Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 1757
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vurderer en kur med bol. Er 75kg, 182 høy. Lite muskler, typisk øl mage. Dunno om det har noe å si, men skriver det allikevel.

Har blitt fortalt at winstrol og deca skal gjøre meg fit. Er ikke meningen at jeg skal bli en typisk svær jævel, men vil bli fit og i det damene synes er "fint". Håper på innspill i hva som kunne være aktuelt, sammen med annen info.
Det høres ikke ut som om du har tenkt sikkelig igjennom dette.

Hvor lang erfaring har du med styrketrening? Hva er dine 1RM i baseløftene?
Om man ikke vet hvordan man trener sikkelig og effektivt har du mere å hente på å lære deg det først enn kjøre kur nå.

Anbefaler deg å lese deg sikkelig opp på steroider, bivirkninger og PST.
Sist endret av Tubot; 4. juli 2020 kl. 18:08.
Anonym bruker
"Reflektert Gorgon"
Hvis du tror at grunnen til at du ikke får deg dame er lite muskler og øl mage, så kommer du til å få deg en overraskelse etter å ha bolet deg frem til fit-form. Det å begynne med steroider for å få seg dame er så hinsides desperat at jeg synes synd i deg, no offence.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vurderer en kur med bol. Er 75kg, 182 høy. Lite muskler, typisk øl mage. Dunno om det har noe å si, men skriver det allikevel.

Har blitt fortalt at winstrol og deca skal gjøre meg fit. Er ikke meningen at jeg skal bli en typisk svær jævel, men vil bli fit og i det damene synes er "fint". Håper på innspill i hva som kunne være aktuelt, sammen med annen info.
Vis hele sitatet...
Lykke til med å få hjerteinfrakt, små baller og miste alt håret. Og faenskapet med post cycle therapy etter kuren. For å ikke nevne at det er svindyrt.

Vis hele sitatet...

First of all, å begynne med steroider er et livsprosjekt. Ikke begynn om du vil gjøre en tullete "PCT"(post cycle therapy), du tar 4 steg frem og 3 tilbake. Nesten alle som tar steroider stikker resten av livet med "blast and cruise", høye doser av forskjellige preparater i en periode for så lave naturlige "TRT"-doser(testosterone replacement therapy) til blodverdiene er fine.

Du kan altså ingenting om steroider og får tips fra folk som ikke kan noen ting om steroider, deca og winstrol er en katastrofalt dårlig kombinasjon, studier viser at komboen oppregulerer østrogenreseptorene, ikke at du får problemer med det da du ikke tilfører testosteron noe som er enda verre.
Før du gjør noe du kommer til å angre bittert på skal du i det minste lese litt gjennom den mest moderne wikien for steroideinformasjon, den finner du på subredditen r/steroids @reddit. Viktig at du begynner her og holder deg unna informasjon fra norske bolermiljøer og bbforum da mye som spres er gammel feilinformasjon.

For å fjerne ølmagen er det kun diett som gjelder, til muskelbygging er diett også 90% og resten 10%, steroider brenner ikke fett, de bygger muskler sett at du ligger i et kalorioverskudd. Du kan ikke brenne fett og bygge muskler samtidig uten veksthormon, men steroider kan gi illusjonen av at du gjør det da de øker vannmassen muskler kan bære, det er ikke reell muskelmasse og forsvinner med en gang du går av. Hopper du f.eks på 500mg test i uken vil du kanskje øke 5kg og se tynnere ut pga musklene er større, men den reelle muskelmassen er den samme om du ligger i kaloriunderskudd under hele kuren. Winstrol drar ut vannet fra underhuden rimelig fort noe som gjør at du ser mye tynnere ut, men fettet ligger der uansett. Kjører du begge samtidig kan du se veldig muskuløs ut og mye tynnere ut på kort tid uten noe trening, men som sagt det er kosmetisk.
Sist endret av Åsburgerbro; 4. juli 2020 kl. 18:36.
Alarmen ringer når du kaller det "sterioder".
Ville heller lest meg opp på trening, kosthold og faste. Aminosyrer som Tyrosin kan være med på å øke dopamin og dermed gi deg noe økt motivasjon. Tror en quickfix med steroider kan gi deg helsemessige utfordringer over tid, og du bør ha et solid grunnlag med styrketrening før du begir deg ut i noe slikt. For å øke testosteron kan tilskudd som vitamin D og Zinc være en god start. Examine.com har noen guider som kan få deg på rett spor..
Når det kommer til steroider så må man neste vite hva man holder på med før man kaster seg utpå. Den stacken du nevner der (et dht derivat og et nandrolon derivat) ville gjort at du ikke kunne fått boner iløpet av kuren. Men hey? Hvem bryr seg om lillemann hvis du får et smil ifra et jente på stranda :')

Steroider er aldri noen quickfix. Spesielt om man er nybegynner og ikke vet hva man holder på med. Selv med 5-10 års teoretisk erfaring bak deg så vil du ikke rekke noe som helst denne sommeren.
Og hadde aldri starta med roids om du fra før av har elendige genetikk fysisk. Er du en av de gutta som alltid har hatt six-pack, uansett hvor mye søppelmat du spiser, så kan du bli rimelig rippa på steroider.

Har du alltid vært skinnyfat, vil du gjøre bare vondt verre, itilegg til at du mister hår, ballene krimper, problemer med hjertet, ingen evne til å få barn, og listen går videre.
Sist endret av bigdaddy; 4. juli 2020 kl. 18:41.

Vis hele sitatet...
Newsflash! du vil ikke dra noe damer med en mer fit kropp om du allerede ikke gjør det. Du vil kanskje få et kompliment i ny og ne og thats it. Få erfaring med damene og tren på siden. Du tror at det er sånn at når du har drømmekroppen så plutselig er selvtilliten på topp og du kan gå rett over til den fineste dama og sjekke henne opp uten å være nervøs. sånn fungerer det ikke. Selvtillit er noe som bygges over tid med eller uten en bra kropp.
Sist endret av storetårn; 4. juli 2020 kl. 19:04.
Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
First of all, å begynne med steroider er et livsprosjekt. Ikke begynn om du vil gjøre en tullete "PCT"(post cycle therapy), du tar 4 steg frem og 3 tilbake. Nesten alle som tar steroider stikker resten av livet med "blast and cruise", høye doser av forskjellige preparater i en periode for så lave naturlige "TRT"-doser(testosterone replacement therapy) til blodverdiene er fine.
Vis hele sitatet...
Bruker ikke AAS selv. Har lang treningserfraring. Har lekt med tanken på å kure flere ganger og lest mye om det. Jeg vil påstå at de som bruker AAS slik du beskriver her vil få massive helseproblemer før eller siden.
Kjære TS, hør på meg. Opplever du at det er vanskelig å få damer eller? Lei av å bli skuffa av avslag? Tenk hvor stor skuffelsen blir da, når du har drømmekroppen, men fremdeles ikke får damer. Da blir det jo bekrefta at det er personligheten eller en annen indre faktor, da. Bedre å leve i uvitenhet isåfall.

Hvis mine antagelser er riktige, så er den eneste typen trening du trenger, trening i å snakke med jenter. Hvis du ikke har øvd litt på dette så kan det være veldig vanskelig.. Men det blir bedre! Grunnen til at noen gutter er flinke til å snakke med damer, er rett og slett at de har gjort det mer, og dermed blitt flinkere og fått mer trygghet. Ingenting kommer av seg selv.

Alle avslag fra damer nå er med på å bygge veien videre for at du en gang får napp hos drømmedama. Lærer litt etter litt, og bygger stein på stein. I stedet for å bare bygge muskler, og stå å titte seg i speilet flere ganger daglig... og så at the end of the day så er man akkurat like usikker som før
Sist endret av TrippyKing; 4. juli 2020 kl. 19:32.
Sitat av Tubot Vis innlegg
Bruker ikke AAS selv. Har lang treningserfraring. Har lekt med tanken på å kure flere ganger og lest mye om det. Jeg vil påstå at de som bruker AAS slik du beskriver her vil få massive helseproblemer før eller siden.
Vis hele sitatet...
Tja. Er man i den "fasen" i noen få år så tror jeg de psykiske bivirkningene overgår de fysiske.

Det er absolutt belastende for blodtrykket, kolesterolet og hjertet, men bivirkningene kan holdes til et minimum om man er fornuftig.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Hvis du tror at grunnen til at du ikke får deg dame er lite muskler og øl mage, så kommer du til å få deg en overraskelse etter å ha bolet deg frem til fit-form. Det å begynne med steroider for å få seg dame er så hinsides desperat at jeg synes synd i deg, no offence.
Vis hele sitatet...
Er det ikke draget og damer som ofte er grunnen til at folk boler? Bortsett fra de som trener fitness, er ekte byggere eller trenger litt ekstra piff for å klare lag uttak?

Manglende drag er vel ofte knyttet opp med et dårlig selvbilde, or so I've heard. Og bol alene gir neppe et bra selvbilde. Men bol og langsiktig trening, små delmål som nåes, positiv fremgang, økt styrke, forbedret fysisk form, økt prestasjonsevne og et mer positivt syn på livet kan nok samlet sett gjøre noe med selvbildet. Bol er ingen magisk pille isolert sett. Du må fortsatt legge ned både tid, innsats og ha bra kosthold for å få maks gevinst. Skal hyssing armer, fyrstikk ben og innhul brystkasse forvandles til en atletisk standkropp som damene drømmer om krever det innsats over tid, på mange felt selv med bol. Og når strandkroppen er en realitet så tenker jeg at seieren over å ha nådd målet vil gjøre at boleren vil møte verden på en temmelig anerledes måte enn slik realiteten er idag. Det i seg selv er sikkert en god ting, fremstå mer selvsikker, se bra ut osv.

Det er mange grunner for å bole seg, om noen ønsker seg mer drag på damene så er vel den grunnen akkurat like god som de andre grunnene til å bole?

Kjør på ts, bol deg stor og fin og få en atletisk kropp. Skulle det vise seg at strandkropp alene ikke gjør deg til supersjekker så har du jo ikke tapt noenting. Da har du fått en bedre kropp, du er blitt sterkere også kan du forsøke andre ting for å få mer respons fra damene.

Det er jo heller ikke slik at du under boleperioden må stagnere på andre plan. Du kan jo fortsatt lese bøker, gjøre andre ting for å bli mer spennende som person, lære nye ting eller bli kjent med nye mennesker.
Er du fysisk god til å snakke for deg, men vil bare ha bol til å spice opp kroppen mer, så kan det gå. Er du dårlig til å snakke, det vil si at du sliter med å plukke opp jenter på byen, så vil fucke deg over. Fra å ha dårlig selvtillig, til endra verre.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Til og med hvis denne planen hadde hjelpt deg med å få damer, noe som jeg ikke tror, så hadde du likevel bare fått kvinner som bare bryr seg om utsende og ikke hadde hatt noen ekte følelser for deg. Det er mye bedre å finne en dame som vil ha deg på grunn av den du er og ikke hvordan du ser ut, stol på meg!
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Til og med hvis denne planen hadde hjelpt deg med å få damer, noe som jeg ikke tror, så hadde du likevel bare fått kvinner som bare bryr seg om utsende og ikke hadde hatt noen ekte følelser for deg. Det er mye bedre å finne en dame som vil ha deg på grunn av den du er og ikke hvordan du ser ut, stol på meg!
Vis hele sitatet...
Og hvis du bare gjør dette for å enkle one night stands, så må du huske at bol som regel ødelegger pikken din, så bare ikke gidd.
Vis hele sitatet...
Damn, sykt godt poeng. Håper TS tar til seg tilbakemeldingene fra denne tråden.. Det er bare godt ment. Men blir jo jævlig nysgjerrig på fortsettelsen da.. Så kom for all del tilbake senere og fortell hva som skjer, TS!
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Og hvis du bare gjør dette for å enkle one night stands, så må du huske at bol som regel ødelegger pikken din, så bare ikke gidd.
Vis hele sitatet...

Helt feil det der. På bol så står skaftet som en veltrent underarm, og du er like yr som du var midt i tenårene. Hormonoverskuddet gjør underverk for libido, hardhet og hvor kjapt skaftet reiser seg etter endt økt.

Misbruk av bok over tid kan dempe produksjon av sædceller men det er bare tull at selve kukken krymper eller at bol ødelegger pikken. Bare forsøk så skal du se, du får garantert ny vind i seilene.
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Vis hele sitatet...
Nei det er forskjell på å skape en illusjon av at man er noe annet, feks lyve på seg masse penger eller fine titler for det er jo fundamentalt feil. Om en dame faller for utseendet så er jo det deg selv om du har fått litt hjelp fra bol.

Her tror jeg du skjenker damer en hel del uheldige egenskaper. Damer kan da ha mer enn en tanke i hodet på samme tid. Hva med damer du treffer, er du så ensporet at du om du møter en fin dame så er det kun utseendet du bryr deg om? Og er hun fin så klarer du ikke snakke med henne, eller du faller ut om hun forsøker å komme med kloke betraktninger?

Om en ikke liker den man er så er det ikke feil å forbedre seg. Og om man forbedrer seg med hjelp av bol så har man jo fortsatt forbedret seg. Ingen trenger gå rundt å være missfornøyd med seg selv.
Ølmage og pappakropp. Du ve du må trene ikkesant? Finn et styrkeprogram som tar 45 min. 3 ganger i uka. Gi det to år, så er du der uten å føkke kroppen.
Helt feil det der. På bol så står skaftet som en veltrent underarm, og du er like yr som du var midt i tenårene. Hormonoverskuddet gjør underverk for libido, hardhet og hvor kjapt skaftet reiser seg etter endt økt.

Misbruk av bok over tid kan dempe produksjon av sædceller men det er bare tull at selve kukken krymper eller at bol ødelegger pikken. Bare forsøk så skal du se, du får garantert ny vind i seilene.
Vis hele sitatet...
Problemet er at ballene blir så små på bol.
Sitat av bigdaddy Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Dette pga kroppen stenger ned den naturlige produksjonen av testosteron da den får tilført store doser syntetisk. Derfor er PCT (post cycle therapy) viktig. For å få igang kroppens naturlige test produksjon igjen etter en kur.

Kjører man "blast and cruise" som nevnt tidligere i tråden her kan man risikere at kroppen til slutt ikke klarer å starte opp egen test produksjon igjen. Da må man gå på TRT ut livet. Det er ikke verdt risikoen spør du meg.
Vis hele sitatet...
AI og SERM vil også midlertidig holde egenproduksjonen i live. Jeg har aldri hatt dette problemet når jeg kurer. Jeg tror det treffer ca 1 av 4.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
AI og SERM vil også midlertidig holde egenproduksjonen i live. Jeg har aldri hatt dette problemet når jeg kurer. Jeg tror det treffer ca 1 av 4.
Vis hele sitatet...
Mer.

Du vet ikke hvordan roids påvirker deg før du tester det ut, kjenner flere som har tatt helt feil dose og fucka opp systemet sitt totalt. Han ene fikk infrakt, tok altfor mye.

Så om du skal ta, les deg svært godt igjennom. Itilegg må du ha de fysiske genene på plass. Du blir ikke Ronnie Coleman, om du har en håpløs genetisk fysikk.

Sitat av Tubot Vis innlegg
Dette pga kroppen stenger ned den naturlige produksjonen av testosteron da den får tilført store doser syntetisk. Derfor er PCT (post cycle therapy) viktig. For å få igang kroppens naturlige test produksjon igjen etter en kur.

Kjører man "blast and cruise" som nevnt tidligere i tråden her kan man risikere at kroppen til slutt ikke klarer å starte opp egen test produksjon igjen. Da må man gå på TRT ut livet. Det er ikke verdt risikoen spør du meg.
Vis hele sitatet...
PCT er et helvete, må hele tiden styre og stelle. Samt at det koster skjorta. Itilegg mister du mye av fysikken du bygde opp på kuren.

Itiliegg til alt det andre, du mister hår, kviser på rygg, og du aner ikke hvordan det påvirker deg mentalt.

Roids er for folk som.

1) Vil satse på bodybuilding, og vil ta kroppen på neste nivå. Det vil si fra en rimelig ripped kar, til å maksimere sitt potensial. Du tar ikke roids om du er feit, lubben og dvask.

2) TRT, om det går under. Om du har naturlig lav testoproduksjon. Lav testo ødelegger deg.

Folk som tar roids for å pule damer, bedre selvtillit og den slags, poenget er? Enkelte, noen få kan få litt selvtillitsboost, mens andre kan få ekstremt mye større angst og gjøre vondt verre. Du vil ha kroppen på roids, men du vil fremdeles være han taperen som ikke kan snakke for deg og plukke opp chicks.
Sist endret av bigdaddy; 5. juli 2020 kl. 02:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mer.

Du vet ikke hvordan roids påvirker deg før du tester det ut, kjenner flere som har tatt helt feil dose og fucka opp systemet sitt totalt. Han ene fikk infrakt, tok altfor mye.

Så om du skal ta, les deg svært godt igjennom. Itilegg må du ha de fysiske genene på plass. Du blir ikke Ronnie Coleman, om du har en håpløs genetisk fysikk.
Vis hele sitatet...
Det er for så vidt sant at man ikke vet hvordan hormoner påvirker akkurat deg. Derfor er det såpass viktig å skille mellom de forskjellige hormonene. Testosteron, Dihydrotestosteron og Nandrolon og derivater av dette burde vært grunnleggende. Vet man ikke forskjell på dette så kan vel dette sammenliknes med at man tror man får amfetamin hvis man tar xanax.

Du sier det fucker opp systemet og kjenner en som fikk hjerteinnfark? Med systemet så tenker du kanskje på egenproduksjonen og psyken? Jeg tror de som misbruker AAS(alt over 1g ukentlig hvis du er en hobbyløfter) misbruker endel andre stoffer også. Også kan man være genetisk anlagt for å ha en helt elendig helse. 600mg testosteron per uke over 20 uker gir knapt bivirkninger. Skal man brått stacke 4-5-6 forskjellige preparater og femdoble denne dosen så vet alle innerst inne at dette er mye mer farlig.

Husk at ikke alle som vil prøve hormoner vil bli verdens største kroppsbygger da. De aller fleste vil gjøre unna 6 måneders trening på 6 uker..
Vis hele sitatet...
Til og med jeg, som kan nada om anabole steroider, vet at dette kan motvirkes ved hjelp av regelmessige injeksjoner i underhudsfettet med et stoff som heter hCG.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Til og med jeg, som kan nada om anabole steroider, vet at dette kan motvirkes ved hjelp av regelmessige injeksjoner i underhudsfettet med et stoff som heter hCG.
Vis hele sitatet...
Greia er at de ikke krymper så mye.
Er det praktisk med store baller?
Er det sånn at man viser ballene til noen?

Uansett så er den frykten stor nok til å holde endel unge brukere unna som egentlig er en bra ting. Og hårtap mytene.
Anonym bruker
"Rik Nidhogg"
Vis hele sitatet...
Når jeg trøkket ned en kur så trengte bare buksa å treffe ballene eller kugen litt for at den skulle fly opp. Med engang jeg la meg ned så kom den opp og jeg sto alltid opp med rødhard kug. Er 23 år da. Nå etterpå fungerer den som normalt, aka den ligger i ro når den skal og våkner når den skal .

-Svarer ano så kompiser her inne ikke skal få vite om min lille kur hehe
Når jeg trøkket ned en kur så trengte bare buksa å treffe ballene eller kugen litt for at den skulle fly opp. Med engang jeg la meg ned så kom den opp og jeg sto alltid opp med rødhard kug. Er 23 år da. Nå etterpå fungerer den som normalt, aka den ligger i ro når den skal og våkner når den skal .

-Svarer ano så kompiser her inne ikke skal få vite om min lille kur hehe
Vis hele sitatet...
Greia er at testosteron konverterer til østrogen, og nandrolon øker progesteronverdiene og prolaktinverdiene.

Altså, hormoner gjør deg sprengkåt og hard, men hvis du ikke vet hvordan du holder disse "følges" hormonene i sjakk, så får man fort det man kaller "decadick".
Sist endret av Superspurv; 7. juli 2020 kl. 10:22.
[quote=bigdaddy;3606878]

[quote]

Hva mener du med fucket opp systemet? Og kan du si noe mer om det og han som fikk innfarkt.hadde jeg satt pris på det.

Jeg tror definitivt steroider kan øke sjangsen for hjerteinfarkt, men det er utrolig vanskelig få finne ut til hvilken grad. Det er så mange variabler som er med å påvirker.

Har selv beskjente som har fått innfarkt i ung alder på anabole steroider, men felles for dem var at de hadde et ekstremt usunt forhold til steroider og gjerne rusmidler bruk i tillegg.