Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1409
Hva tenker freak om Elder scrolls online ? har ikke hørt så mye om det for uten om det som er på trailerene .

Jeg håper at de kan få til dette, ikke stresse og gi ut et godt produkt som kan drepe world of warcraft. Selv spiller jeg forsatt wow siden release og har lyst på noe nytt som kan fange meg slik wow gjorde.

Legger ved online gameplay og Cinematic trailer.

https://www.youtube.com/watch?v=YlEipFtHw7o

https://www.youtube.com/watch?v=0jNT5cMwxw0
Irriterer meg stort over spill som "skal drepe wow". Markedet for MMO-lovin' geeks er gigantisk og at ett spill blir enormt velykka betyr ikke at det vil drepe ett annet spill. Wow dør når folk forlater det fordi de ikke vil spille det lenger. Det overlevde AoC, Warhammer, Secret World, RIFT, Star Wars, Lotro ++, og vil nok overleve det. Elder Scrolls er jo også ett helt annet marked, siden det er mye mer exploring, missions, RPG-elementer, man spiller rett og slett fordi det er fun.
WoW har sin store styrke i sin enorme grinding, dailies, raiding, resets og tidskrevende achievements. Folk vil logge på wow av vane, folk spiller Elder Scrolls fordi det er bra.

Når det er sagt elsker jeg Elder Scrolls spillene enormt, og selv om jeg var skeptisk til en online versjon at first, gleder jeg meg sykt, fordi Betsheda skuffer sjeldent, og jeg tviler de vil skuffe denne gangen heller
Sitat av Znusken Vis innlegg
Når det er sagt elsker jeg Elder Scrolls spillene enormt, og selv om jeg var skeptisk til en online versjon at first, gleder jeg meg sykt, fordi Betsheda skuffer sjeldent, og jeg tviler de vil skuffe denne gangen heller
Vis hele sitatet...
Nå er det jo ikke Betsheda som utvliker spillet så om det holder mål med standarden gjenstår å se. Samtidig er sjansen stor for at dette blir nok en WoW-klone med et par små forbedringer. Hvis sistnevnte er realiteten vil nok spillet skuffe mange pga. at de sitter igjen med følelsen av at dette er WoW i TES universet. Selv er jeg fortsatt rimelig skeptisk til spillet pga. det jeg nevnte ovenfor, men kommer til å følge med på utviklingen frem til release før jeg tar en avgjørelse på om jeg kommer til å spille eller ikke.
Er noe skeptisk, men kommer nok til å prøve det ut. Har også signet meg opp for beta.

Det er noen elementer jeg liker med det, som "realtime" combat, man kan unngå angrep ved å faktisk bevege seg unna, og man blokkerer og angriper med museklikk, ingen begrensinger til hva man kan bruke av armor eller våpen, noe endringer i quest systemet o.l.

Men som DfenZ nevner, så kan det fort hende dette ender opp som et WoW 2.0 med noen små endringer her og der, men stort sett det samme opplegget.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Tror spillet kommer til å bli dritfett! tror dere det kommer til å kreve mye fra maskinen?
Sitat av Clayton Vis innlegg
Tror spillet kommer til å bli dritfett! tror dere det kommer til å kreve mye fra maskinen?
Vis hele sitatet...
De har ikke kommet med noen offisielle systemkrav ennå, men mener å ha lest at det i allefall skal kunne gå på 5 år gamle maskiner, dog på det laveste grafikknivået.
Sitat av Ilmag Vis innlegg
De har ikke kommet med noen offisielle systemkrav ennå, men mener å ha lest at det i allefall skal kunne gå på 5 år gamle maskiner, dog på det laveste grafikknivået.
Vis hele sitatet...
En femår gammel maskin skom kjører sli/crossfire av den beste GPUen de hadde på den tiden, eller en laptop til 3000?
Sist endret av Sinken; 3. mars 2013 kl. 03:18.
Det finnes veldig mange gode mmo spill der ute, men siden de ikke får nokk oppmerksomhet så blir de ikke store (min mening). Det Wow hadde var at de var det første av sitt slag som gjorde at de fikk veldig mye oppmerksomhet og skaffet seg en stor del av kaka. Nå kommer mange nye mmo spill ut hele tiden og mange trur at de og de kommer til å bli de nye store. Men det er ikke nokk folk som setter seg inn i dem.
Jeg har selv spilt wow før å har kost meg veldig mye med det spille, men bestemte meg for å slutte for noen måneder siden. Grunnet liten tid og lei av selve konseptet.
Det jeg da trur kan gjøre elder scrolls online til en god konkurrent til wow er at de har god annerkjennelse fra før, de har en stor fanbase som antagerligvis vil prøve det ut. Så da er det for min del bare å håpe på at elder scrolls gjør det bra, sånn at vi kan få et nytt gigantisk stort mmo spill
Skal ta en titt, spillet er utviklet av norsk selskap!!!
Sitat av MrZone Vis innlegg
Skal ta en titt, spillet er utviklet av norsk selskap!!!
Vis hele sitatet...
Hvor har det i fra egentlig?
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Nå er det jo ikke Betsheda som utvliker spillet så om det holder mål med standarden gjenstår å se.
Vis hele sitatet...
ZeniMax Media er jo Bethesda Softworks moderselskap, de eier både ZeniMax Online Studios og Bethesda Game Studios, de er alle huset i samme bygning. Det er vel det nærmeste man kommer.
AAHHH!! Får faen gåsehud av cinematic traileren! Gleder meg!
Skal ha det til mac. Skal vi opprette en nFF-klan eller?
Sitat av j0n Vis innlegg
Hvor har det i fra egentlig?
Vis hele sitatet...
Level up...
Sitat av MrZone Vis innlegg
Skal ta en titt, spillet er utviklet av norsk selskap!!!
Vis hele sitatet...
Det trenger jo ikke å være noe bra, bare se på Funcom.
Age Of Conan har jo blitt rævpult så hardt at det nesten ikke finnes spillere igjen.
Sitat av MrZone Vis innlegg
Skal ta en titt, spillet er utviklet av norsk selskap!!!
Vis hele sitatet...
Zenimax Online Studios er da langt i fra norsk?
Sitat av Blåtann Vis innlegg
Det trenger jo ikke å være noe bra, bare se på Funcom.
Age Of Conan har jo blitt rævpult så hardt at det nesten ikke finnes spillere igjen.
Vis hele sitatet...
Det som kunne blitt eit så bra spel

Men av det eg har sitt, så er eg mektig imponert! Og ser fram til release, og satser på at eg kjem inni betaen! kom på above avrage
Lastebil sjauførr :)
50 6
Fuck yeah!