Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 5864
Hva er favoritten? Intramuskulær eller iv?
pcp og ketamin er to helt forskjellige stoffer.. Forstår ikke helt hvor du vil med denne tråden. Ketamin bør bli skutt IV om du vil oppnå K-hole. Pcp er ikke lurt å skyte i det hele tatt.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Finnes det seriøst PCP i Norge? Trodde det bare var i ghettoer i USA de tok PCP.
Trådstarter
17 2
Begge er brukt som diasioserende narkoser. Mest brukt på dyr. Oppnår lett khole intramuskulært skyt 1ml 100mg/ml ket. Pcp er kankje litt sterkere men ellers svært likt k. Delv liker jeg bedre im så jeg har litt bedre kontroll på rusen

Hvorfor ikke det lurt å skyte pcp sier du?
Sist endret av el chris; 7. juni 2014 kl. 21:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av el chris Vis innlegg
Hvorfor ikke det lurt å skyte pcp sier du?
Vis hele sitatet...
Dumt spørsmål, det sier seg selv at å skyte narkotika ikke er lurt. PCP er et så sterkt rusmiddel at det kan gi alvorlige psykiske symptomer. Det kan føre til sinnsforstyrrelser og det endrer virkelighetsoppfatningen. Ikke bare er en bad -trip direkte farlig, men på pcp kan dette vare i opp til 24 time om man skyter.
De pleide å bruke pcp som et bedøvelsesmiddel på mennesker, men alt for mange endte opp i psykose.

Jeg forstår ikke at du kan gå imot meg da jeg sier det ikke er lurt å skyte pcp. Om du spør meg hvorfor det ikke er lurt, vil jeg da spørre deg om hvorfor det er lurt?
Trådstarter
17 2
24 t? Piss preik. Begge rusmidlene er kortvarende narkoser. Skyter du det varer det ca 20 min. Og det er svært vanskelig å od på disse. Iv vil du svime av før du får i deg en dødelig dose. Om det er lurt å skyte det? Ja visst du vil oppnå en nice tripp.
Sitat av el chris Vis innlegg
24 t? Piss preik. Begge rusmidlene er kortvarende narkoser. Skyter du det varer det ca 20 min. Og det er svært vanskelig å od på disse. Iv vil du svime av før du får i deg en dødelig dose. Om det er lurt å skyte det? Ja visst du vil oppnå en nice tripp.
Vis hele sitatet...
'lurt' er et ord som er vanskelig å definere. I mine øyne er det ting veier opp for konsekvensene. Du synes kanskje det er greiere å risikere alvorlige psykiske lidelser for en fin rus men det gjør ikke jeg. Jeg sa ikke at rusen nødvendigvis varer i 24t for deg, men det kan vare i 24timer ifølge wikipedia. Det er dog ikke en sikker kilde, men har funnet rapporter der folk forteller om å ha vært rusa i flere timer på pcp etter et enkeltinntak. Man får naturligvis en sterkere trip da man skyter, og med sterkere trip kommer sterkere potensielle bi-effekter, og sjansen for psykose øker betraktelig. Ta også under konsidurasjon at pcp'en du får tak i kan være blandet ut med andre ting som det ikke er spesielt gunstig å sette i blodomløpet ditt. Det er ikke mye pcp i Norge, og det som er kommer ofte fra HA.\
Trådstarter
17 2
Jeg kjøper de 10ml amps legemiddel. Som å kjøpe ibux i apoteket. Rene greier for å si det sånn. Ubehagelige bivirkninger kan vel være å få en badtrip men ikke så farlig siden rusen ikke varer lenge. Men ellers er det mine favoritt rusmidler hvist jeg vill slappe av alene hjemme og høre på musikk får svært interresange tanker av det og bringer virker av og til som en tidsmaskin inn i fortiden. Ja det distorsjonerer virkeligheten/realiteten. Føyr til annen dimensjon. Men bare så lenge rusen varer. Ikke no spesielt farlig stoff- mye farligere med amfetamin mdma osv
Sitat av el chris Vis innlegg
Jeg kjøper de 10ml amps legemiddel. Som å kjøpe ibux i apoteket. Rene greier for å si det sånn. Ubehagelige bivirkninger kan vel være å få en badtrip men ikke så farlig siden rusen ikke varer lenge. Men ellers er det mine favoritt rusmidler hvist jeg vill slappe av alene hjemme og høre på musikk får svært interresange tanker av det og bringer virker av og til som en tidsmaskin inn i fortiden. Ja det distorsjonerer virkeligheten/realiteten. Føyr til annen dimensjon. Men bare så lenge rusen varer. Ikke no spesielt farlig stoff- mye farligere med amfetamin mdma osv
Vis hele sitatet...
Har du kilder på at MDMA og Amfetamin er farligere en pcp? Isåfall så vis det. Høres ut som synsing.
PCP og Ketamin er vel nesten likt, bortsett fra at PCP kanskje føles litt mer "upolert" en ketamin, i tilegg så er det mange som ikke takler PCP like lett som man gjør med ketamin, noe som kan gjøre dem ganske manisk og aggresiv.
Regner med de aller fleste har sett folk på PCP på diverse tv-serier som "Cops" osv, men vil si at sjangsen for at man blir å oppføre seg som de gjør på tv-serien er heller liten, så lenge man er stabil i hodet fra før av.

Regner med du blir å ende bevistløs/i narkose i 1-2 timer vist du velger å skyte det(Avhengig av dosering, vekt osv).
Sist endret av EyesWideShut; 7. juni 2014 kl. 22:26.
Trådstarter
17 2
Nei, kjenner ikke til forskere som tester om pcp er farligere enn amfetamin. Snakker om egen erfaring og det jeg ser. Ser mange permanent crazy skadet folk over lengre bruk av amfetamin. Og det er et pissadop med elendig rus om man kan kalle det der for rus. Ta deg heller en kopp kaffe. Ingen jeg kjenner har bøitt psykisk skadet av pcp eller ketamin. Og det er en god del av de inkluderende meg selv. Og jeg har studert 3 ær dyrlegeutdanning så jeg har lært litt om de 2. Ganske ufarlige greier
Sitat av el chris Vis innlegg
Nei, kjenner ikke til forskere som tester om pcp er farligere enn amfetamin. Snakker om egen erfaring og det jeg ser. Ser mange permanent crazy skadet folk over lengre bruk av amfetamin. Og det er et pissadop med elendig rus om man kan kalle det der for rus. Ta deg heller en kopp kaffe. Ingen jeg kjenner har bøitt psykisk skadet av pcp eller ketamin. Og det er en god del av de inkluderende meg selv. Og jeg har studert 3 ær dyrlegeutdanning så jeg har lært litt om de 2. Ganske ufarlige greier
Vis hele sitatet...
Bortsett fra at hyppig ketamin bruk er skadelig for urin blæra di
Men jeg må si meg enig i at amfetamin misbruk er farligere en ketamin misbruk(Vertfall psykisk).
Sist endret av EyesWideShut; 7. juni 2014 kl. 22:39.
Trådstarter
17 2
Depending on the context i may or may not enjoy being stoned to death xD
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Bortsett fra at hyppig ketamin bruk er skadelig for urin blæra di
Vis hele sitatet...
Jepp,men det er mer enn hyppig bruk som skal til.Det kreves voldsomt misbruk før det hender.
Er veldig få bivirkninger når det gjelder ketamin iforhold til de fleste andre rusmidler,viss man ser bort ifra avhengihetsfaren.
Sist endret av JayHova; 7. juni 2014 kl. 23:21.
Sitat av Relevant Vis innlegg
pcp og ketamin er to helt forskjellige stoffer.. Forstår ikke helt hvor du vil med denne tråden. Ketamin bør bli skutt IV om du vil oppnå K-hole. Pcp er ikke lurt å skyte i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
PCP og ketamin er ganske lik.

Ketamin bør bli skutt for å oppnå k-hole? Hva i alle dager er det du prater om?

Hva er det som gjør at PCP ikke bør skytes fremfor andre stoffer?

Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Finnes det seriøst PCP i Norge? Trodde det bare var i ghettoer i USA de tok PCP.
Vis hele sitatet...
Du hører for mye på amerikansk narkotika-propaganda.
Sist endret av Mexxy; 8. juni 2014 kl. 00:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Muradi Vis innlegg
PCP og ketamin er ganske lik.

Ketamin bør bli skutt for å oppnå k-hole? Hva i alle dager er det du prater om?

Hva er det som gjør at PCP ikke bør skytes fremfor andre stoffer?
Vis hele sitatet...
Jeg sa ikke at man måtte skyte for å få K-hole. Jeg tenkte at det må være mer effektivt å sette det i vena, en i muskelen om man skulle få K-hole. I følge meg bør egentlig ingen droger skytes ulovlig, men det er ikke hva tråden handler om. Jeg har fått et ekstremt dårlig syn på pcp, etter at folk har fortalt meg om det, og jeg har lest om det, og da folk prater om å skyte det virka det ikke som en lur ide mtp. større nivåer pcp i blodet kan sikkert gi større sjanser for skader, og overdoser en om man f.eks røyker det.

Ketamin og pcp er fremdeles to helt forskjellige stoffer, selv om virkningen er ganske lik. Man får en alkohol-liknende rus av å sniffe lightergass også, men fremdeles er det to ganske forskjellige ting.
Sist endret av Relevant; 8. juni 2014 kl. 01:02.
Trådstarter
17 2
Hvorfor vil du oppnå khole? Det er ubehagelig å havne der

Og rusen er sterk nesten like ster im som iv. Og rusen kommer nesten ummidelbart. Og hvist du bommer på åren kan du regne med å få et stygt permanent merke i huden og ikke få rus så personlig syntes jeg ikke det er verdt det. Kjapt og greit inn i tricepsen med insulin sprøyte
Sist endret av el chris; 8. juni 2014 kl. 01:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av el chris Vis innlegg
Hvorfor vil du oppnå khole? Det er ubehagelig å havne der

Og rusen er sterk nesten like ster im som iv. Og rusen kommer nesten ummidelbart. Og hvist du bommer på åren kan du regne med å få et stygt permanent merke i huden og ikke få rus så personlig syntes jeg ikke det er verdt det. Kjapt og greit inn i tricepsen med insulin sprøyte
Vis hele sitatet...
Viste ikke at det kunne skytes iv, trodde det skulle rett i muskelen?

Har en bekjent som beskriver k-hole som helvete, der er det demon og djevler å han digger det. som han sa: K-hole? der liker æ mæ, æ elsker å havne rett ned i helvete!

Jeg har lest sinnssyke tripp rapporter om folk som har utforsket k-hole og jeg må si at det virker veldig interessant.
Hadde jeg hatt baller til å sette en sprøyte på selv så hadde jeg testet det, klarte ikke å oppnå k-hole nassalt
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av CH0KE Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Videoen er på tysk, skjønner ingen ting?
Itillegg ser dette ut som 90-talls propaganda.

Hva vil du fram til med denne videoen?
Sitat av CH0KE Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hvorfor poster du det tullet her i denne tråden?Ingen hadde noensinne rørt pcp om dette er hva som skjer når man tar det.Karen i filmen har ett epilepsi anfall.
Er så sinnsykt mye myter rundt visse stoff at folk trur på alt dem ser/hører.
Beklager, der tok jeg feil! Psyka helt ut når jeg ble vist denne første gang, og trodde på det 100%
Takk for oppklaring, High-on-life. Ha en fin dag!

*my friend was a mind sucker and puncher*
Har alltid selv trodd at PCP er det værste man kan putte i seg av dop, men jeg tar kanskje feil?
Hvordan er en normal rus på PCP?

Sto mye rart på wikipedia, men vet ikke helt om det portretterer virkeligheten?
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av pulzzz Vis innlegg
Har alltid selv trodd at PCP er det værste man kan putte i seg av dop, men jeg tar kanskje feil?
Hvordan er en normal rus på PCP?

Sto mye rart på wikipedia, men vet ikke helt om det portretterer virkeligheten?
Vis hele sitatet...
Vil du lese noe om narkotiske stoffer så er ikke wikipedia rette plassen, Erowid er plassen for deg, der står alt du måtte ønske å vite om pcp eller andre stoffer, og det som står der er fakta itillegg til rapporter fra erfarne brukere.
Sist endret av Trollanon; 13. juni 2014 kl. 15:07.