Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 11718
Bare lurer, finner ikke noe om det så vil gjerne høre fra erfaringer. Jeg selv har erfaring med det jeg spør om nå, men vet ikke helt hvilken form jeg egentlig får. Asså kjenner jo igjen formene. Men spørsmålet da er om lyrica bare booster downers: benzo, opiater, alkohol osv..
Eller kan Lyrica booste speed og? Evt mdma? Jeg tok noe sinnsyk speed i går, går her klin våken enda å har fremdeles en del igjen. I går hadde jeg tatt 3x 225mg lyrica ca 2 timer før speeden. Men alle som tok speeden sa den va veldig fin og "ren", men jeg fikk mer form en de. Har dette noe med lyrica å gjøre? Eller at jeg bare tok mer enn de?
Lyrica booster alt. Uppers og downers.
Har prøvd det meste av gatedop og dop generelt. Både ups and Downs. Har vært med på at lyrica har forsterket effekten av heroin ved å løse den opp i samme "suppa". At det på noen måte skal forsterke speed har jeg aldri hørt om. Benzodiazepiner generelt har en positiv effekt på speed, fordi at det gjør at en gir mer faaan, og derfor på mange måter føler seg mindre knytt mens en er påtent.

Mange ganger har ikke mengde noe med hvor påtent en blir . Har man fått nok, har man fått nok. Ei dose til med speed vil i mange tilfeller da bare føre til mer nerver og paranoia, angst. En lyrica, eller helst bena, vil i det tilfelle gjøre at en føler seg"roligere", har mer kontroll, og dremed får en mer positiv opplevelse. Det har en bakside da, det er at man blir hekta på det. Neste gang en speeder, kan en få en følelse at det er noe som mangler.

Mange ganger har ikke mengde noe med hvor påtent en blir . Har man fått nok, har man fått nok. Ei dose til med speed vil i mange tilfeller da bare føre til mer nerver og paranoia, angst. En lyrica, eller helst bena, vil i det tilfelle gjøre at en føler seg"roligere", har mer kontroll, og dremed får en mer positiv opplevelse. Det har en bakside da, det er at man blir hekta på det. Neste gang en speeder, kan en få en følelse at det er noe som mangler.
Sist endret av DerEwige; 21. desember 2014 kl. 20:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takk for svar;-)
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvor lenge før man tar benzo etc tar man lyrica? første gang jeg prøver lyrica blanding, hørt det booster det meste
Pregabalin blir kjapt absorbert på tom mage. Det vil ta ca. 1 time for å nå top konsentrasjon, på full mage ca. 2-2.5~ timer.

Det at man skal blande Lyrica og Benzo for å få bedre virking er egentlig ikke riktig iforhold til det farmalogiske.

Benzodiazepiner binder seg til GabaA reseptorene, mens Pregabalin ikke binder seg overhodet til de reseptorene har det ingen innvirking på GABA eller påvirker GABA metabolismen ifølge forsking Pfizer har gjort (produsenten av preparatet)

Pregabalin binder seg derimot til α2δ (alpha-2-delta) subenhet av VDCC ( voltage-dependent calcium channel)
Pregabalin minsker utgivelse av neurotransmittere i hjernen, inkludert glutamat (aminosyre), noradrenalin( hormon og neurotransmitt, noe som tilfører i praksis mindre årvåkenhet da det er underligger fight eller flight responsen bla.), Substans P (11 aminosyrer tilknyttet, spiller en viktig rolle i smerte fornemmelse og er også kjent for å regulere stemmnings plager, stress, angst, styrkning av celler ( organismer ), bygning/skapning av neuroner til bla. hjernen) og CGRP ( Calcitonin gene related peptide)( fungerer på smertekanalene)

Så jeg vil vel påstå at man kan ikke potensere benzodiazepiner med Lyrica, men man tilfører jo kroppen noe ymse som etter hva jeg har lest meg opp til, fucker deg opp ? Altså det å minske utgivelse av disse stoffene kan umulig være bra?

Nei, jeg ville holdt meg til Benzo'n, men jeg kan jo se at man føler seg mer rusa da man får i seg benzo og noe som sløver ned diverse neurotransmittere.

Kilder: http://en.wikipedia.org/wiki/Pregaba...iety_disorders
Sitat av Patricia Vis innlegg
Pregabalin blir kjapt absorbert på tom mage. Det vil ta ca. 1 time for å nå top konsentrasjon, på full mage ca. 2-2.5~ timer.

Det at man skal blande Lyrica og Benzo for å få bedre virking er egentlig ikke riktig iforhold til det farmalogiske.

Benzodiazepiner binder seg til GabaA reseptorene, mens Pregabalin ikke binder seg overhodet til de reseptorene har det ingen innvirking på GABA eller påvirker GABA metabolismen ifølge forsking Pfizer har gjort (produsenten av preparatet)

Pregabalin binder seg derimot til α2δ (alpha-2-delta) subenhet av VDCC ( voltage-dependent calcium channel)
Pregabalin minsker utgivelse av neurotransmittere i hjernen, inkludert glutamat (aminosyre), noradrenalin( hormon og neurotransmitt, noe som tilfører i praksis mindre årvåkenhet da det er underligger fight eller flight responsen bla.), Substans P (11 aminosyrer tilknyttet, spiller en viktig rolle i smerte fornemmelse og er også kjent for å regulere stemmnings plager, stress, angst, styrkning av celler ( organismer ), bygning/skapning av neuroner til bla. hjernen) og CGRP ( Calcitonin gene related peptide)( fungerer på smertekanalene)

Så jeg vil vel påstå at man kan ikke potensere benzodiazepiner med Lyrica, men man tilfører jo kroppen noe ymse som etter hva jeg har lest meg opp til, fucker deg opp ? Altså det å minske utgivelse av disse stoffene kan umulig være bra?

Nei, jeg ville holdt meg til Benzo'n, men jeg kan jo se at man føler seg mer rusa da man får i seg benzo og noe som sløver ned diverse neurotransmittere.

Kilder: http://en.wikipedia.org/wiki/Pregaba...iety_disorders
Vis hele sitatet...
Lyrica er populært å blande med de fleste a/b preparater,forsterker benzoer å opiater.Kan nesten halvere opiat doseringen om jeg blander med lyrica.
Lyrica mikser seg bra med de fleste rusmidler egentlig,blir en ekstra twist på rusen.
Sist endret av JayHova; 15. februar 2015 kl. 08:47.
booster lyrica mdma? klarer ikke å finne svar
Sitat av Üknow Vis innlegg
booster lyrica mdma? klarer ikke å finne svar
Vis hele sitatet...
Har aldri prøvd MDMA og Lyrica sammen, men Lyrica booster andre stimulanter som amfetamin, koffein, methamfetamin, og sikkert flere. Ville ikke bli overrasket om Lyrica booster MDMA. Det er ihvertfall ikke farlig å mikse disse to.
Mdma er jo et amfetamin og lyrica booster jo som kjent amfetamin så jeg vil våge å svare JA på dette spørsmålet.
Sånn, uten å være for spesifikk, hvor får folk lyrica fra? Jeg har stått hundre timer på narkospottsa i Oslo og kommet over det én gang.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Sånn, uten å være for spesifikk, hvor får folk lyrica fra? Jeg har stått hundre timer på narkospottsa i Oslo og kommet over det én gang.
Vis hele sitatet...
Lurer litt på det selv. Fikk en depot tablett på 150mg, helt random av en kompis igår. Tok den idag tidlig, kombinert med noen bongtrekk med grei hasj. Får litt sånn funky form, ganske behagelig egentlig.

Er ikke noe jeg kommer til å gjenta med første, men skjønner at noen folk liker det.
Sitat av Odd Vis innlegg
Lurer litt på det selv. Fikk en depot tablett på 150mg, helt random av en kompis igår. Tok den idag tidlig, kombinert med noen bongtrekk med grei hasj. Får litt sånn funky form, ganske behagelig egentlig.

Er ikke noe jeg kommer til å gjenta med første, men skjønner at noen folk liker det.
Vis hele sitatet...
Har aldri hørt at Lyrica verken kommer i tablettform eller i form av depot.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Har aldri hørt at Lyrica verken kommer i tablettform eller i form av depot.
Vis hele sitatet...

Sorry, det var en kapsel. Merket med Pfizer og 150mg.
Sitat av Odd Vis innlegg
Sorry, det var en kapsel. Merket med Pfizer og 150mg.
Vis hele sitatet...
Ok, det er korrekt. Jeg går på denne medisinen selv. Og det er ikke depot. Tar du de på tom mage, så har du full virkning innen 1 time.

Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Sånn, uten å være for spesifikk, hvor får folk lyrica fra? Jeg har stått hundre timer på narkospottsa i Oslo og kommet over det én gang.
Vis hele sitatet...
De som går på Lyrica fast blir blodhekta. Jeg bytter bare mine imot opiater; det eneste som er kraftig nok til å dempe Lyrica-suget. Til og med benzo funker ikke på meg med mindre jeg har tatt medisinen min. Så du kan egenlig bare glemme å få ordna Lyrica for cash.
Sist endret av Mexxy; 22. februar 2015 kl. 08:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er så hjertens enig med Mexxy.I seks år fikk jeg Lyrica,og ble superavhengig.Etter en stund blir man helt vrak uten medisinen.Jeg bestemte meg for å slutte med den for to år siden,og hadde jeg ikke fått trikset til meg Ketorax den gangen hadde det ikke gått.Sobril hjalp heller ikke meg.Etter sju uker fikk jeg komme til spesialist og fikk begynne med Neurontin som er omtalt som "fetteren til Lyrica".Så jeg har vel ikke helt kommet av på en måte,men har et kontrollert forbruk nå enn da det skle ut med Lyrica.Det er årevis siden jeg brukte noen illegale droger,så jeg kan ikke uttale meg om det booster dette.
Sist endret av Chip Charley; 22. februar 2015 kl. 22:26.
Sitat av Chip Charley Vis innlegg
Er så hjertens enig med Mexxy.I seks år fikk jeg Lyrica,og ble superavhengig.Etter en stund blir man helt vrak uten medisinen.Jeg bestemte meg for å slutte med den for to år siden,og hadde jeg ikke fått trikset til meg Ketorax den gangen hadde det ikke gått.Sobril hjalp heller ikke meg.Etter sju uker fikk jeg komme til spesialist og fikk begynne med Neurontin som er omtalt som "fetteren til Lyrica".Så jeg har vel ikke helt kommet av på en måte,men har et kontrollert forbruk nå enn da det skle ut med Lyrica.Det er årevis siden jeg brukte noen illegale droger,så jeg kan ikke uttale meg om det booster dette.
Vis hele sitatet...
Har brukt Lyrica før og sluttet med det (og begynte på nytt med enda større doser fordi legen ikke vil skrive ut a/b preperater, og da er det ikke mye å velge imellom). Når jeg sluttet med Lyrica den gangen (3x150mg), så satte legen meg på 15mg Imovane, 30mg Vival, 20mg Zyprexa og 20mg Cipralex (pluss røykings og alkohol). Det hjalp, men det måtte en stor neve medisiner for å få vekk Lyrica-suget og det kan ta tid.

Nå står jeg på 600mg dagen. Er jeg en dag uten Lyrica, så er det eneste som hjelper er sterke opioider som dolk, sub, osv. Eller en flaske polsk vodka sammens med store mengder benzo og en haug med c-preperater.
Sist endret av Mexxy; 23. februar 2015 kl. 04:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Patricia Vis innlegg
Det at man skal blande Lyrica og Benzo for å få bedre virking er egentlig ikke riktig iforhold til det farmalogiske.
Vis hele sitatet...
Benzo "forsterker" GABAa-reseptorer, slik at nevrotransmitteren GABA kan binde seg lettere til reseptoren. Lyrica hemmer frigjøring av glutamat, slik at det blir mindre glutamat aktivitet.

GABA og glutamat virker helt motsatt av hverandre. GABA har inhibitorisk effekt på CNS mens glutamat har eksitatorisk effekt.

Så ved å aktivere GABA transmisjon (benzo, alkohol, osv) og samtidig hemme glutamat aktivitet (pregabalin, gabapentin, dissosiativer, osv), så vil man få forsterket hemmende effekt på CNS når man blander to slike medikamenter/rusmidler.

Som du sier; farmakologisk sett er det ingen direkte interaksjon mellom pregabalin og benzo, men de har begge en egenskap som fører til ca. samme resultat, så man kan vel kalle det en indirekte interaksjon.

Dessuten hemmer pregabalin også noradrenalin, og det vil jo i teorien forsterke den hemmende effekten enda bedre, siden det er en "oppkvikkenede" neurotransmitter.

Må beklage hvis jeg ordlegger meg feil; jeg er ikke utdannet innen organisk kjemi.
Sist endret av Mexxy; 23. februar 2015 kl. 06:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.