Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 7795
Shady Banana
Quix's Avatar
Ser mye gode poeng her men en del av de som synes at serien er kjedelig ser ut til at de har glemt av at TWD er en drama-serie, eller ''skrekk-drama'' hvis vi siterer Wikipedia.
Sitat av Quix Vis innlegg
Ser mye gode poeng her men en del av de som synes at serien er kjedelig ser ut til at de har glemt av at TWD er en drama-serie, eller ''skrekk-drama'' hvis vi siterer Wikipedia.
Vis hele sitatet...
Endrer ikke det faktumet at serien har utviklet seg til det verre.
Synes tredje sesong er god. Gode monologer, dialoger samt spennende situasjoner og nye interessante karakterer. De eksisterende personlighetene har også fått mer dybde og oppleves som dynamiske.

Etter første sesong var jeg gira på å se mye mer og følte det hadde massevis av potensiale, halvveis inn i andre sesong mistet jeg nesten all lyst til å følge med. Men nå i tredje sesong synes jeg det har tatt seg opp igjen og leverer varene i hver episode. Kunne tenkt meg flere "skumle" situasjoner kanskje men, ellers er jeg meget fornøyd.
Tror finalen må ha vært den mest elendige finalen jeg noen sinne har sett.. helt OK for en standard episode, men en finale? Hell naw.
Serien hadde vært mye bedre om de hadde ferdes rundt på veiene og kanskje hadde hatt et mål de skulle dra til, istedet for å sitte i et fengsel å dra en hel sesong ut på det.. I første sesong så var det mye reising rundt om og de nye stedene skapte spenning.

Med det mener jeg at hvis de hadde hatt f.eks. Washington DC som mål, for der hadde de hørt at det var en hel sivilasjon som fortsatt var levende. Eller at det fantes en motgift et annet sted i landet som de måtte få tak i. Eller at de plutselig fant en skjult flyplass hvor de tok et fly og stakk av. Ahh.. Hadde jeg bare fått skrevet storyen til den serien... Jeg tror at hvis de hadde gjort karakterene litt mer viktig i en større sammenheng, ville serien vært 10 ganger bedre, og kanskje verdens BESTE serie gjennom tidene.

Det er så utrolig mye potensiale i den serien men de har virkelig ødelagt sesong 2 og 3..
*SPOILER*

[COLOR="White"]Eneste bra med den episoden var at Andrea døde..[/COLOR]
Sist endret av Theoneandonly; 1. april 2013 kl. 15:45.
Helt grei finale, men sitter igjen med en skuffelse over at man ikke får vite noe om hva som skjer i sesong 4. Den slutten så brått uten noe tvist eller noe som helst.
ExciCuTe's Avatar
Trådstarter
88 9
Sitat av margido Vis innlegg
Helt grei finale, men sitter igjen med en skuffelse over at man ikke får vite noe om hva som skjer i sesong 4. Den slutten så brått uten noe tvist eller noe som helst.
Vis hele sitatet...
Enig der, man får til og med ikke vite hva som skjer med guvernøren !
Sitat av ExciCuTe Vis innlegg
Enig der, man får til og med ikke vite hva som skjer med guvernøren !
Vis hele sitatet...
virket litt som de ville ha han med videre i serien, og at den tvisten ikke er avsluttet. Ting har i hvertfall forandret seg veldig, Rick har vokst veldig som person siste sesongen. Det har ikke vært så mye action - men innenfor karakterutvikling har det skjedd en god del. Synes bare det er synd Meryl, følte han kunne ha kommet tilbake og fått en viktig rolle i serien. Virkelig en person jeg tror kunne utviklet seg i serien nå som han kom sammen med broren. (og man så jo tegn til deg helt på slutten før han døde).
Jeg må innrømme att jeg ikke har likt så mye denne sesongen. Starten på sesong 2 var kjedelig, men den avslutta sterkt! Dagens finale var virkelig ett lavmål i mine øyne, den var ikke spessielt spennende og den hadde hvertfall ikke en bra avslutning. Jeg ville gjerne ha sett en tvist eller noe overraskende.
Blir spennende og se hva som skjer med guvenøren nå, de to folka som ble med han virka jo litt skeptiske så ender nok opp med att de forlater han? Men etter denne skuffende sesongen så kan jo ikke neste sesong bli noe værre.
Gratulere, fra neste sesong skal vi se på shelter for hjemløse freaks i et fengsel...
Trudde sesong 2 var ment for å bygge på skuespillerne sine karakter, men nu er jo faen nesten halvparten dau..
Synd at Merle gikk vekk, han var jo absolutt en av dem jeg likte. Daryl er okei men han er blitt ganske crybaby (om dere forstår).

Off.. Håper TWD kan redde seg fra sine kjedelige status i neste sesong.

Btw: Når er neste sesong på TWD?
Oktober en gang.
Jeg håper dem reiser vekk fra fengselet i neste sesong! kan da virkelig ikke være noe mer spennende som skjer der!
hvertfall ikke en sesong til, da gir jeg opp.
Hadde håpet på at det skulle være litt mer hardtslående følelsesmessige hendelser denne episoden. En viktig karakter som blir brått revet vekk fra oss eller en heftig cliffhanger på slutten. Nada skjedde.

At Andrea døde var vell noe de fleste forventet og jublet for, og det at Carl drepte en ''ubevæpnet'' mann var bare Emo-Carl som fortsetter å være Emo-Carl.
TWD trenger virkelig et løft neste sesong, hvis ikke frykter jeg for hva det kommer til å bli av serien etter hvert.
Egyptisk Tempelkatt
Sitat av Quix Vis innlegg

det at Carl drepte en ''ubevæpnet'' mann var bare Emo-Carl som fortsetter å være Emo-Carl.
Vis hele sitatet...

Carl er absolutt en interessant karakter i serien, og utviklingen av han er spennende. Det fæle han.har opplevd som barn, som å miste en venninne på sin alder, bli skutt av en jeger, og det å skyte sin egen mor før hun turner, er jo definitivt ting som former ett barn i vekst. Sammen med bare det å leve under slike forhold.

Tidslinjen har jo foreløpig gått over ett år, og han har forandret seg mye, og begynner å bli iskald, og med en stødig hånd som er litt for lett på avtrekkeren til tider.

Om neste episode ikke kommer før i oktober, vil jo skuespilleren eldes og det synd godt i hans alder, tror han vil bli sentral framover.
Sitat av AdonInformation Vis innlegg
Carl er absolutt en interessant karakter i serien, og utviklingen av han er spennende. Det fæle han.har opplevd som barn, som å miste en venninne på sin alder, bli skutt av en jeger, og det å skyte sin egen mor før hun turner, er jo definitivt ting som former ett barn i vekst. Sammen med bare det å leve under slike forhold.

Tidslinjen har jo foreløpig gått over ett år, og han har forandret seg mye, og begynner å bli iskald, og med en stødig hånd som er litt for lett på avtrekkeren til tider.

Om neste episode ikke kommer før i oktober, vil jo skuespilleren eldes og det synd godt i hans alder, tror han vil bli sentral framover.
Vis hele sitatet...
Får bare inntrykket av at Carl utnytter situasjonen de er i til å vise seg frem, vise at han kan også drepe mennesker uten problem samtidig som at skylder på alt som har skjedd.
Carl as of now, trives ikke med gruppen. Han ville heller at Shane skulle vært der enn Rick selv om Rick er faren hans. Jeg tror at neste sesong blir, som du sir, veldig viktig for utviklingen hans, for oppførselen hans begynner mer og mer å minne om den avdøde Shane enn hans far.