Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1663
Hei. Har lenge lett etter noe å røyke/lage te av, som bare gir en mild euforisk følelse - og som bare er behagelig og avslappende. Tror jeg har funnet "the shit", med "calea zacatechichi", en drømmeurt.

Denne urten skal slappe deg litt av, og gjøre at man får mye klarere drømmer. Mange får også lucid ved bruk av dette.

Har noen prøvd denne? Tror den er lovlig i Norge, de selger via nett fra Danmark. På samme siden selger de "Wild Dagga", som jeg har forstått er en slags mild hasj. Vurderer å prøve den også. Vil ikke ha noe syre-greier, bare enkelt og greit noe som slapper meg litt av. Tenker å kanskje blande disse en times tid før jeg går til sengs!
Wild Dagga-røyk smaker forferdelig ekkelt, sånn fyi.
Prøv Kava-Kava
Eller kratom.
(Føler meg alltid som verdens ambassadør for kratom, men det er herlig, lovlig og opium-aktig)
Leonotis / Wild dagga selges som frø på Plantasjen og andre hagesentere. Plant i en stor potte og sett i sørveggen ;-)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av JerryBlank Vis innlegg
Eller kratom.
(Føler meg alltid som verdens ambassadør for kratom, men det er herlig, lovlig og opium-aktig)
Vis hele sitatet...
Arrester meg dersom jeg burde funnet dette svaret i en annen tråd, men hvilke bieffekter er der ved bruk av kratom?
Er det avhengighetsdannende?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Ammit Vis innlegg
hvilke bieffekter er der ved bruk av kratom?
Er det avhengighetsdannende?
Vis hele sitatet...
ja, i relativt stor grad vil jeg påstå.
det vil nok ta en mnd eller to før du virkelig vil kjenne det, men du vil oppleve generelt samme symptomer ved slutt som ved andre opiater, bare litt mildere muligens..

svetting i mengder, magekramper, muskelkramper, irritasjon pga. null søvn, samt andre ubehageligheter.

personlig er jeg glad i Kratom, men jeg bruker det ikke mer enn maks en gang i mnd. når jeg ønsker å slappe av på altanen med en øl eller to i solnedgangen.
Sist endret av somnium; 29. juni 2011 kl. 01:17.