Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 8994
Bare glem overskriften.

http://puu.sh/9VDMt/80ad548142.jpg

http://puu.sh/9VDWc/c4b18131aa.jpg

http://puu.sh/9VE0k/96adf8c945.jpg

Er dette en slags mafia gjeng som herjer på freak? Hva er greia med at alle her likt emblem? Har lurt lenge på dette.

Noen som kan svare på dette?
Jeg prøvde å svare på spørsmålet ditt, men innlegget ble automatisk slettet med en gang. Det er tydeligvis noen filtreringer her på forumet etter spesifikke stikkord =/
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
Jeg prøvde å svare på spørsmålet ditt, men innlegget ble automatisk slettet med en gang. Det er tydeligvis noen filtreringer her på forumet etter spesifikke stikkord =/
Vis hele sitatet...
Skriv det i et word dokument og ta screenshot.

Thug life ja.

Dette er navnet må google. De styrer byrde freak og andre store ting i Norge.
kjedelig streiting
Var en annen bruker som begynte å grave i det der, plutselig forsvant han og alle postene hans fra jordens overflate.
Sitat av zxcvbnm Vis innlegg
ja, freakforum eies av kripos http://etherkiller.org/aune/kriposhunter.html
Vis hele sitatet...
og hvem tror du styrer kripos? De norske myndighetene?

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Se bildet lengre opp i tråden
Sist endret av etse; 4. juli 2014 kl. 00:08.
Du har baller som spør om slikt rett ut i en åpen tråd...
Trådstarter
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Du har baller som spør om slikt rett ut i en åpen tråd...
Vis hele sitatet...
Nu vell, ble født med baller jeg. Skal ikke legge skjul på det.

Noen som kan forklare i korte trekk hva frimurere er? Det står mest om frimurere for flere hundre år siden på nettet. Altså bare historie.
Sist endret av Debet; 4. juli 2014 kl. 00:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Debet Vis innlegg
Nu vell, ble født med baller jeg. Skal ikke legge skjul på det.

Noen som kan forklare i korte trekk hva frimurere er? Det står mest om frimurere for flere hundre år siden på nettet. Altså bare historie.
Vis hele sitatet...
Med god grunn.
Sitat av Debet Vis innlegg
Det står mest om frimurere for flere hundre år siden på nettet. Altså bare historie.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det tror du? Hvem skriver historien? Dette er egentlig ikke noe man burde grave i.
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
Jeg prøvde å svare på spørsmålet ditt, men innlegget ble automatisk slettet med en gang. Det er tydeligvis noen filtreringer her på forumet etter spesifikke stikkord =/
Vis hele sitatet...
Filtrering ja. Gikk rett på jeg..
Du vet uttrykket om å ta seg vann over hodet? Du har nettop sunket til bunnen. Grav deg ned før det er for sent.
Det er en slags "klubb" for velstående menn med gode kontakter (samt penger). De samles i ett felles "frimurer-hus" noen ganger i året. De hjelper hverandre med ting som (enten penger, godkjenninger, kontakter etc.) gjør dem til personer som er ganske "høyt" oppe i systemet. De som er med i "klubben" er folk som er sterke økonomisk.

Er vertfall dette jeg har hørt. Og jeg har flere jeg kjenner som er med, inkludert en onkel. Han er adm.direktør i ett større selskap, men snakker aldri noe om det. Jeg husker bare mamma sa det engang. Og pappa har fortalt meg dette jeg skrev, samt litt mer. Pappa er ingen rakettforsker, men jeg synes det gir god mening samt passer bra til de personene jeg kjenner som er med.
Sitat av Debet Vis innlegg
Nu vell, ble født med baller jeg. Skal ikke legge skjul på det.

Noen som kan forklare i korte trekk hva frimurere er? Det står mest om frimurere for flere hundre år siden på nettet. Altså bare historie.
Vis hele sitatet...
At du tar sjangsen på å google det ordet vi på freakforum ikkje sier høyt.
Edit: Er her noen kjekke "frimurere" her?? Ta gjerne kontakt med oss nysjerrige freaks :-)))
Trådstarter
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Det er en slags "klubb" for velstående menn med gode kontakter (samt penger). De samles i ett felles "frimurer-hus" noen ganger i året. De hjelper hverandre med ting som (enten penger, godkjenninger, kontakter etc.) gjør dem til personer som er ganske "høyt" oppe i systemet. De som er med i "klubben" er folk som er sterke økonomisk.

Er vertfall dette jeg har hørt. Og jeg har flere jeg kjenner som er med, inkludert en onkel. Han er adm.direktør i ett større selskap, men snakker aldri noe om det. Jeg husker bare mamma sa det engang. Og pappa har fortalt meg dette jeg skrev, samt litt mer. Pappa er ingen rakettforsker, men jeg synes det gir god mening samt passer bra til de personene jeg kjenner som er med.
Vis hele sitatet...
Åja, ikke dumt.
Sist endret av Debet; 4. juli 2014 kl. 00:33.
Det har mye mer med frimurere å gjøre enn direkte mafia, sånn sett. Dessuten er Illuminiati og New World Order også involvert i NFF - som du vil skjønne hvis du researcher litt forumet.


(..) Bare for å bemerke; "mafia", slik det er skildret i filmer der 1920-og 30tallets italiensk-amerikansk mafia erdel av skuespillet er blitt en gammeldags betegnelse og beskrivelse. Men ja, NWO og bl.a frimureriet er tungt involvert her.
Sist endret av aeon_illuminate; 4. juli 2014 kl. 00:37.
Jeg håper dere kødder når dere sier f.eks: Det ordet må ikke du si høyt, skal ikke kødde med de, du har store baller som tørr og nevne navnet deres?? Jeg flirer innvendig.

Nå flirer jeg faktisk på leppene også, så utvendig samt innvendig latter. Woho
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Jeg håper dere kødder når dere sier f.eks: Det ordet må ikke du si høyt, skal ikke kødde med de, du har store baller som tørr og nevne navnet deres?? Jeg flirer innvendig.

Nå flirer jeg faktisk på leppene også, så utvendig samt innvendig latter. Woho
Vis hele sitatet...
Man kødder ikke om frimurere...
Sitat av 10100 Vis innlegg
Man kødder ikke om frimurere...
Vis hele sitatet...
Og hvorfor ikke det da? fordi man kan risikere at dem bliri den neste breivik?
Sist endret av zxcvbnm; 4. juli 2014 kl. 00:45. Grunn: fordi
Sitat av 10100 Vis innlegg
Man kødder ikke om frimurere...
Vis hele sitatet...
Jeg gjør.. Håper ikke min kjære onkel leser dette! Da blir det pisk og ris.
Personlig så kan jeg nevne at du hadde hatt mer og tenke på om du køddet med meg eller noen i min familie .

Ring meg, bank på døren, viduet eller you name it - DA skal jeg ta deg seriøst.
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Jeg håper dere kødder når dere sier f.eks: Det ordet må ikke du si høyt, skal ikke kødde med de, du har store baller som tørr og nevne navnet deres?? Jeg flirer innvendig.
Vis hele sitatet...
Det er et par ting som har skjedd her i løpet av de siste årene som du åpenbart har gått glipp av... Heldigvis for deg... I det store og hele går det bra, men litt lite gjennomtenkt posting, og vips... Da har du gjort det... Best å unngå å snakke om det i det hele tatt.
Frimurene utløste den første verdenskrig. Ville ikke tullet med disse folka.

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Skuddene i Sarajevo
Sist endret av Mexxy; 4. juli 2014 kl. 00:56.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Dette er bare tull. Etse er tatt hånd om. Håper ingen har latt seg skremme.

Edit: Og før folk begynner å poste artikler om freakforum fra ekstremistnettsteder som nyhetsspeilet og liknende, bør det nevnes at de er konspirasjonsgærninger uten en fot i virkeligheten.
Sist endret av Kakcoo; 4. juli 2014 kl. 01:02.
Jeg vet godt hva en frimurer er. Men jeg synes det blir latterlig og si at "Nå er det gjort", "tatt vann over hodet" og "folk du ikke kødder med". Høres ut som om det er like greit og henge seg med en gang.

Hva i alle dager skal de gjøre?
Why so serious?
Skumle greier dette her.
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Hva i alle dager skal de gjøre?
Vis hele sitatet...
Ikke spør. Når du minst venter det risikerer du å få svar.
Trådstarter
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Skumle greier dette her.
Vis hele sitatet...
Hadde virkelig ikke forventet alt dette når jeg startet tråden. Trodde dette bare var et programerings/webutvikling team jeg.
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Jeg vet godt hva en frimurer er. Men jeg synes det blir latterlig og si at "Nå er det gjort", "tatt vann over hodet" og "folk du ikke kødder med". Høres ut som om det er like greit og henge seg med en gang.

Hva i alle dager skal de gjøre?
Vis hele sitatet...
Hadde du vært lenge nok på forumet, så hadde du vist det. Det er bare dere ferskinger som flirer av det.
Er rimelig sikker på jeg kan sove godt inatt fordi om Dere som skriver hvor "farlig" dette kan være, har virkelig ikke peiling på hva en frimurer er. Jeg kjenner utallige, og har 1 onkel som er med.
Jeg kan lage tittel?
Takub's Avatar
Bare tenk på det: en bruker svarte på spørsmålet ditt, og nå er han utestengt.

Kanskje verre.
Kripos her: Vi ler
Synes det er dumt av deg å dra opp dette.
At jeg blir sperret, slettet eller ukastet kan godt være. Men det blir for dumt at dette temaet skal være "tabu", og skremme folk slik de ikke nevner ordet frimurer engang.. At en person skal gå rundt og se seg over skulderen pga noe så idiotisk - det blir drøyt.
Om dere virkelig det er slik det fungerer, så skal jeg gi en tilbakemelding når jeg hører noe. Jeg har gitt mye lyd fra meg her inne, så om dere ikke hører noe på en stund, så skal kompisen min som sitter ved min side - gi en oppdatering iløpet av helgen..!
Kjenner dere noen frimurere?

Nå mistet jeg nattesøvnen, helvete..
Sitat av rullgardin Vis innlegg
At jeg blir sperret, slettet eller ukastet kan godt være. Men det blir for dumt at dette temaet skal være "tabu", og skremme folk slik de ikke nevner ordet frimurer engang.. At en person skal gå rundt og se seg over skulderen pga noe så idiotisk - det blir drøyt.
Om dere virkelig det er slik det fungerer, så skal jeg gi en tilbakemelding når jeg hører noe. Jeg har gitt mye lyd fra meg her inne, så om dere ikke hører noe på en stund, så skal kompisen min som sitter ved min side - gi en oppdatering iløpet av helgen..!
Kjenner dere noen frimurere?

Nå mistet jeg nattesøvnen, helvete..
Vis hele sitatet...
Haha... Å bli sparket ut av forumet bør være den minste bekymringen... Dette handler ikke bare om de gamle gubbene som møtes i uniformer for å drikke te og synge sanger og kaller seg frimurere. Du vet tydeligvis ikke mye om det du prøver å virvle opp i nå...
Det er ikke en bekymring din mongo, det var ment som en indikering på at dere faktisk ikke prater svada, slik dere kan se jeg ble kastet ut pga litt for mye frimurer-prat. Om det blir tilfellet selvfølgelig! Norge er likt for alle, frimurer eller ikke. Og jeg er ikke det støv redd. Om det er slik det fungerer, så tror nok jeg at de har bedre ting og bedrive tiden sin med enn å finne en (jævlig stilig) fyr fra freak og kaste ham i elva.
Shoot me if im wrong

Edit: I småbiter inni en plastikkbag selfølgelig.
Sist endret av rullgardin; 4. juli 2014 kl. 01:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Det er ikke en bekymring din mongo, det var ment som en indikering på at dere faktisk ikke prater svada, slik dere kan se jeg ble kastet ut pga litt for mye frimurer-prat. Om det blir tilfellet selvfølgelig! Norge er likt for alle, frimurer eller ikke. Og jeg er ikke det støv redd. Om det er slik det fungerer, så tror nok jeg at de har bedre ting og bedrive tiden sin med enn å finne en (jævlig stilig) fyr fra freak og kaste ham i elva.
Shoot me if im wrong

Edit: I småbiter inni en plastikkbag selfølgelig.
Vis hele sitatet...
Du er tøff bak tastaturet. Bare husk på at dem styrer bruket her, har tilgang til alt av IP-logger. Å med kontakter hos ISP'ene så finner dem adressen din fort.
Jeg er like tøff i virkeligheten. Tastaturet gjør ting bare lettere Just sayin'

Hadde det ikke vært for at jeg ville være noenlunde anonym, så hadde jeg lagt ut adressen min her!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Noen vet ikke hva han har stelt i stand..
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Det kan hende noen har opplevd bugs eller problemer med tjenesten. NSO er midlertidig ute av drift. Vi jobber med å løse problemet, og regner med at alt fungerer som normalt igjen i løpet av natten.
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Om den "noen" du sikter til er meg, så vet jeg faktisk ikke det! Men jeg vil gjerne finne det ut om jeg skal være ærlig.
Fuck it. Kjøtteinsvegen 33, 5411 Stord. Ser helst at jeg får besøk av frimurere, og ingen andre.
Vis hele sitatet...
Er du 63 år? Lite trolig..
Sitat av zxcvbnm Vis innlegg
Er du 63 år? Lite trolig..
Vis hele sitatet...
faren er kanskje 63 år?
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Om den "noen" du sikter til er meg, så vet jeg faktisk ikke det! Men jeg vil gjerne finne det ut om jeg skal være ærlig.
Fuck it. Kjøtteinsvegen 33, 5411 Stord. Ser helst at jeg får besøk av frimurere, og ingen andre.
Vis hele sitatet...
Helt unødvendig å poste adressen her. De som vil ha den, har den allerede. Det eneste du gjorde nå, var å gjøre den tilgjengelig for alskens freaks. Well done. Hvis det i det hele tatt var din ekte adresse.
Kunnskap er fritt, snart vil alle få vite det.

41° 18′ 36″ N, 72° 55′ 25″ W
41.31, -72.923611

-laye

Sier ikke mer nå, men dere burde skjelve litt allerede...
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Helt unødvendig å poste adressen her. De som vil ha den, har den allerede. Det eneste du gjorde nå, var å gjøre den tilgjengelig for alskens freaks. Well done. Hvis det i det hele tatt var din ekte adresse.
Vis hele sitatet...
Realist, prøver du bare å skremme karen eller suger du virkelig kuken til disse frimurerne? Du tror vel ikke tilfeldigvis at Obama og Jay Z deltar på hemmelige møter der alle er maskert som resten av illuminatiungene?
Sitat av trikker95 Vis innlegg
Realist, prøver du bare å skremme karen eller suger du virkelig kuken til disse frimurerne? Du tror vel ikke tilfeldigvis at Obama og Jay Z deltar på hemmelige møter der alle er maskert som resten av illuminatiungene?
Vis hele sitatet...
overraskende at folk faktisk trenger å spørre.
Jeg har ikke ord, rett og slett. Dette er åpenbart en latterlig kombinasjon av ulike vrangforestilte konspirasjonsteorier, bitre forhold som har oppstått mellom både brukere og admins/mods/crew. For ikke å snakke om totalt misforståtte begreper rundt både mafia, frimurerorden, illuminatus og så videre. Selvfølgelig kan man ikke være naiv i en slik verden. Men å surre rundt i det på denne måten er jo helt tåpelig. Dette er jo ikke engang en oppegående diskusjon. Her ser jeg kun kaos. Det er ei heller særlig til bidrag å være stygg i munnen mot hverandre grunnet noe slikt. Hva i huleste for drittkasting er dette, egentlig? Min personlige mening er at denne tråden burde blitt slettet. Ikke grunnet diskusjoner/debatter rundt frimurerorden men hva folk faktisk klarer å skrible tankeløst ned i postene sine. Det her eskalerer jo helt ut av kontroll. Ikke rart man ikke ønsker slikt på freak når det er slik det ender, spør du meg.

Mafia, Freak.no. Herlighet. Jeg får hakeslep her jeg sitter.
Sitat av etse Vis innlegg
overraskende at folk faktisk trenger å spørre.
Vis hele sitatet...
Faktisk ikke, da han drar den jævlig langt.
Ironi er vanskelig å plukke opp over Internett, spesielt fordi det er så mange som faktisk har slike tanker om "illuminati" som realist kommer med.