Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1271
Heisann. jeg å en kompis kjeder ræva av oss, så vi trenger noe å spille. Helst et gratis Co-op spill (før noen nevner det så er minecraft spillt ihjel av oss)

Noen som har noen gode å anbefale? helst gratis
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av BegunGarthD Vis innlegg
Heisann. jeg å en kompis kjeder ræva av oss, så vi trenger noe å spille. Helst et gratis Co-op spill (før noen nevner det så er minecraft spillt ihjel av oss)

Noen som har noen gode å anbefale? helst gratis
Vis hele sitatet...
Runescape er et fantastisk spill for to gode kompiser som er flinke med internhumor
Sitat av GeirGeirGeir Vis innlegg
Runescape er et fantastisk spill for to gode kompiser som er flinke med internhumor
Vis hele sitatet...
Japp, du plukker fax og han spinner. Maaaaange timer moro bare der
Neverwinter Nights med sine milliarder av modules og persistent world servers
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Borderlands,
Left 4 dead 2
Dead island
110110010001
82 8
Anbefaler sterkt å kjøpe Arma 2: Combined operations for så å laste ned en mod som heter "Dayz". Dette er ett av de beste zombie spillene (Mod) jeg noen gang har spilt og jeg kan nesten garantere deg at du og kompisen din kommer til å ha mange timer med moro.

Jeg ser at du leter etter gratis spill, men dette spillet er verdt de usle 200 kronene det koster.

P.S: Modden er i Alpha så dere må regne med litt bugs.
Sist endret av Toddi10; 26. juni 2012 kl. 04:03.
Det var nettopp ek ganske lang tråd om dette, om du bare finner den får su nok mange svar! 4)""
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Det var nettopp ek ganske lang tråd om dette, om du bare finner den får su nok mange svar! 4)""
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=218858
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Det var nettopp ek ganske lang tråd om dette, om du bare finner den får su nok mange svar! 4)""
Vis hele sitatet...
Nettopp? Den ble laget av kjøtt måneden før du kom
liero........
Borderlands, Army of Two, CoD Zombies.
Rart at ingen har nevnt Portal 2. Kjøte det i helga sammen med en kompis (25 euro på Steam for en bundle med to spill). Fantastisk morsom co-op som i tillegg gir litt hodebry.
Sitat av N0RTHERNKILLER Vis innlegg
Nettopp? Den ble laget av kjøtt måneden før du kom
Vis hele sitatet...
Jeg tipper mange av spillene der fortsatt er aktuelle? Trenger vel ikke å gjøre om Coop-spill til en ny-pc tråd trend( nye tråder hele tiden)
tyvlåner tråden litt
Noen som raskt kunne nevnt noen underholdende local co-op spill til xbox360 eller ps3??
digger Fable og borderlands, men det er alle jeg vet om :/
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Damn right bitches!
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Jeg tipper mange av spillene der fortsatt er aktuelle? Trenger vel ikke å gjøre om Coop-spill til en ny-pc tråd trend( nye tråder hele tiden)
Vis hele sitatet...
Det jeg mente var at den ikke ble laget nettopp, i og med at den er ~2 måneder gammel.
APB reloaded eller dc universe! begge er gratis på steam, monday night combat er også gratis
N0RTHERNKILLER, det var ikke det jeg tenkte på, det jeg tenkte på var at den har vært aktiv i det siste også

Gikk nettopp og sjekket den andre, 18 juni er da ikke en måned før jeg kom
http://freak.no/forum/showthread.php?t=224088

Så forøvrig den du sikkert mente som var den som tidligere ble linket til. Jaja, nå har TS to å se på