Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1929
Hei, fikk brev fra deutche polizei idag, var i amster for 1 mnd siden og ble stoppa på vei hjem, måtte pee-pee og blod prøve, fikk brev idag om at jeg hadde 6,2 ng/ml thc i meg. Noen som kan si hva dette tilsvarer? Har røyka hver dag hele dagen i 6 mnd og.

Det er også et helvette for de tyskerne klarer ikke å skrive på engelsk så de skriver bare på tysk og da er det ikke så kjempe gøy å skrive alt over på Google translate og skjønne 20% etter jeg har oversatt det.


Men noen som kan fortelle meg hva 6,2 ng/ml thc betyr?

Ble forresten bare tatt for bruk selvom jeg kjørte bilen og hadde litt med meg. Men fikk en bot på 500€ som ikke har kommet enda heller.


Håper på noen nyttige svar fra noen eventuelle stoner bro's
ng = nanogram (kommer ann på sammenhengen, men blir brukt i fysikk )
ml = milliliter
6,2 nanogram THC per milliliter blod.

THC er kjemikaliet i marihuana sog gjør deg fjern.
Sist endret av RagebunnY; 3. april 2013 kl. 00:58.
6,2ng/ml er konsentrasjonen av THC i blodet ditt.

Altså, du har 6,2 nanogram THC per mililiter blod.

Ah, Ragebunny kom meg i forkjøpet!
Sist endret av Ilmag; 3. april 2013 kl. 00:58.
Trådstarter
11 1
Noen smarte som kan fortelle meg om verdien er høy eller lav? Enkelt og greit
Sitat av Nemme Vis innlegg
Noen smarte som kan fortelle meg om verdien er høy eller lav? Enkelt og greit
Vis hele sitatet...
Det er ingen smarte som kan fortelle deg det. Du kan jo spørre en lege. Men siden du har røyka 24/7 i 6 mnd vil jeg si den er høy.

feks 6.2ng = 0.0000062mg
så blandingen i seg selv er jo ikke brutalt stor, men om det er mye for THC verdier i blodet tviler jeg på at det er noen her som vet
Trådstarter
11 1
Okei takk for svar. Får bare vente på neste brev fra tyskerne så får vi se om de har noen flere fine tyske ord til meg.
Det beste er vel om du finner noen som kan tysk og norsk og ber dem oversette for deg.

Gjør noen googlesøk på det med thc-verdier. Du burde finne noe.
De har vell ingen autoritet her. Tror ikke det er så mye å bekymre seg for :P
Hva med å returnere brevet tilbake med vedlegg at du ikke skjønner en dritt av tysk (du skriver på engelsk selvfølgelig), og ber dem sende på engelsk eller norsk?? burde vel gå det? Mest for å drøye saken eller få dem til å gi opp...
Sist endret av Bunker; 3. april 2013 kl. 15:37.
Chronic users can have mean plasma levels of THC-COOH of 45 ng/mL, 12 hours after use; corresponding THC levels are, however, less than 1 ng/mL.

Kilde:
http://www.nhtsa.gov/People/injury/r...s/cannabis.htm
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
6,2ng/ml er svært lite, på en standard positiv/negativ urinprøve hadde du ikke fått positivt resultat da verdien må være over 50ng/ml (i følge SAMSHA-5 prøvene som er standard i statene).

Kilde: http://www.erowid.org/plants/cannabi..._testing.shtml
Sitat av Nemme Vis innlegg
Hei, fikk brev fra deutche polizei idag, var i amster for 1 mnd siden og ble stoppa på vei hjem, måtte pee-pee og blod prøve, fikk brev idag om at jeg hadde 6,2 ng/ml thc i meg. Noen som kan si hva dette tilsvarer? Har røyka hver dag hele dagen i 6 mnd og.

Det er også et helvette for de tyskerne klarer ikke å skrive på engelsk så de skriver bare på tysk og da er det ikke så kjempe gøy å skrive alt over på Google translate og skjønne 20% etter jeg har oversatt det.


Men noen som kan fortelle meg hva 6,2 ng/ml thc betyr?

Ble forresten bare tatt for bruk selvom jeg kjørte bilen og hadde litt med meg. Men fikk en bot på 500€ som ikke har kommet enda heller.


Håper på noen nyttige svar fra noen eventuelle stoner bro's
Vis hele sitatet...
Enten er testresultatet feil eller så lyver du. Dersom du røyker hver dag,hele dagen, i 6 mnd er det fysisk umulig å få så lave verdier.