Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2363
Hei!

Fant ikke noe godt svar på dette, men trenger litt hjelp angående inntaket av THC krystaller. Er det best på bong eller i en joner? Eller har dere noen andre tips kanskje?

Takk for hjelp =)
Det sies at du sløser mest ved å ta det i en joner. Noe mindre i bong, og aller minst om du fordamper (vaper) eller lager mat ut av det. Selv er jeg en joint-person og foretrekker mye bedre å rulle en og sitte ute og nyte den.
Ville tatt det i chaliwaen En joner brenner en del når du ikke røyker av den. Evnt lag mat, det får du nok mest ut av.
Sitat av frø Vis innlegg
Ville tatt det i chaliwaen En joner brenner en del når du ikke røyker av den. Evnt lag mat, det får du nok mest ut av.
Vis hele sitatet...
Mulig jeg spør veldig dumt, men hva er en chaliwa? Fant ikke så mye info om det ^^
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Hvis du har en pipe/bong så funker det fint å strø litt tobakk i brønnen, for så å ha krystallene oppå der igjen.
Er mest fan av Joint selv, men hvis du skal få absolutt alt utav det, så er vaporizer best å bruke, du kan også lage hjemmelagte vaps, men de fungere nok ikke like bra
Hadde det vært mulig å få en link til en god oppskrift på hjemmelaget vaps? Aldri prøvd og kunne jo vært morsomt å teste =)
Sitat av MentalOnion Vis innlegg
Hadde det vært mulig å få en link til en god oppskrift på hjemmelaget vaps? Aldri prøvd og kunne jo vært morsomt å teste =)
Vis hele sitatet...
Lage med en av denne typen selv:
http://www.youtube.com/watch?v=ZOzJIZufY3E

Veldig enkelt å skifte ut lyspæren når den har blitt skitten, og munnstykket er helt tett. Det kan ta litt tid å lære seg opp til å varme opp riktig, men trikset er å ikke varme det for fort, bare nok til at du ser det begynner å bygge seg opp damp i pæren.
for å virkelig få maksimal effekt, mener jeg at bøtte eller vapo er tingen! Noen synes bøtte er hardt for lungene, og det er det nok helt sikkert også. Men det er ikke store problemet å ordne vannfilter til bøttesystem blir som en enorm bong igrunn
[quote=fjellheim;3023499]for å virkelig få maksimal effekt, mener jeg at bøtte eller vapo er tingen! Noen synes bøtte er hardt for lungene, og det er det nok helt sikkert også. Men det er ikke store problemet å ordne vannfilter til bøttesystem blir som en enorm bong

vannfilter? nå er det vell heller det at man skyter røyken ut av ei bøtte å ikke trekker den ut som er årsaken til at mange mener den er hard på lungene.

selv vill jeg si at en ENORM bong er like skadelig om man er av den typen som klarer å trekke den skikkelig,

hvorfer ikke bare fyre opp en J å kose seg istede for å lige på alle 4 foran en skitten bøtte å se ut som en knærker?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Takk for all hjelp!


[quote=madchild2303;3023512]
Sitat av fjellheim Vis innlegg
for å virkelig få maksimal effekt, mener jeg at bøtte eller vapo er tingen! Noen synes bøtte er hardt for lungene, og det er det nok helt sikkert også. Men det er ikke store problemet å ordne vannfilter til bøttesystem blir som en enorm bong

vannfilter? nå er det vell heller det at man skyter røyken ut av ei bøtte å ikke trekker den ut som er årsaken til at mange mener den er hard på lungene.

selv vill jeg si at en ENORM bong er like skadelig om man er av den typen som klarer å trekke den skikkelig,

hvorfer ikke bare fyre opp en J å kose seg istede for å lige på alle 4 foran en skitten bøtte å se ut som en knærker?
Vis hele sitatet...
Vil også si det at grunnen til at man søker etter noe annet enn en j (typ bong o.l.) gjør deg ikke til mer knarker, bare mer økonomisk orientert. Vil også minne deg på at i Norges øyne er dere like mye knarkere beggge to
[quote=MentalOnion;3033838]Takk for all hjelp!


Sitat av madchild2303 Vis innlegg

Vil også si det at grunnen til at man søker etter noe annet enn en j (typ bong o.l.) gjør deg ikke til mer knarker, bare mer økonomisk orientert. Vil også minne deg på at i Norges øyne er dere like mye knarkere beggge to
Vis hele sitatet...
Men for svært mange innebærer valget å bruke bong en del knarker mentaliteter om du vil. Det er kjappest, "billigst" - Det treffer fort og hardt og innebærer ofte en eller flere av de følgende: PLastflaske, alufolie, ekkel smak, stank, vannslangebiter m.m

Det er nok dette de sikter til.
Litt off topic, men kan man snorte keef, eller thc krystaller? Evt blande det med salt for å løse opp slimhinnene i nesebordene?
Alt kan vel snortes, men tviler vel på noen som helst effekt, annet enn jævlig vondt i nesa...
Det bør jo gå til en viss grad, men etter litt ettertanke på hvordan delta-9tetrahydrocannabinol fungerer, så skal det jo helst hatt en god varme, og fettoppløsning for å øke biotilgjengligheten helt.
det er best i en god jay
Er ingenting som slår et godt kief trekk på bongen. Kjennes ut som du trekker fjellluft.