Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 11314
Hei, fikk tak i en 100mg Dolcontin i dag, har aldri prøvd det før, så hvilken dose burde jeg prøve? Har mild tolleranse etter en god del PF knasking og Subutex snorting. (Ligger på ca. 0.8mg effektiv dose)

Fikk også vite at man burde sleike/skrape av det røde laget, hvorfor det?
Hva er beste inntaksmetode bortsett fra å skyte det? Var en kompis som sa at jeg burde knuse den, og dele den i 3 doser, for å så putte 1/3 oppi en varm drikke og røre rundt, funker det?

Kan noen bekrefte for sikkerhetsskyld at det er en Dolcontin 100mg?
Står "DU" på framsiden, og ingenting på baksiden. Legger med et bilde sammen med annet julesnacks.

http://bildr.no/image/1349502.jpeg
http://bildr.no/view/1349502

God jul da folkens!!
Sist endret av Skyfx; 23. desember 2012 kl. 12:44.
Choose life...
Bardo's Avatar
Pistol og apedop.. Men ja det er mest sannsynling Dolcontin.
ArbeidsledigProletar
MEh, veit ikke, søk på forumet, sykt mye tråder om sånt.
Sist endret av Batabusa; 23. desember 2012 kl. 15:24. Grunn: Var så kvass.
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Faen frister sånn med å bøtte ned den 100mg, mer der den kommer fra sa han, men vil ikke spy over juleribba i morra, fy faen værdeee med ny leverandøøøøør!! Har knærta ned 20mg Rivotril i dag, har døgna i tillegg, faen gått rundt med narkolepsi i hele dag.
Fortsatt god jul da!
Sist endret av Skyfx; 23. desember 2012 kl. 22:49.
Ettersom tabletten ikke ser ut til å være kjøpt i emballasje, er det greit å kanskje gjøre seg noen tanker om at den kanskje ikke er det den lover. Det samme gjelder nok de tilsynelatende Ungarske(?) Rivotrilene du har på bildet også. Sikkert greit med en viss skepsis til å skyte Dolcontinen med tanke på hva det kan medføre. Dolcontin er et opiat, og 100mg er en dose som skiller seg veldig ut fra PF, og i litt mindre grad fra Sub. Så om du spiser den på en eller annen måte kan det bli sterkt for den lille magen din vet du Mulig det blir mye ribbe til overs...
knus en halv+ og snort den, og spis derifra
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Sitat av Keyser_Söze Vis innlegg
Ettersom tabletten ikke ser ut til å være kjøpt i emballasje, er det greit å kanskje gjøre seg noen tanker om at den kanskje ikke er det den lover. Det samme gjelder nok de tilsynelatende Ungarske(?) Rivotrilene du har på bildet også. Sikkert greit med en viss skepsis til å skyte Dolcontinen med tanke på hva det kan medføre. Dolcontin er et opiat, og 100mg er en dose som skiller seg veldig ut fra PF, og i litt mindre grad fra Sub. Så om du spiser den på en eller annen måte kan det bli sterkt for den lille magen din vet du Mulig det blir mye ribbe til overs...
Vis hele sitatet...
De rivotrilene er ekte og kommer i forsegling, blir helt loka på de selv. Har også stamkunder som "raner" meg for dem.
Dolcontinen var også ekte, tok en halv og ble helt euforisk og sov rimelig godt, så godt at jeg har fått d jævlig travelt med å komme meg til mor å spise juleribbe!

Neeei, rakk ikke sistebussen til ho mor, da blir det den halve dolcontinen og noen titalls riv i kveld å!
Bare mas og faenskap, har ikke sett mora mi på snart et år, og ikke gidder hu å kjøre 3km for å hente meg. Er i disse tider man finner ut man er ikke verdt en drit for familien, er vel lik så greit å drite i å holde kontakten med pakkfolket.
Hælvettes jul!
Sist endret av Skyfx; 24. desember 2012 kl. 15:00.
Sitat av Skyfx Vis innlegg
De rivotrilene er ekte og kommer i forsegling, blir helt loka på de selv. Har også stamkunder som "raner" meg for dem.
Dolcontinen var også ekte, tok en halv og ble helt euforisk og sov rimelig godt, så godt at jeg har fått d jævlig travelt med å komme meg til mor å spise juleribbe!

Neeei, rakk ikke sistebussen til ho mor, da blir det den halve dolcontinen og noen titalls riv i kveld å!
Bare mas og faenskap, har ikke sett mora mi på snart et år, og ikke gidder hu å kjøre 3km for å hente meg. Er i disse tider man finner ut man er ikke verdt en drit for familien, er vel lik så greit å drite i å holde kontakten med pakkfolket.
Hælvettes jul!
Vis hele sitatet...
Hadde jeg vært i Trondheim nå, hadde jeg kjørt deg
Skrap av det røde laget, knus pillen, ha i rizla papir og svelg. 25-30mg bør være nok hvis du ikke har tolerane. Har selv ordnet meg litt metadon, prima tjall, 1 rivotril og 6 blåvalium
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Hadde jeg vært i Trondheim nå, hadde jeg kjørt deg
Vis hele sitatet...
Kodus for tanken, men hadde ikke orka å sett den hora der med tanken på at hun ikke gidder å kjøre 3km (Trondheim - Kvål).

I kveld skal jeg downe 20mg Riv og resten av dolcontinen (ca. 50mg)
Skal bare sove bort hele faenskapet, har alltid hata jula, bare triste barndomsminner fra den.

Kos dere resten da, misunner dere som har en familie dere kan være med året rundt, skulle så inderlig ønske at ting var annerledes her i gården.

God jul til alle dere på Freak!
Trist at du har det kjipt på julaften, håper du finner noe som kan gi deg lys i tiden fremover
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cosmos Vis innlegg
Trist at du har det kjipt på julaften, håper du finner noe som kan gi deg lys i tiden fremover
Vis hele sitatet...
Takk for omtanken kompis!
Har èn kompis og dama hannes som jeg bruker å være til, ellers sitter jeg inne med WoW og dopet mitt mens jeg venter på at kundene kommer utenfor døra for å kjøpe fixet sitt.

Så har jeg kjæreste da som jeg elsker, så hun er til meg ca. 2 ganger i uka, så jeg har det ganske bra sånn sosialt, er bare familien og den jævlige barndommen som gjør meg trist. Er pga. hvordan jeg hadde det i barndommen at jeg fikk diagnosen post-traumatisk stress og agorafobi.

Og nå prøver mora mi å gjøre det godt igjen, ser jo hvor godt hun prøver hvis du leser postene over...
Sist endret av Skyfx; 24. desember 2012 kl. 19:56.
Chillan man, ta deg nåke hasj narkotika sprøyter ikveld, så tar du bussen ned og har litt familie tid med morra di imorgen.
Kan godt være hun har tatt seg en dram og ikke kunne kjøre av den grunn, uansett så fikser du det der i morgen
Lykke til kompiss!
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Nei, i morgen skal jeg ta bussen, eller få en kompis til å kjøre, og hente alle pakkene som er fra slekta til meg som ligger der til ho, og bare stikke igjen med en gang, orker ikke å ha noe med det neket der å gjøre. Ga meg spydige meldinger før jeg allerede rakk å si at jeg muligens kunne ordne en kompis som sjåfør. Og bare det at hun ikke gidder å kjøre 3 mil selv (rettelse) for å hente sønnen hun ikke har sett på snart et år, det viser bare hvor mye hun egentlig vil ha meg på besøk.
Sist endret av Skyfx; 25. desember 2012 kl. 00:45.
De er ekte om det står DU på dem.
Putt den i munnen litt, så den blir fuktig. Putt den i dopapir etc og tørk bort bindemiddelet. Enkel sak, bedre enn å skrape.
Vær forsiktig med den første smellen. Den er ikke gøy å få for mye.
Er du usikker på hva du tåler IV, så del den i 10 første gangen og ta en test. Regner med at det er greit å dele den i 3, men kanskje ikke første gangen.
Jeg pleier ta et par "meter" vann i et snapsglass. Knuser tabletten omhyggelig og legger det oppi. Lar det stå i microen 3-5 sek, avhengig av mengde vann. Akkurat til det begynner å koke opp. Rør godt, filtrer, sjekk at løsningen er ren i pumpa, smekk inn......
IV morfin er nydelig. Nesten så en kan bli avhengig av det, så digg er det

Ikke kast bort morfin med å spise det folkens!
Liker dere ikke sprøyter(noe de færreste gjør), så få tak i en 10ml sprøyte, klipp av tuppen, knus tabletten og bland med vann, smør litt vazelin i stumpen og trykk det inn. Man får mye bedre utbytte av varene på denne måten, og det er ingen overdrivelse. Lager man løsning og trykker det inn mens den er varm, kommer det såpass raskt at det nesten kompenserer for IV direkte, nesten.
Feltlege
Skyfx's Avatar
Trådstarter
Det jeg gjorde var å dele Dolcontinen i to, for å så knuse Dolcontinen til pulver. Så pakka jeg det oppi et glass med is-te, men den ble ikke løst opp skikkelig. (Ja, dum som jeg var så burde jeg ha brukt varmt vann)
Men jeg ble rusa, men 50mg Dolcontin gjorde meg ikke like rusa som 0.8mg Subutex, så det var skuffende rus for penga.

Den andre 50mg delen skrapte jeg av alt det røde laget med neglene, så slukte jeg den som en vanlig pille. Ga meg såsi samme rus som første inntaksmetode.
Alt i alt, skuffende over å ha brukt 300kr på noe så svakt når jeg får en Subutex til 85kr som gir meg 10-15 doser som er mye kraftigere.

Over til den sosiale delen, så var jeg til min mor i dag å hentet julegavene mine som min far jeg ikke har kontakt med hadde kjørt opp dit når han fikk vite jeg skulle være der på julaften.
Ringte på "Hei, vil gjerne hente julegavene mine jeg" - "Værsegod..." Så smellte hun igjen døra, så kjørte jeg og kompisen min hjem til han...

Det som plager meg nå, er at moren min ga meg julegave, en konvolutt med 1000kr, og jeg hadde gave til henne, men jeg fikk ikke mulighet til å gi den til henne, eller fant aldri muligheten til å si "Jeg har julegave til deg", følte aldri at det passet inn med den tonen som var der...

Så da trenger jeg moralsk hjelp fra dere, burde jeg sende henne melding å spørre om jeg skal overføre de 1000kr tilbake til kontoen hennes? Jeg føler meg ikke bra i å ha tatt imot julegave fra henne, selv om hun oppførte seg som ei drittkjærring og ødela julaften min.
Hva skal jeg gjøre?

Update: Sendte henne sms og spurte om jeg skulle overføre pengene tilbake, men fikk til svar at "det er din julegave."
Aldri følt jeg har fortjent en julegave så lite som nå, vil egentlig bare sende den i posten til hu...

Sorry, dette sklei ut fra en Dolcontin-tråd til en sippetråd...
Sist endret av Skyfx; 25. desember 2012 kl. 20:51.
Send julegaven i posten. Det blir hun nok glad for uansett hvordan forhold dere har
▼ ... noen måneder senere ... ▼
La ho leve med sine problemer. Det virker om at du lar det ødelegge deg helt. Ho har sine, du har dine. Ikke la hennes problemer ødelegge deg.

At andre har vært jævlig mot deg er deres problem, at de har råtne hjerner kan ikke du noe for. Pass på deg selv.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Du er ikke alene. Flere i min familie som ser ned på meg pga piller og rus. Var nødt til å ta rivotril, subutex, valium og røyke tjall for å føle meg tilpass den siste julen. Julen før der igjen var jeg nødt til å dope meg på stesolid, pils og JWH-122 for å kunne ignorere alt drittet min far lirer ut av seg.