Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 460
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Hei som tittelen sier så lurer jeg på hva kan hjelpe av reseptfrie produkter på apoteket etter 4 dager uten søvn, uten noe spessielt med mat, å konstant stuking. å konstant reloading av pepper.

EDIT: Jeg har sovet nå, men akkurat våknet og kjenner at jeg trenger og reparere så jeg fungerer til Jobb snart.
Sist endret av Drsskkr; 4 uker siden kl. 15:15.
Fint lite vil jeg si. Få i deg noe skikkelig mat heller.
Sist endret av FriFugl; 4 uker siden kl. 15:16.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av FriFugl Vis innlegg
Fint lite vil jeg si. Få i deg noe skikkelug mat heller.
Vis hele sitatet...
Mat er kjempeviktig, men jeg tenker på vitamier og diverse vil dette hjelpe eller er det bare tull og hive i seg
Fuck Mr. Plod!
Elektrolytter, du har sikkert svetta som en gris.
D vitamin om du ikke har være ute.

Ellers tror jeg du er good
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Elektrolytter, du har sikkert svetta som en gris.
D vitamin om du ikke har være ute.

Ellers tror jeg du er good
Vis hele sitatet...
Har ikke svetta så mye som jeg har lagt merke til men mere enn normalt ja, men væskeinntak har også vært minimal, glemmer jo å drikke lell om jeg har en åpna energidrikke foran meg.
New generation
colakork's Avatar
Søvn og hvile henter deg inn bedre enn noe annet du kan få på resept eller uten. Alt du får på resept hjelper deg jo bare til å få den hviletiden.

Jonas, sofa, god dyne og litt øl. Du må reparere. Få i deg litt fett, proteiner og carbs også. Plutselig er de mørke dagene glemt og en ny bender virker fristende.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Store mengder fett og karbohydrater vil hjelpe mye.

Fks spis en stor lasagne med masse ost, en feit entrecote osv - og så hvile