Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  195 22071
Dette her er litt rart tenkt men dere forstår det ikke helt hvis dere ikke har spilt HoN, LoL eller DotA.
At det er Folk som er med i Harry Potter altså : Voldemort, Noldus, Hermine osv. Og så er det det samme systemet som i en av disse spilla der og så kan du velge om du skal være på rsitt lag eller Harry og vær spiller har en annen fyr. Og så har de forsjellige Abilities og forsjellig Dmg og sånn lignende. Det syns jeg kunne vært morsomt for Harry Potter Fans


Dere kan ta en titt på dette for og se hvordan HoN ( Heroes of Newerth ) er. http://www.youtube.com/watch?v=AWQoVPzUcPo

Det sim blir dumt er at det ikke vil komme nye Heroes

Edit: Også kan det være Single player Mode i Hadde vært fett for meg og ha det slik
Sist endret av stinkdyr; 12. desember 2010 kl. 19:19.
Skikkelig classy hack N slashspill med masse forskjellige upgrades, utstyr, hemmelige ganger, huler og bosser og episke "limitbreaks" (som sett i FFVII og sikkert flere andre)..
GTA Norge, inkludert folka, håpløst oppgave..
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av ^ProXo^ Vis innlegg
Har du ett drømmespill? En ting du skulle ønske var mulig og gjøre i ett spill, men som du faktisk aldri har sett vært mulig? Jeg vil gjerne høre nff-folkets ville spill-drømmer/fantasier.

Mitt drømmespill:
Jeg er veldig glad i bil-spill (NFS, GT1-4 osv), så min spilledrøm må være å få tak i ett spill hvor jeg kan kjøre bil på en vei eller i en by som faktisk finnes. Da snakker jeg ikke om en bestemt sirkel-formet løype i en eller annen storby, men heller en kopi av en hel by, som f.eks Tromsø, Oslo eller Stockholm.

I spillet skulle det være mulig og kjøre alle veiene som det er mulig og kjøre på i virkeligheten. I tillegg skulle også alle byggniger og veier være ganske gjenkjennelig i størrelse, slik at avstandene på veien og byggninger er som i virkeligheten. Ellers er ikke grafikken så altfor nøye (er selvfølgelig ikke godt nok med pacman-grafikk, men GTA-grafikk hadde vært fin).

Spillet kunne godt ha hatt en funksjon som ga deg muligheten til og kjøpe flere maps / byer over nett, og samtidig vært mulig og spille online med venner eller randome folk. Kanskje kunne opptill 200 personer kjøre rundt i samme byen på en gang?

Tanken på å kunne "kjøre" i 250km/t gjennom en by som jeg kjenner så altfor godt fra før av eller kanskje bor i nå, gir meg nesten ett slags kick i kroppen
Vis hele sitatet...
Vet ikke om dette blir feil,men på GTA er det en map pack som er i London.

Sitat av jokerpoker Vis innlegg
Historie:
Vi er på jorda men alt er forandret. Ved fødselen blir alle barn gitt en vaksine.
Vaksinen aktiverer noen "magiske" krefter som alle har i blodet.
Resultatet av vaksinen vil være ulikt for alle.
Leger kan helbrede.
Brannmenn kan kontrolere vann osv.
Verden blir holdt på plass av en utrolig mektig person som er hersker.
Men mange misbruker kreftene sine og noen vil ta over verden.

Plot:
Du starter spillet som barn og velger utseende. Så velger du hvilke krefter du skal starte med. i spillet velger du alt selv. Om du vil være ond, snill. Du velger yrke og alt er mulig. Du spiller spillet hele livet til karakteren din etterhvert vil du låse opp nye krefter som du kan bruke senere. I spillet velger du først en
magisk evne. Denne tar du med hele spillet men den blir sterkere og sterkere.
Jeg ser for meg flere spillmoduser, f.eks. en der målet er å ta over verden, en der du skal bli president, en der du skal utrydde alt liv osv.

Først kan man bare velge mellom noen få type krefter. f.eks. helbreding, flyving, super fart og manipulasjon av ett element. når karakteren din dør kan du starte med en ny person og da har du kanskje låst opp nye krefter eller spille videre med den samme karakteren.

muligheter:
Det er GTA bare mye bedre. Du kan reise rundt i hele verden fritt. Er du skurk kan du bli jaktet på av superpoliti og du må krige mot dem. du kan kjøpe våpen som er tilpasset dine krefter. Det er tredjepersons styring.
Dør du blir du helet av en helbreder.
Du kan bli fengslet og må rømme.
Du kan lage kriminelle gjenger med andre folk og bruke kreftene deres til onde ting. Når du når ett mål i spillet blir betalingen kjempe bra.
F.eks vis du klarer å utrydde hele verden får du en ultimat evne. F.eks. evnen til å stjele andres krefter.
Slik er det belønninger for å nå alle målene i spillet.
Du kan også ha flere evner igjenom spillet.
f.eks vil alle få muligheten til å enten fly eller løpe fort.

Dere ser kanskje hvor inspirasjonen er tatt fra, det er city of heroes, GTA, og en rekke mmorpg.
Det hadde også vært fett hvis spillet var online, da kunne man hatt ranking lister med de sterkeste spillerne og en fri verden der alle hadde yrker og lignende. det høres også fett ut å bli verdens hersker og kunne drepe folk på jævlige måter. Spillet hadde hatt høy aldersgrense ettersom man kunne ha drept dem både med krefter og våpen på fæle måter .

Hva synes dere om spillet, jeg hadde hvertfall kjøpt det.
Vis hele sitatet...
Joda,det så flott ut men og først kunne stjele andre sine krefter etter at du har drept alle tror jeg ikke hadde vært noe artig.
mange spennende tanker her inne!

Selv ville jeg hat sånn teknologi jeg ikke husker hva heter nå, men er samme type som 3d bare at alle sidene vises. (halogram kanskje?)
så ville jeg hat noe med uendelig med muligheter og hele verden og kanskje hele solsystemet som til å spille i.
dette skulle blitt sånn virtuell verden inne i et stort rom hvor landskapet skapes og forandrer seg etter hvor du spiller. hvordan du skulle styrt vet jeg ikke helt men måtte jo være noe avanserte greier:P

egentlig så er ikke spillet så nøye, bare det å laget en virtuell dimensjon til og spille. men mulighetene er viktige for min del!
Sitat av jokerpoker Vis innlegg
Historie:
Vi er på jorda men alt er forandret. Ved fødselen blir alle barn gitt en vaksine.
Vaksinen aktiverer noen "magiske" krefter som alle har i blodet.
Resultatet av vaksinen vil være ulikt for alle.
Leger kan helbrede.
Brannmenn kan kontrolere vann osv.
Verden blir holdt på plass av en utrolig mektig person som er hersker.
Men mange misbruker kreftene sine og noen vil ta over verden.

Plot:
Du starter spillet som barn og velger utseende. Så velger du hvilke krefter du skal starte med. i spillet velger du alt selv. Om du vil være ond, snill. Du velger yrke og alt er mulig. Du spiller spillet hele livet til karakteren din etterhvert vil du låse opp nye krefter som du kan bruke senere. I spillet velger du først en
magisk evne. Denne tar du med hele spillet men den blir sterkere og sterkere.
Jeg ser for meg flere spillmoduser, f.eks. en der målet er å ta over verden, en der du skal bli president, en der du skal utrydde alt liv osv.

Først kan man bare velge mellom noen få type krefter. f.eks. helbreding, flyving, super fart og manipulasjon av ett element. når karakteren din dør kan du starte med en ny person og da har du kanskje låst opp nye krefter eller spille videre med den samme karakteren.

muligheter:
Det er GTA bare mye bedre. Du kan reise rundt i hele verden fritt. Er du skurk kan du bli jaktet på av superpoliti og du må krige mot dem. du kan kjøpe våpen som er tilpasset dine krefter. Det er tredjepersons styring.
Dør du blir du helet av en helbreder.
Du kan bli fengslet og må rømme.
Du kan lage kriminelle gjenger med andre folk og bruke kreftene deres til onde ting. Når du når ett mål i spillet blir betalingen kjempe bra.
F.eks vis du klarer å utrydde hele verden får du en ultimat evne. F.eks. evnen til å stjele andres krefter.
Slik er det belønninger for å nå alle målene i spillet.
Du kan også ha flere evner igjenom spillet.
f.eks vil alle få muligheten til å enten fly eller løpe fort.

Dere ser kanskje hvor inspirasjonen er tatt fra, det er city of heroes, GTA, og en rekke mmorpg.
Det hadde også vært fett hvis spillet var online, da kunne man hatt ranking lister med de sterkeste spillerne og en fri verden der alle hadde yrker og lignende. det høres også fett ut å bli verdens hersker og kunne drepe folk på jævlige måter. Spillet hadde hatt høy aldersgrense ettersom man kunne ha drept dem både med krefter og våpen på fæle måter .

Hva synes dere om spillet, jeg hadde hvertfall kjøpt det.
Vis hele sitatet...
Høres Kult ut Det jeg synes var at det kunne vært PK og ikke. Og at det alltid var online uten gaming card

Og jeg hadde også kjøpt det
Hmm...

Et spill med GTA IV grafikk og størrelser som i Minecraft. Plot er for utviklere å finne på

eller et spill alâ Test Drive Unlimited. bare at det dekker et helt land eller 2. la os si at de bruker Norge. Lange veier, svingete veier, rette veier her og der. men med masse hull, men de kommer bare når man setter på full realisme.

i tillegg vil du ha mulighet til å kjøre på vinteren med programvare som simulerer snø i landskapet og ta fatt på Snøscooter og ATV/Motorsykkel.
med de presise scanningene diverse makter har utført med satelitt burde det ikke være så alt for vanskelig å lage en grov modell av Norge.

drømmespill...
Hadde vært nice med GTA med skikkelig parkourmode, med enda flere detaljer på bygningene å sånt !
som GTA med større baner, flere muligheter, mulighet for kommunikasjon og kjøp av hus og sånn... et skikkelig realitisk rollespill... da hadde jeg, som di sier ... "løpt og kjøpt"
Sist endret av shallabaiz; 13. desember 2010 kl. 13:49.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Et spill hvor jeg kan bli med i en hær som en mann og drepe. Det vil si at jeg er med i store slag, uten å lede noe. Også er det tredje persons
Tja, mitt drømmespill er vel noe som GTA bare mye større og mye mer omfattende! Ellers må jeg si at jeg ser godt frem til Outerra sin World Simulator hvis den blir slik jeg tenker og tror den vil bli.
Drømme spillet hadde vert et bil spill i GTA stil, det skulle vert i Norge og man skulle kunne lage en person som ser ut nesten hvordan man vil. Ser for meg oppdrag der du smugler snus og slikt ifra Sverige
Drømmespillet mitt er Braid 2. =)
Mitt drømmespill skulle vært at man startet med en del penger og må kjøpe ett skip eller en båt(som PortsOfCall, hvis noen kjenner til det) og oppgradert, bygd om, kjøpt deler, fikset maskinene, bygd om maskiner og skip osv. . Og seilt ute i dårlig vær på oppdrag. En blanding av GT5(oppgraderingsmulighetene), POC og VSTEP Shipsim.

Mvh
Fredrik
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
minecraft *titegn*
Diablo 2 er det nærmeste jeg kommer et perfekt spill. Hvis det på noen måte kunne kombineres med Guild wars, så hadde man vært ett hakk nærmere perfeksjon.
Jeg og en kompis prata en gang om at det hadde vært fett med et spill som hadde utspilt seg i skolegården vår. Når vi fortsatte å spekulere i denne tanken kom vi på mange ting som hadde vært fett. Spillet skulle primært vært et skytespill, men med andre muligheter også.

For eksempel hadde vi lyst til å kappe over trappa til klasserommene, drepe noen lærere og brenne opp skolen.

^herregud og voldelig vi tenkte i 7. klasse.
Jeg priser meg lykkelig over at jeg ikke går på skole med deg.
Et spill som simulerte verden. Spillet skulle ikke ha noen spesiell mening, men det skulle være i veldig høy grafikk.

Hele poenget med spillet skulle være å utforske hele verden. Det hadde også verdt et pluss om man kunne teleporte hvor man ville.
GTA Oslo! med hele oslo og omegn. Tenk å cruise rundt i oslofjorden feks.
Det skal være realistiske kroppseffekter, så hvis du skyter en i magen med pumpehagle skal det sprute blod og innvoller på veggen bak og på folk. Menneskene måtte også vært tilpasset Norge, så kunne jeg gått rundt og skutt alle de stygge fjortissgangsterne med barret 50.cal
Sitat av Kramer Vis innlegg
GTA Oslo! med hele oslo og omegn. Tenk å cruise rundt i oslofjorden feks.
Det skal være realistiske kroppseffekter, så hvis du skyter en i magen med pumpehagle skal det sprute blod og innvoller på veggen bak og på folk. Menneskene måtte også vært tilpasset Norge, så kunne jeg gått rundt og skutt alle de stygge fjortissgangsterne med barret 50.cal
Vis hele sitatet...
Og hadde hatt mulighet til å ta ett skip og cruise fra politibåtene
Mitt drømmespill måtte ha vært et sandbox-spill der du kunne gjøre hva faen du vil, slik du liksom kunne gjøre alt fra å utføre terrorangrep på en barnehage med døde høner fulle med TNT til å voldta store sorte menn med kandiserte epler i fengsel. Spillet måtte også ha hatt verdens beste AI, sånn at du nesten trodde at du spilte online

Om dette ble litt urealistisk hadde også en superversjon av OE-cake/Powder Game slik du kunne gjenskape hva som helst omtrent, fra en varmepumpe til atomeksplosjon
MarioKart64 online!
Zombie RPG i åpen verden med samme prinsipp som Fallout+mods. Gå rundt, overleve, loote, spise sove, finne våpen, osv osv.
Et spill som er som livet!
En blanding av simcity gta iv/san andreas og microsoft flight simulator!
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Et spill som er som livet!
Vis hele sitatet...
er Sims drømmespillet ditt?
[quote]er Sims drømmespillet ditt?


Han mener jo med mye flere sjanser da. Sims er jo ikke akkurat som livet. Man kan ikke gå inn i butikken og kjøpe ditt og datt på Sims.
mit drømme spill ville vært en slags fps som jeg kan løpe rundte på en tredemølle og se meg rundt vedhjelp av en hjelm på hodat samtidg som jeg har en plastikk pistol i hånden til og skyte med.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Mitt drømmespill ville uten tvil vært et gigantisk 3. person middelalder-basert MMORPG-spill med kun en, gigantisk server. På den utrolig svære mapen, gjerne på størrelse på jordkloden, skulle man kunne bygge festninger, danne kongeriker, allianser og forsvarsverk. Grafikken skulle også vært utrolig god. Her kunne alt ha skjedd!
Sist endret av Sneikey; 5. februar 2011 kl. 20:55.
Om jeg har ett drømmespill? oh ja!

Drømmen er en blanding av Warhammer 40k Dawn of War 2, og Battlefield serien. Idèen er ett FPS skytespill satt i Warhammer universet, ganske likt battlefield 2 / bad company 2, med store baner, tanks og helikoptere.
Baner tilrettelagt etter planetene i Warhammer 40k universet, hvor du spiller lag som Space Marines/orks/eldar/chaos.
Her vil en kunne velge en warhammer klasse som f.eks. Scout, Tactical eller Assault Space Marines, eller Guardian/Banshee som Eldar. osv..
Akkurat som en gjør på Battlefield (velger sniper/assault/medic...)

I tillegg ønsker jeg levler per klasse, så en kan få nye våpen og gadgets til å modifisere klassen til sin spillestil.


Ahhehheh nerdgasme!!1..

Sitat av Space-Time Vis innlegg
Zombie RPG i åpen verden med samme prinsipp som Fallout+mods. Gå rundt, overleve, loote, spise sove, finne våpen, osv osv.
Vis hele sitatet...
Fallout Online er på vei!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Cookie Monstah ^_^
*bump* vil gjerne høre flere ideer om noen har? =)
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av Fekillix Vis innlegg
En blanding av simcity gta iv/san andreas og microsoft flight simulator!
Vis hele sitatet...
Med ekte steder!
Så kunne jeg herja vilt midt i oslo sentrum, eller her hvor jeg bor...
Altså, de fleste her har vel hørt om runescape Spilte det mange mange år tilbake. Det jeg savner i de fleste MMORPG, er de mulighetene du har der. Det er liksom så mange muligheter. Hvis de hadde lagd et spill med de mulighetene, men med mye bedere grafikk, så hadde det vært kult
Et onlinespill basert på Sims og Need for Speed
GTA Norge (hele kartet, sverige som expantion) hadde vært kult.
Med mulighet til å bli bitt av radioaktiv edderkopp, Hunters guildet fra FFXII, stats fra Golden Sun, "pets" fra Pokémon.

En re-make av FFXII er egentlig drømmespillet. Eller VII, var kult det og
Altså løpe rundt i Norges land (og Sverige hvis du har kjøpt en utvidelsespakke), plaffe ned folk mens du slenger deg rundt i lyktestolper med spindelvev og levler pokemons? Høres ut som en dårlig syretrip...
Et sex-simulator spill der du kunne lagd nøyaktige replikaer av hvem du ville.
Sitat av krJo Vis innlegg
Altså løpe rundt i Norges land (og Sverige hvis du har kjøpt en utvidelsespakke), plaffe ned folk mens du slenger deg rundt i lyktestolper med spindelvev og levler pokemons? Høres ut som en dårlig syretrip...
Vis hele sitatet...
Det er din mening.
Jeg hadde kjøpt det på dagen.
Drømmespill:
Et RTS med en blanding av FPS. Det skal være 3 nivåer av kontroll du kan ha: 1. Du styrer slik man styrer i Civ5 (bare RTS), altså du styrer bare de mest basice på en stor scala og overlater de fleste fightene til pcen. 2. Du styrer slik man styrer C&C Generals blanded med litt by oppgradering slik man har i Heroes of Might & Magic bare med at man kan oppgradere ting som som gjør byen kraftigere og unlocker ting som du kan lage på battlegroundsen. 3. Her styrer man individuelle ting, du kan feks være en tanks litt for og hjelpe, eller du kan være en vanlig soldat slik du er i BF3 og gå inni bygninger og gjemme deg for og snipe osv.

Så altså spillet skal være som en stor krigs simulator hvor det foregår ting i et uansett om du styrer fra nivå 1, 2 eller 3. Dette er bare en liten idee pitch jeg har tenkt litt på. Noen formeninger?

Vet at dette ikke er mulig med dagens PC'er, men kanskje i fremtiden?
Sitat av Banne Vis innlegg
Mitt drømmespill hadde vært at man tokk på seg en drakt som registrert alle bevegelser, drakten kunne vibrere eller gi små støt hvis man ble "skadet i spillet. Man har også på noen spesialbriller som gjør at den retningen man snur hodet, snur hodet seg i spillet. Slik at alt oppleves som det skjer i virkeligheten.

Spillet kunne også hatt en funksjon hvor man kunne legge inn bilde av seg selv, slik at når man gikk forbi gjenskinnet av et vindu eller så seg selv i bilspeilet, så så man seg selv prikken over i'en!!

Dette hadde også vært sunn trening også
Vis hele sitatet...
Noen som har prøvd å lage noe lignende http://www.youtube.com/watch?v=eg8Bh5iI2WY
Rockstargames skulle sammarbeida med Google! Så lagde de et GTA lignende spill av Google Earth! Det hadde nok tatt ekstremt lang tid å lage, men er lovt å drømme..
Sitat av Thurbooo Vis innlegg
Rockstargames skulle sammarbeida med Google! Så lagde de et GTA lignende spill av Google Earth! Det hadde nok tatt ekstremt lang tid å lage, men er lovt å drømme..
Vis hele sitatet...
det hadde sikkert krevd noen terrabyte lagring også det blir solgt med to eksterne disker i stedet for dvd'r
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Battlefield Bad Company 2 // Minecraft
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Et "open roam" zombie spill hvor du kan åpne alt av hus, reise til byer overalt i verden. Hvor du har muligheten til å spille online, kjøre alt av kjøretøy, velge av et stort arsenal med våpen (både gamle og nyere) og oppgradere de, bygge "baser", barrikere hus. First person shooting (fps) må det også være.

Får du tak i en bil som fungerer, må du underveis stjele bensin fra forlatte biler.
Jo mer du har med deg, jo tregere går personen din. Personen din kan du også velge utseende på.

Av og til dukker bander opp (bot?), da må du forsvare deg ellers stikker de av med alt av utstyr du har samlet opp og banker deg opp. Får du skader, går det ut over hastigheten du går, hvor godt du skyter.

Om du skulle være så uheldig å dø, enten drept eller spist opp, må du vente f.eks 48 timer før du kan logge inn igjen. Blir du infisert blir fungerer du gradvis dårlige fysisk, bleik (slik at medspillere kan se at du er bitt), regelmessige oppkast ol..

Et "open roam" zombie spill hvor du kan åpne alt av hus, reise til byer overalt i verden. Hvor du har muligheten til å spille online, kjøre alt av kjøretøy, velge av et stort arsenal med våpen (både gamle og nyere) og oppgradere de, bygge "baser", barrikere hus. First person shooting (fps) må det også være.

Du starter med vanlige klær og noe som kan brukes som et våpen (balltre, brekkjern, kniver, økser). Våpen kan plukkes fra døde medspillere eller finne i forlatte hus, ikke slik som i l4d, hvor du kan velge mellom granatkastere og automatrifler når du begynner. Skytevåpen er ikke et privilegium.

Får du tak i en bil som fungerer, må du underveis stjele bensin fra forlatte biler. Flere spillere kan sitte i samme bil.
Jo mer du har med deg, jo tregere går personen din. Personen din kan du også velge utseende på.

Av og til dukker bander opp (bot?), da må du forsvare deg ellers stikker de av med alt av utstyr du har samlet opp og banker deg opp. Får du skader, går det ut over hastigheten du går, hvor godt du skyter.

Om du skulle være så uheldig å dø, enten drept eller spist opp, må du vente f.eks 48 timer før du kan logge inn igjen. Blir du infisert blir fungerer du gradvis dårlige fysisk, bleik (slik at medspillere kan se at du er bitt), regelmessige oppkast ol..

Ikke skyt meg om jeg missforstå tråden. Ganske sliten.
Jeg har snakket mye med en kompis om dette.

Man kjøper en egen konsoll til spillet og siden vi bor i Norge, er det naturlig at vi kjøper en bundle som gir oss hele Norge i sandbox. Konsoll og region koster et sted mellom 5000-10.000kr.

En nyutviklet grafikkmotor klarer, ved hjelp av Google maps, diverse satelittbilder og street view, å generere en verden med veier, bygninger og realistisk topografi som simulerer landet du lever i.

Alt foregår over nett og MMORPG får en helt ny dimensjon.

Du begynner som 20-åring og velger veien du ønsker å gå mtp utdanning og andre valg. Ønsker du å være politi, tar du en politiutdannlese. Vil du være eiendomsmegler, tar du den veien.

Alt du gjør får konsekvensen. Jobber du hardt, tjener du gode penger. Utfører du en kriminell handling, vil politiet gjøre alt for å etterforske saken. Kanskje du blir arrestert og dømmes til en uke i fengsel for drap. Kanskje du går fri?

Grafikkmotoren klarer selvsagt ikke å gjøre alt feilfritt, men konsollen gir spillerene en mulighet til å forbedre terreng, bygninger, parker osv. på egenhånd.
Jeg har solgt aksjene mine i Telehor AS og ønsker å kjøpe et hus i Oslo. Grafikkmotoren har sørget for at huset jeg vil kjøpe finnes og i gjennom "Slashdot Eiendom AS" legger jeg inn et bud på boligen. Jeg vinner budrunden og detter opp til meg å få huset til å se bra ut grafikkmessig.

Kjøretøy koster en del penger, men du tar opp et lån som må nedbetales og kjøper kjøretøyet. Du cruiser igjennom landet og oppdager nye steder som finnes i virkeligheten. Faen! Der blitset det i en fotoboks. Det var de pengene.

Vil du ha et våpen må du søke om å få lov til det. Eller du kan møte et medlem av "Freak Gangbangers" under en bro og kjøpe en overpriset "gønner" av han.

Mulighetene er uendelige!

Vil et slikt spill kanskje bli for realistisk?

Jeg har hvertfall innsett at jeg aldri kommer til å patentere ideen.
Men kom ikke her og si at dette ikke ville blitt verdens kuleste spill.

Peace out!
Tenk dere et norsk gratisspill hvor man kan opprette en konto med et egendefinert brukernavn og ha en redigerbar profil som kan inneholde et profilbilde og det hele. Et spill hvor man kan tilegne seg rikelig med informasjon og skrive hva enn som faller en inn så lenge det er i samtråd med spillreglene, hvor man kan få poeng for å skrive noe kvalitetsverdig, samt ha muligheten til å kommunisere med de andre spillerne. Dét kan jeg tenke meg jeg ville brukt mange timer på å spille.
Sist endret av Tawon; 22. august 2012 kl. 01:47.
Sitat av Soppsui Vis innlegg
Et "open roam" zombie spill hvor du kan åpne alt av hus, reise til byer overalt i verden. Hvor du har muligheten til å spille online, kjøre alt av kjøretøy, velge av et stort arsenal med våpen (både gamle og nyere) og oppgradere de, bygge "baser", barrikere hus. First person shooting (fps) må det også være.

Får du tak i en bil som fungerer, må du underveis stjele bensin fra forlatte biler.
Jo mer du har med deg, jo tregere går personen din. Personen din kan du også velge utseende på.

Av og til dukker bander opp (bot?), da må du forsvare deg ellers stikker de av med alt av utstyr du har samlet opp og banker deg opp. Får du skader, går det ut over hastigheten du går, hvor godt du skyter.

Om du skulle være så uheldig å dø, enten drept eller spist opp, må du vente f.eks 48 timer før du kan logge inn igjen. Blir du infisert blir fungerer du gradvis dårlige fysisk, bleik (slik at medspillere kan se at du er bitt), regelmessige oppkast ol..

Et "open roam" zombie spill hvor du kan åpne alt av hus, reise til byer overalt i verden. Hvor du har muligheten til å spille online, kjøre alt av kjøretøy, velge av et stort arsenal med våpen (både gamle og nyere) og oppgradere de, bygge "baser", barrikere hus. First person shooting (fps) må det også være.

Du starter med vanlige klær og noe som kan brukes som et våpen (balltre, brekkjern, kniver, økser). Våpen kan plukkes fra døde medspillere eller finne i forlatte hus, ikke slik som i l4d, hvor du kan velge mellom granatkastere og automatrifler når du begynner. Skytevåpen er ikke et privilegium.

Får du tak i en bil som fungerer, må du underveis stjele bensin fra forlatte biler. Flere spillere kan sitte i samme bil.
Jo mer du har med deg, jo tregere går personen din. Personen din kan du også velge utseende på.

Av og til dukker bander opp (bot?), da må du forsvare deg ellers stikker de av med alt av utstyr du har samlet opp og banker deg opp. Får du skader, går det ut over hastigheten du går, hvor godt du skyter.

Om du skulle være så uheldig å dø, enten drept eller spist opp, må du vente f.eks 48 timer før du kan logge inn igjen. Blir du infisert blir fungerer du gradvis dårlige fysisk, bleik (slik at medspillere kan se at du er bitt), regelmessige oppkast ol..

Ikke skyt meg om jeg missforstå tråden. Ganske sliten.
Vis hele sitatet...
Eh, vet ikke om du troller, men det spillet finnes. Du har beskrevet ARMA 2: Dayz Mod..
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Kramer Vis innlegg
Eh, vet ikke om du troller, men det spillet finnes. Du har beskrevet ARMA 2: Dayz Mod..
Vis hele sitatet...
Vel, så var det jo endel punk som han også la til utenom at det skulle være open world Zombie FPS.
GTA: Norway, ikke bare de største byene i Norge, men hele landet, så om du ville, så kunne man kjørt fra lidesnes til nordkapp, i realistisk størrelse, sånn at dette faktisk hadde tatt litt tid. Pluss en god del realisme, som f.eks at man må fylle bensin, og at man ble trøtt og sulten osv, så hvis man kjørte for lenge kunne man sovne og kjøre av veien osv
Sitat av Soppsui Vis innlegg
Et "open roam" zombie spill hvor du kan åpne alt av hus, reise til byer overalt i verden. Hvor du har muligheten til å spille online, kjøre alt av kjøretøy, velge av et stort arsenal med våpen (både gamle og nyere) og oppgradere de, bygge "baser", barrikere hus. First person shooting (fps) må det også være.

Får du tak i en bil som fungerer, må du underveis stjele bensin fra forlatte biler.
Jo mer du har med deg, jo tregere går personen din. Personen din kan du også velge utseende på.

Av og til dukker bander opp (bot?), da må du forsvare deg ellers stikker de av med alt av utstyr du har samlet opp og banker deg opp. Får du skader, går det ut over hastigheten du går, hvor godt du skyter.

Om du skulle være så uheldig å dø, enten drept eller spist opp, må du vente f.eks 48 timer før du kan logge inn igjen. Blir du infisert blir fungerer du gradvis dårlige fysisk, bleik (slik at medspillere kan se at du er bitt), regelmessige oppkast ol..

Et "open roam" zombie spill hvor du kan åpne alt av hus, reise til byer overalt i verden. Hvor du har muligheten til å spille online, kjøre alt av kjøretøy, velge av et stort arsenal med våpen (både gamle og nyere) og oppgradere de, bygge "baser", barrikere hus. First person shooting (fps) må det også være.

Du starter med vanlige klær og noe som kan brukes som et våpen (balltre, brekkjern, kniver, økser). Våpen kan plukkes fra døde medspillere eller finne i forlatte hus, ikke slik som i l4d, hvor du kan velge mellom granatkastere og automatrifler når du begynner. Skytevåpen er ikke et privilegium.

Får du tak i en bil som fungerer, må du underveis stjele bensin fra forlatte biler. Flere spillere kan sitte i samme bil.
Jo mer du har med deg, jo tregere går personen din. Personen din kan du også velge utseende på.

Av og til dukker bander opp (bot?), da må du forsvare deg ellers stikker de av med alt av utstyr du har samlet opp og banker deg opp. Får du skader, går det ut over hastigheten du går, hvor godt du skyter.

Om du skulle være så uheldig å dø, enten drept eller spist opp, må du vente f.eks 48 timer før du kan logge inn igjen. Blir du infisert blir fungerer du gradvis dårlige fysisk, bleik (slik at medspillere kan se at du er bitt), regelmessige oppkast ol..

Ikke skyt meg om jeg missforstå tråden. Ganske sliten.
Vis hele sitatet...
Snart blir spillet WarZ lansert, som DayZ bare mer realistisk of flere byer!