Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2688
Noen venner av meg har lagd en sang til skolerevyen, noe lignende broiler.
Hva synes dere?

TRAKTORGUTTA!
Dette var et godt stykke komponert musikk, og flere av komponistene bør se for seg en musikals fremtid.
Bare gjør noe med stemmen
Kort og kjedelig. Broiler kom først, dere er tom. dårligere.
Cheesetothepenguins!
halliballi's Avatar
Like kjedelig som Broiler (zzzz)
broiler har ihvertfall fete beats og fete tekster, her var ingen av delene, men funker sikkert på revy.
Sitat av tribalgoth Vis innlegg
broiler har ihvertfall fete beats og fete tekster, her var ingen av delene, men funker sikkert på revy.
Vis hele sitatet...

God vits (regner med det var meningen?)
Få ordna en bedre mikrofon, prat tydeligere og smell på effekt på stemmen så tror jeg den delen blir bedre. Låta hadde blitt mer take off hvis dere hadde hatt mer bass.
Likte kjyra som danse, da kom smilebåndet
legg på noe banneord og sånn

F.eks Skløtte, røsk meg i strikken skløtte på pikken.

Traktor version: Røsk meg i strikken sau på pikken
Sitat av wizhl Vis innlegg
legg på noe banneord og sånn

F.eks Skløtte, røsk meg i strikken skløtte på pikken.

Traktor version: Røsk meg i strikken sau på pikken
Vis hele sitatet...

traktor version må vel være: tresk meg i fua, gris i stua.

Sitat av Razorama Vis innlegg
God vits (regner med det var meningen?)
Vis hele sitatet...
kall meg gjerne young att heart men synes tekstene til broiler er latterlig fete iom den type folk han synger om finnes og de trenger og bli kødda med
røsk meg i strikken
sauer på pikken

sauen kjem
labbane i støvlan og ri så hestan kjem
Jeg vil ikke engang uttale meg om hva jeg synes.
Sett deg ned i massive å lage en phfeeeit bass & lead, hardere kick, og cleanere vokaler så kan dette bli bra
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Likte musikken, likte ikke stemmene, de hørtes så "sløve" ut, prøv å få klarere og mer "våkne" stemmer på neste sang?
Dere har kopiert alt fra Broiler..
Stilig, good spoof!

Til dere som mener det er uoriginalt: det er jo en spoof til bruk i skolerevy. En god en sådan, ikke ta alt så blodseriøst nå da.
Sitat av EskilDahlen Vis innlegg
Noen venner av meg har lagd en sang til skolerevyen, noe lignende broiler.
Hva synes dere?

TRAKTORGUTTA!
Vis hele sitatet...


Jeg syntes det var dårlig. Følte det var en dårlig kopi av noe som var morsomt for 3 måneder siden. Dette kunne vært gjennomført mye bedre.
Dere pisser og driter om hverandre på deres eget talent ved å lage slike videoer, dette så om som barneskole-broiler! Da det er sagt, så syntes jeg musikken var inne på den riktige siden! God mastring av lyden, kanskje tilogmed bedre enn broilern.. Men gi nå faen i han, gå deres egen vei!
Takk for tilbakemeldinger, men dere må skjønne at det her var lagd til en revy. Derfor utelukket de drøye banneord og vitser. Humoren i sangen er også mer intern til skolen, forventer ikke at alle skal synes dette var morsomt. Men jeg synes det, og ønsket å dele hva klassekameratene mine hadde laget.
Litt inspirasjon: http://www.youtube.com/watch?v=ulBGlTMjNlY

Velkommen tell gaardsjj!
Var fet kick! Artig video, med kuene osv! Haha. Men, jeg vil si at de må få litt klarere og litt mer gira stemmer til neste sang! Jeg syntes det ikke hadde så mye å si at de liknet på DJ Broiler, så lenge de inrømmer det! I "video-beskrivelsen" så står det at de har henta inspirasjon fra DJ Broiler, noe som er veldig voksent gjort i forhold til de som stjeler ideer fra andre og tar æren selv.



EskilDahlen, hvor gamle er de som har laget musikken?
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Litt inspirasjon: http://www.youtube.com/watch?v=ulBGlTMjNlY

Velkommen tell gaardsjj!
Vis hele sitatet...
Basically en 14åring som har lagt stemme over denne; http://www.youtube.com/watch?v=y9U_q1zfd9g =/
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Alt for wannabe broiler.. Finn på noe eget.
-Rar på fulltid.
Som noen har sagt, gjør stemmen litt tydeligere, og legg på noen banneord.
Men har full forståelse at dette ikke var mulig i skolesammenheng.

KP!



EDIT: Ga Spirituell KP med en feil.
Sist endret av djrubber; 13. juni 2012 kl. 16:52.
Sitat av Phosphor Vis innlegg
Var fet kick! Artig video, med kuene osv! Haha. Men, jeg vil si at de må få litt klarere og litt mer gira stemmer til neste sang! Jeg syntes det ikke hadde så mye å si at de liknet på DJ Broiler, så lenge de inrømmer det! I "video-beskrivelsen" så står det at de har henta inspirasjon fra DJ Broiler, noe som er veldig voksent gjort i forhold til de som stjeler ideer fra andre og tar æren selv.



EskilDahlen, hvor gamle er de som har laget musikken?
Vis hele sitatet...
Bra du skjønner poenget med sangen! De som har laget sangen er 16 år gamle (født i 1996). Hvis noen har lyst til å kontakte de, så kan du finne de på facebook. Lars Halvard Kalve og Amund Andreas Kleppan.
Dette var IKKE NOE lættis. Typisk skolerevy også! Stjæle andres ideer og ta betaling.