Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5437
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, er det normtalt å få total blackout på xans?
tok en dagen før nyttår å våkna på sofaen hos foreldrene mine tidligere idag husker bare glimt av hva som skjedde, som at jeg kjørte bil, kjørte fra politiet som hadde fartskontroll og at jeg tydeligvis krasja, null peiling på hvor jeg har vært, når jeg var der og hva faen som har skjedd de siste 2 dagene :S

Mulig det var noe annet enn xanax eller er de bare så innihelvete sterke?

itillegg har jeg tydeligvis mista alt av greiene jeg hadde igjen, om noen tok det eller om jeg bare gjømte det veldig godt ..

Er helt blank i hode, rett å slett amnesia.. er dette normalt ffs?
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det noen som har noen tlf nr å ringe for panikkanfall midt på natten? Klarer meg ikke for øyeblikke :s
Mental Helse har en døgnåpen tjeneste på nummeret 116123.

Ring! Dette kommer til å ordne seg.
2 dager i det sorte benzohullet på en xanax hørtes vel mye ut selv uten toleranse. Sikker på at du ikke spiste flere?
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja tenkte det samme.. husker jo ingenting så kan godt være jeg spiste resten uten å huske det.. har drevet å lett etter de xanorene som jeg trodde jeg hadde igjen.. kanskje ikke rart jeg ikke finner dem da..
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Typisk xanor form.
Ikke bli sjokkert om om du får tlf ang butikknasking også!
Du har nok spist for mange. Skjedde meg en gang, våkna til meg selv 5 døgn senere uten lappen. Politiet anslo 150-180mg.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stuk3hue Vis innlegg
Ikke bli sjokkert om om du får tlf ang butikknasking også!
Du har nok spist for mange.
Vis hele sitatet...
Tror jeg spiste 2-3stk 2mg, ikke helt sikker..

var visst innom en statoil ca 45 min vekke fra her jeg bor, stjal heldigvis ikke noe siden jeg ser kortet ble brukt, har heller ikke hørt noe fra politi så har vært jævli heldig fram til nå værtfall..
Men har sikkert gjort noe som kommer til å bite meg i ræva senere.. gruer meg til å høre det værtfall og kjenner angsten som faen
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fant i ettertid også ut at jeg hadde klart å drikke en del alkohol, er et mirakel at jeg ennå lever
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fant i ettertid også ut at jeg hadde klart å drikke en del alkohol, er et mirakel at jeg ennå lever
Vis hele sitatet...
Faren for å dø på benzo og alkohol er mer knyttet til dumhetene rundt det en gjør i rusen, ikke rusmidlene i seg selv.

Men ja du var latterlig heldig om det som ble sagt skjedde. Ta det som en lærepenge, ikke sett deg i bil rusa
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dummeste jeg har gjort noen gang by far. Men drakk ikke før eter jeg kom hjem igjen, da kjørte jeg ikke mer håper jeg.
Dette var en skikkelig wakeupcall for meg, aldri mer ._.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Faren for å dø på benzo og alkohol er mer knyttet til dumhetene rundt det en gjør i rusen, ikke rusmidlene i seg selv.
Vis hele sitatet...
Nei. Hele sentralnervesystemet blir hemmet og kan føre til blant annet pustebesvær.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stuk3hue Vis innlegg
Nei. Hele sentralnervesystemet blir hemmet og kan føre til blant annet pustebesvær.
Vis hele sitatet...
Dette har jeg hørt før, men var alikevell dum nok til å hive innpå nesten en hel flaske fireball og litt vin i tillegg til noe RC som jeg hadde, tror det var en cocktail jeg nesten garantert skulle dødd av .. jeg hadde JÆVLI flaks egentlig, nå i ettertid så føler jeg meg bare jævli dum
Alltid like gøy å lese om benzo eventyr. Synes det er fascinerende at man kan gjøre så mye uten å lagre et eneste minne. Bra du ikke kjørte på noen(håper vi)!
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte 10 stk (fikk 9) i oslo. Tok en og kjøpte meg en pils på en pub. Våkna brått dagen etter i senga med tom boks. Typisk bikkjebein. Heldigvis hadde jeg ikke gjort noe dumt (tror jeg). Men var rusa i 2-3 dager etterpå
Veldig vanlig med blackouts på xanax ass
Har du ikke vært med venner e.l som kanskje kan gi deg en input på hvordan du var.
Har opplevd dette selv, og aldri noen good feeling å våkne opp etter en blackout.
Xanor glem hvor du bor.
Hehe lykke til da
▼ ... noen uker senere ... ▼
fikk det for tannlegeskrekk en gang og fikk blackout. men var tydeligvis oppegående, for jeg ringte å spurte mora mi om bestefar var homo.