Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3390
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Åssen er doseringsforskjellen?

Hvor mye sniffa MDMA = omkring 100mg oralt?
Hvor lenge varer det? Finner sjukt lite info om det
Jeg vet ikke svaret på spørsmålet ditt, men mdma river noe voldsomt i nesa. Testa det en gang og det var noe av det jævligste jeg har dratt opp i snyteren.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dropper som regel 100-120mg og redoserer med ca halve gjennom å sniffe. Syns ikke det river i nesen, er egentlig smaken som er jævlig når det begynner å dryppe
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Som jeg har forstått det så varer det ikke like lenge, men det kan være at jeg bare snakker piss.
150mg for MEG = 2t og 30 min. Etter det føler jeg meg fortsatt "rusa", men kunne godt ha overbevist en person om at jeg var edru. TROR JEG?

Vet at dette ikke er relevant, men siden jeg ser på deg som en venn... IKKE. Å sniffe(personlig mening) gjør både ekstremt vondt(ihvertfall første dosen) og er driiit nasty. Den "MDMA klumpen" som endelig går ned halsen din etter et par gode snufs, er bare the cherry on top of the cake.
Jeg spyr absolutt hver gang jeg sniffer, SÅÅÅ ekkelt.
drop > snort

Greit med en bump om man trenger en rask uplifter. men får en en brøkdel av effekten ved å snorte det i motsetning til å droppe.

100mg drop gir flere gode trips. Ikke sløs.

Om du har flere av de altså
Sist endret av kreftbarn; 23. januar 2020 kl. 02:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ta en side av bibelen til moren din, eller et risla rullepapir. legg MDMA krystallene i midten og lag en dråpe. svelg med vann.

sniffing på så lave doser er idiotisk ettersom krystaller elsker og sette seg fast i hårene du har i nesen, samt vil det sprer ut over inni og bak munnen din og du får forferdelige drips. og smerten du får av sniffingen er ikke akkuratt så deilig
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler at rusen blir generelt bedre med en liten redose nasalt. Tar gjerne 180 mg drop også 100mg redose i nesen 15-20 minutter etter peaken er "ferdig". Ville ikke starta å snorte det, svir noe grusomt. Gjør du det omvendt altså drop før nasalt så svir det nesten ikke.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Gentleman1145 Vis innlegg
Ta en side av bibelen til moren din, eller et risla rullepapir. legg MDMA krystallene i midten og lag en dråpe. svelg med vann.

sniffing på så lave doser er idiotisk ettersom krystaller elsker og sette seg fast i hårene du har i nesen, samt vil det sprer ut over inni og bak munnen din og du får forferdelige drips. og smerten du får av sniffingen er ikke akkuratt så deilig
Vis hele sitatet...
"Lave doser", den anbefalte doseringen er 125mg, kan ikke folk slutte å normalisere overdosering på MDMA? Dere gjør dere selv en bjørnetjeneste ved å bagatelisere det å kjøre i seg halvgram med MDMA.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjør egentlig alle en bjørnetjeneste, da mdma er et relativt trygt rusmiddel som får ryktet sitt ødelagt av folk som overdoserer og får komplikasjoner av det.
Kan jeg spørre hvorfor freak sverger papir og risla? Det er jo så utrolig mye bedre å bare skaffe deg gelatinkapsler. Det er helt sikkert billigst også.

Jeg brukte tidligere å droppe MDMA, og redroppe med nesa, men over 100mg opp i nesa? neitakk. 50mg svir og smaker vondt nok.

Sniffing gir en kortere, men kraftigere rus. Hvordan man kan sammenlikne disse blir ekstremt vanskelig.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
"Lave doser", den anbefalte doseringen er 125mg, kan ikke folk slutte å normalisere overdosering på MDMA? Dere gjør dere selv en bjørnetjeneste ved å bagatelisere det å kjøre i seg halvgram med MDMA.
Vis hele sitatet...
Han viser jo "disrespect" for religion, så jeg forstår hvorfor han "disrespecter" narkotika også.
Sist endret av Superspurv; 23. januar 2020 kl. 10:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tips: jeg syns ikke det svir sånn voldsomt mye. Men det jeg pleier å gjøre er å droppe en dose, samt ta en liten chaser i nesa etter 3 kvarter til en time. Merker mye mindre til den smerten hvis du begynner å merke rusen jeg kan sammenligne med å spise en pakke med fiskemanns venner og trekke luft igjennom nesa ute i 20 minus. I edru tilstand
jeg har prøvd snorting... følte ikke det var bra, hverken for kropp eller følelse. Følte det ble dimmet veldig ned, VS å spise det.
Her er doseringer, men usikker på hvor legit info det er da jeg har følt at snorting er mellom 25-50% sterkere mens tripsit sier det omtrent ikke er forskjell, men igjen ikke akk kjørt vitenskapelige forsøk på detta :P

det sagt så som fler sier, drop det. snorte er ikkeno vits føler jeg, mer for folk som bare liker snorte drugsa sine (som jeg var en gang).
Sitat av kamelia Vis innlegg
Åssen er doseringsforskjellen?

Hvor mye sniffa MDMA = omkring 100mg oralt?
Hvor lenge varer det? Finner sjukt lite info om det
Vis hele sitatet...
MDMA svir som et helvete i snyteskaftet. Drop det heller!
Det beste er å droppe det, sniffe emma svir som et helvete.

s