Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2517
Halla folkens, jeg har et lite problem når jeg drikker. Og det er at jeg så og si altid blir helt kanon dritings, jeg våkner opp med altså store hull i hukomelsen, det er liksom helt svart de 2-3 siste timene, husker absolutt nada.

Kan gi et eksempel.

Stikker på fest hvor jeg har med meg 10*0,33 pils, jeg drikker opp alle å er fin i formen, snakker og koser meg. Men LANGT ifra dritings. Kan huske hvor jeg var å sånn ca hvor lang tid jeg brukte på pilsene, men pluttselig så våkner jeg opp i sengen hjemme uten å huske noenting etter den siste øllen.

Noen som kan hjelpe meg? Jeg liker altså ikke å bli dritings pga jeg blir veldig voldelig da, ender som oftest i slosskamp..
La være å drikke den siste øllen?
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Drikk saktere, vent lengre mellom hver øl?
Å drikke mindre burde vel være et opplagt forsøk for deg.
Er det mulig noen har justert ølen din litt?
Drikker du ofte? Det samme har skjedd meg 2 ganger, begge rundt juletider/nyttår hvor det blir mye drikking over en periode. Var akkurat sånn som du beskriver det, fin i formen, passe beruset, og plutselig er det svart til jeg våkner i sengen.
Trådstarter
Sitat av Ilmag Vis innlegg
Drikker du ofte? Det samme har skjedd meg 2 ganger, begge rundt juletider/nyttår hvor det blir mye drikking over en periode. Var akkurat sånn som du beskriver det, fin i formen, passe beruset, og plutselig er det svart til jeg våkner i sengen.
Vis hele sitatet...
Drikker vær helg så og si, og det "går galt" kansje 1/3 ganger, og de andre gangene så røyker jeg mens jeg drikker som funker bra utenom at det er ulovelig og blir sett ned på av hvisse personer, eller så blir jeg ikke full. Jeg sliter rett og slett med å finne en mellomting.

Sitat av vamvam Vis innlegg
Er det mulig noen har justert ølen din litt?
Vis hele sitatet...
Det skjer vell ikke så ofte?
Sitat av Arkanor Vis innlegg
La være å drikke den siste øllen?
Vis hele sitatet...
Hvis man skal la være å drikke den siste ølen, drikker man jo ikke i det hele tatt.
Trådstarter
Har en teori at når jeg er passe i formen så vil jeg bli bedre i formen å ender opp med at det blir sprit rett fra flaska og jeg drikker meg helt sanseløs dritings.
Herregud, løsningen er simpel, drikk mindre, drikk saktere. Det hadde vært en ting om du bare gikk rundt og sjangla og spydde i grøfta, da er du i alle fall ikke til fare for andre enn deg selv, men du sier selv at du blir voldelig, og når det begynner å gå utover andre synes jeg man burde ta litt ansvar.

Hvordan tar vennene dine det, da? Jeg ville ikke vært drikkekompis med en fyr som havner i slåsskamp én av tre kvelder på byen.
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
...men pluttselig så våkner jeg opp i sengen hjemme uten å huske noenting etter den siste øllen...
Vis hele sitatet...
Sitat av Frityrgryta Vis innlegg
Hvis man skal la være å drikke den siste ølen, drikker man jo ikke i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Nå siktet jeg til en spesifik "siste øl"
Ta med seks øl istedenfor ti på fest.
Når du begynner å bli rimelig god i formen, ikke tenkt at du skal drikke en siste en for å komme i toppform. Har driti meg ut på det rimelig mange ganger.
har akkurat samme problem, bortsett fra ta jeg ikke blir voldelig, men jeg blir gal altså i skal gjøre sinn syke ting som og hoppe fra kaia nedi sjøen osv osv... men det er det jeg har fått høre. får jeg vet jo ikke selv, pga hukommelses tap, for og unngå dette så pleier jeg og starte med sprit, vodka, tequila osv osv u name it, men utover kvelden stopper jeg og drikke sprit og fin justerer med noen iskalde pils. og drikk sakte, og gjerne ta et glass vann imellom hver pils det er det beste rådet jeg kan gi deg! hvis du som du sier er voldelig skal ut på byen med vennene dine og du sir du havner i sloss kamp 1/3 ganger så burde du skjerpe deg, jeg hadde fått noia av og være på byen med en som plutselig skal begynne og slosst...
Typisk meg å drikke en del over en tid og tenke at "faen, jeg blir jo aldri full", for så å gasse på litt med sprit eller lignende

så våkner jeg dagen derpå med kølsvart minne fra gårsdagen etter at onkel Jelzin klappa til meg i bakhodet
Hei. Begynte med samme greia, blackout av en sixpack. Mistenkte etterhvert glutenintoleranse. Forsøk med Rignes Lite (glutenfri) og se om det går bedre.

Forsøk samtidig å holde deg unna brødmat før du drikker.
Du er på vei til å bli et bøllefrø. Det bør du gjøre noe med
Trådstarter
Sitat av Taurean Vis innlegg
Du er på vei til å bli et bøllefrø. Det bør du gjøre noe med
Vis hele sitatet...
Ble kansje litt dårlig forklart istad! Blir veldig aggresiv og godtar ingenting dumt fra andre, altså om en kommer borti meg så kan jeg klikke og si masse dritt til han får så å få et klap i truten.. Er forholdshvis ganske liten så er vell ikke så mange som blir redde!
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Ble kansje litt dårlig forklart istad! Blir veldig aggresiv og godtar ingenting dumt fra andre, altså om en kommer borti meg så kan jeg klikke og si masse dritt til han får så å få et klap i truten.. Er forholdshvis ganske liten så er vell ikke så mange som blir redde!
Vis hele sitatet...
Dette er nok utagering på grunn av mindreverdighetskomplekser. Kan virkelig ikke se noe annen grunn til å oppføre seg som en tulling. Full eller ei. Jeg mener, det finnes grenser.
Folk som sloss på fylla er noe av det dummeste jeg ser. Det blir litt som å bruke penger for å sloss med randoms. Utrolig unødvendig og kjipt for de uskyldige oppi dette.
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Dette er nok utagering på grunn av mindreverdighetskomplekser. Kan virkelig ikke se noe annen grunn til å oppføre seg som en tulling. Full eller ei. Jeg mener, det finnes grenser.
Vis hele sitatet...
blackout, kan skje ufattelig mye da (: Men alt kommer som regel fra et sted..
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Er forholdshvis ganske liten så er vell ikke så mange som blir redde!
Vis hele sitatet...
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Stikker på fest hvor jeg har med meg 10*0,33 pils
Vis hele sitatet...
Uten at jeg vet hva du legger i "liten" så velger jeg å si at du drikker for mye og er litt for opptatt av å jage etter "wohoo dritaaa!"-følelsen. Hvis du har selvdisiplin nok til å justere inntaket til 6 eller 7 øl for å se om det gir bedre effekt/mindre blackouts så er vel det å anbefale. Har du trøbbel med det kan du prøve å drikke øllen fra glass, for å så lure degsjøl med et vannglass mellom hver øl. Da tar det lenger tid å drikke, og du går likevel med et glass i hånda som du sipper av.
Sist endret av Lily Bowen; 10. juni 2013 kl. 07:55.