Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 13799
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Du burde ikke røyke cannabis under en amfetamin rus. Dette kan føre til psykoser. Jeg hadde kraftig nedtur engang hvor jeg røyket en del piper, jeg begynte å se ting, fikk dødsangst osv. Flere har opplevd dette. Du kan godt røyke for å få sove, men kun om amfetamin rusen er ferdig, alså anbefaler ikke å røyke på nedturen. Ta deg heller noen pils, noe som er veldig behagelig spesielt på nedturen.
Vis hele sitatet...
Er det samme mulig med kokain istedenfor amfetamin?
Sist endret av WeeDLY; 17. juli 2015 kl. 18:41.
Jo det er nok det. Men jeg tror det er mye tryggere med kokain enn amfetamin om du skal røyke ved siden av. Dessuten skal du ha tatt mye kokain, ha dårlig toleranse til cannabis og ha vært våken en god stund før ting begynner å bli skummelt.

Jeg ser ikke helt meningen med å røyke cannabis hvis du allerede er ruset på kokain. Synes det ødelegger rusen litt, men noen er sikkert glad i denne komboen også. Som oftest går det bra, men tingen er at det kan være lettere å få en ubehagelig opplevelse om du røyker deg stein, på Kokain.
Ut av nysgjerrighet. Hvordan er "gate" amfetamin sammenlignet med racemisk amfetamin som f.eks dexamfetamin?
Sitat av Sukoru Vis innlegg
og som lett kan lukte/kjenne/smake hva det eventuelt er blandet ut før jeg kjøper det ^^ =P
Vis hele sitatet...
Dette er ingenting å stole på, da en kan blande ut amfetamin med utrolig mye saker, og de klarer ikke å lukte/smake seg frem til alle mulige kjemikalier.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Jo det er nok det. Men jeg tror det er mye tryggere med kokain enn amfetamin om du skal røyke ved siden av. Dessuten skal du ha tatt mye kokain, ha dårlig toleranse til cannabis og ha vært våken en god stund før ting begynner å bli skummelt.

Jeg ser ikke helt meningen med å røyke cannabis hvis du allerede er ruset på kokain. Synes det ødelegger rusen litt, men noen er sikkert glad i denne komboen også. Som oftest går det bra, men tingen er at det kan være lettere å få en ubehagelig opplevelse om du røyker deg stein, på Kokain.
Vis hele sitatet...
Takk skal du, var nok dette som skjedde med meg for en stund siden da. Hadde en litt ubehagelig opplevelse når jeg tok noen liner etter å ha røyket.