Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1602 225238
det var nok Devotio som viste meg det etter at jeg maste på han om mange rare ting
Ble kjent via Maddy
Google Er alltid til hjelp!
Helkanaur viste meg det.
Så vel en link på hardware.no forumet
søkte på "eksplosiver" på google mener jeg det var. --> freakforum

Status: et klikk og du er hekta - må ha det bare må ha det
dweep viste meg "åssen det skal gjøres på internett"
google, plutselig så var jeg her. Og her ble jeg sittende.
dark fortalte meg om nff.
Ble kjent med nff via niigu. Han satt å surfa på nff, så jeg måtte jo ta å sjekke jeg og
En kompis av meg satt alltid inne på nFF (Xan) Så ble jeg forveten, som igjen fører til at jeg er hekta
BTW: liker mer og mer "nye nFF"
Gjennom mange venner
Google it, var ikke vanskelig og finne det beste!
Ble kjent med nff via Starra. Han gidde meg link på IRC.
Jeg lette etter en site (norsk) som visstnok inneholder info om hvordan du svindler VISA.Så fant jeg nFF.Lucky me
ryktet gikk om MANGE smarte pyroteknikere som kunne alt. måtte jo se hva som var på fære.
hehe. vi har jo hatt noen brukbare poster ihvertfall.
Jeg fikk litt info om forumet via Sture Dingo og frevev. (:
har visst om denne siden lenge, men har bare ikke postet her, var endel på Norsk undergrunn, Radikal og root.no..
Fikk vite det av eppes_
gjennom en venn
Det husker jeg ikke, i profilen har jeg skrevet at det var en venn som fikk meg hit, men hvilken venn det er/var husker jeg heller ikke.
Google her òg gitt.
Jeg hadde sex ei dame og akkurat før hun fikk orgasme ropte hun ut i rommet "WWW.FREAKFORUM.NUUUUUUUU" . så det ble internett sørfing dagen etter=)
Ulldott rota rundt på nff da jeg var hos han engang så...
Husker jeg ble arestert i Oslo engang..og på veien til Cella (i politi bilen) satt begge Politi folka
og skrøt godt om denne siden.. så jeg tenkte dette må jo være en toppers side.
Jeg fikk vite det av en kompis mens jeg hadde problemer med parabol dekoderen min =)
Må bare gi masse ros (eller ris? =) eller hva mats? :P ) til mongeland her ja...
Hørte snakk om det blant folk. En lite søk på google på "freakforum" og jeg endte opp her
Via en channel på Irc
Jeg ble tvunget

:--D
Jeg søkte på noe på google og fant frem til forumet .. Dette var i 2003 men lagde meg ny bruker for ikke så lenge siden, pga av gamle brukeren ikke ville aktiveres etter "nye nff". Hyggelig forum =D
Sist endret av Sjakaa; 7. mars 2005 kl. 11:18.
Erna Solberg sa det til meg, da jeg krøp inn under kjolen hennes... Neida, det var nok en venn ja..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Sjakaa: Sjekket opp i det. Du endret epostadresse, men godkjente aldri endringen gjennom linken du fikk på den nye adressen. Brukeren er sperret helt til den linken blir trykket på. Du vet, du kunne bare ha spurt crew/admin om å ordne opp.
Jeg ble kjent med nFF via en venn.
Jeg fikk høre om nFF gjennom linker som noen venner av meg pasta ut på IRC
Kjæresten min kjøpte en brukt pc og den tidligere brukeren hadde nFF som startside... slå den historien.. :P
Anbefaling fra Tangaalf? P Fikk høre det fra han ihvertfall
▼ ... over en uke senere ... ▼
Folk lenker hit som fluer. Kom meg ikke unna.
Tror jeg lette etter litt faenskap å finne på på google...
jeg var medlem av Radikal.net Norsk undergrunn...

så en post der om at NFF skulle overta etter at de dro inn årene.
Jeg fikk vel vite om vårt elskede forum via Sture Dingo ^^
gjennom godeste Prazor i 2002 (tror jag), akkurat som Tipex. dessverre er både prazor og andre av godfolka borte fra nff nu, noe som også har ført til at jeg og er rimelig inaktiv. men ikke tro at jeg ikke følger med.



edit: det var visst i 2001. herregud, det er sabla lenge siden.
leste en post om det på gode gammle hellfragger, og nff virka så bra så jeg bare måtte joine og det er det jo forsåvidt..
Tror jeg fant nFF da Carlo linka til noen poster på en kreativ IRC-kanal.
Tja, så vel at Hafsal og mith satt rundt og loka på forumet. Stakk innom sjøl et par ganger.

Har lest litt her av og til nå i det siste, så får vel kanskje prøve å hjelpe andre hvis jeg har muligheten.

Btw, dette er absolutt ett av de bedre forumene jeg har vøri borti.
Trond fortalte meg =)
▼ ... over en uke senere ... ▼
søkte på noen hacke ting på google på skolen når je kjeda meg..var litt skadefro
Kompis fortalte meg om den sida her.
Tror min første gang på nFF var i 2000/2001 eller noe i den duren, da jeg tok meg en liten søkerunde om pyroteknikk. Angrer for at jeg ikke registrerte meg da...
Var en del på forumet før jeg registrerte meg, masse nyttig å finne her ja.