
NES Emulator.
Apollo (MSN, AIM og ICQ klient).
Colloquy (mIRC klient).
TapTap Revolution (Alle har vel prøvd DanceDance Revolution?).
gpSPhone (GBA Emulator. Fikk den ikke til å funke, så uninstallerte).
Aquarium (Akvariespill som er morsomt i et sekund).
iBlackjack (Blackjack-spill).
Lights Off (Puzzle-spill).
iRadio (Stream radio fra nettet).
Books (eBook reader).
Pluss en hel haug av SummerBoard Themes.
Sist endret av kosepaa; 27. november 2007 kl. 19:07.
Hva kan man legge inn da? Egne apple programmer? Java? Flash?

Linker til "jailbreak" og slikt da? Spark meg i riktig retning slik at jeg kan lese meg frem litt mens jeg bestiller og venter på den