Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 515
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
nylig begynt å eksperimentere med kratom, hvor ofte kan en ta uten å utvikle merkverdig toleranse? en i byen som selger bak disk så lett tilgjenglig. overrasket over effekten, kjører 2 typer grønn.

blir motivert til å gjøre ting, lett euforisk, men veldig clean følelse ikke så heavy som ecstacy liksom.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
nylig begynt å eksperimentere med kratom, hvor ofte kan en ta uten å utvikle merkverdig toleranse? en i byen som selger bak disk så lett tilgjenglig. overrasket over effekten, kjører 2 typer grønn.

blir motivert til å gjøre ting, lett euforisk, men veldig clean følelse ikke så heavy som ecstacy liksom.
Vis hele sitatet...
Jeg får toleranse etter en mnds bruk. Typ veldig kort effekt. Men den sterkeste opiat-feelingen og stim-euforiaen du får dabber veldig av etter en ukes bruk.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilken by er det snakk om?

Jeg har lenge ønsket å teste Kratom, men aner ikke hvor det fåes.
Send gjerne hvilken by dette gjelder på PM, er svært intr. i Kratom så jeg kan kjøpe i bulk og gjerne slippe Opiat-utgiftene som blir relativt dyre når man skal ha hvit thai minus, Dolc XR eller Oxy.

Hadde blitt svært takknemlig i tilfelle jeg kunne kuppet Kratom i bulk når jeg har en regnværsdag uten opiater :-)