Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1900
Lenge siden jeg har sett noe annet enn Galenika rivotril i Oslo siden covid entra arenaen og de var jo gode og ekte vare. Her om dagen møtte jeg en gammel traver som ville selge rivotril og det var fra Sveits og fra Roche sa han. Føler de gir dårlig funk, har en del toleranse men har tatt 8x2mg i dag som en liten hurramegrundt før jeg setter inn støtet på nedtrapping. Smaken e riktig, og det er jo noe som skjer men mindre enn forventet. Kanskje jeg er mer tolerant enn jeg tror. Noen andre?
Kan være at de er riktig dosert. Lett å gå i benzofella og lure seg selv med at man ikke er påvirka som man skal. Vær forsiktig med å overspise. Dette har du nok vært borti 100ganger før hehe.
Du er nok høyere enn ei fjellgeit enn hva du tror. Klassisk rivotrilfakte det der.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Trådstarter
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Du er nok høyere enn ei fjellgeit enn hva du tror. Klassisk rivotrilfakte det der.
Vis hele sitatet...
Sovna ihvertfall på sofaen og våknet klokka 04 med Netflix omsorg som spør om jeg fortsatt ser på. Det gjorde jeg jo ikke