Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  765 65510
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Er så mainstream med Freak logo som avatar så jeg beholder min. Føkk systemet!
Vis hele sitatet...
Word!
Cake for the rebels!
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Jeg vil også være med!
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Er så mainstream med Freak logo som avatar så jeg beholder min. Føkk systemet!
Vis hele sitatet...
Watch Out We Got A Badass Over Here!
Håper det kommer et eget underforum her på freak som kun er for folk med over et visst antall kvalitetsposter.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Håper det kommer et eget underforum her på freak som kun er for folk med over et visst antall kvalitetsposter.
Vis hele sitatet...
Hjelper lite det når det kommer folk som kommer med dumme kommentarer kun for og få seg KP!
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Må vel kaste meg på bølgen jeg og da 3 minutter med Gimp!
Sist endret av toffer125; 7. januar 2012 kl. 02:00.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Håper det kommer et eget underforum her på freak som kun er for folk med over et visst antall kvalitetsposter.
Vis hele sitatet...
det er allerede et slikt forum. Ser du det ikke i oversikten?
Sitat av etse Vis innlegg
det er allerede et slikt forum. Ser du det ikke i oversikten?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk det for ca 3 måneder siden, ganske mye interessant der egentlig.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hjelper lite det når det kommer folk som kommer med dumme kommentarer kun for og få seg KP!
Vis hele sitatet...
Vel, det skal ta seg ganske bra ut å bare ha KP for dumme kommentarer.
Jeg tenkte også i antall over 500kp for eksempel...

Sitat av etse Vis innlegg
det er allerede et slikt forum. Ser du det ikke i oversikten?
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg er trøtt... men nei ser ikke et eget underforum som bare tillater folk adgang når de har over et visst antall kp bak seg.
Jeg hiver meg på med strikke-freak
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Jeg ville egentlig ikke slenge meg på bølgen, men høyt inntak av øl og saltstenger tvingte meg til å tegne en stonerfreak i mspaint. Jaja.. resultatet ble bra nok, men nå lurer jeg virkelig på når og hvilke endringer som kommer til å skje her på forumet.
Hvor får dere det fra at det kommer så mange endringer? Tviler på det skjer noe særlig.
Som alle andre her så slenger jeg meg på bølgen
Sist endret av omba; 7. januar 2012 kl. 02:19.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Vel, det skal ta seg ganske bra ut å bare ha KP for dumme kommentarer.
Jeg tenkte også i antall over 500kp for eksempel...



Kanskje jeg er trøtt... men nei ser ikke et eget underforum som bare tillater folk adgang når de har over et visst antall kp bak seg.
Vis hele sitatet...
da er det bare en ting å gjøre, få deg flere KP om du ikke ser det =)
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Hvor får dere det fra at det kommer så mange endringer? Tviler på det skjer noe særlig.
Vis hele sitatet...
nso viser seg sjelden i "offentlighet" her på forumet lenger, og når begge de store modsa samt folk fra crew fniser som fjortiser og legger ut useriøst i tråden her er det noe på gang.

Det har vært lenge kjent at forumet skal stå foran en endring, og at crew velger å legge dette frem på en humoristisk måte mener jeg er et tegn på at noe kommer til å skje, samt at denne tråden hadde nok vært sletta forlengst om ikke noe hadde vært på "ferde".
Jeg vet ikke hvordan jeg får meg avatar
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av Alkisen Vis innlegg
Jeg vet ikke hvordan jeg får meg avatar
Vis hele sitatet...
På forsiden under kontrollpanel tror jeg det er
Sitat av Alkisen Vis innlegg
Jeg vet ikke hvordan jeg får meg avatar
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/profile.php?do=editavatar
Sitat av toffer125 Vis innlegg
På forsiden under kontrollpanel tror jeg det er
Vis hele sitatet...
Husk du må ha 80 x 80 piksler, minske evt bilde du vil legge inn, fordi de fleste er over den størrelsen
Sitat av Bangfish Vis innlegg
nso viser seg sjelden i "offentlighet" her på forumet lenger, og når begge de store modsa samt folk fra crew fniser som fjortiser og legger ut useriøst i tråden her er det noe på gang.

Det har vært lenge kjent at forumet skal stå foran en endring, og at crew velger å legge dette frem på en humoristisk måte mener jeg er et tegn på at noe kommer til å skje, samt at denne tråden hadde nok vært sletta forlengst om ikke noe hadde vært på "ferde".
Vis hele sitatet...

Tja, du har et poeng, men jeg er ikke sikker. Mulig de har fått en øl for mye innabords? Neida, noe er nok på gang, men tviler på de kommer til å revolusjonere hele forumet.
Sitat av toffer125 Vis innlegg
På forsiden under kontrollpanel tror jeg det er
Vis hele sitatet...
Takker
Men hvorfor skifter alle til freak avatar, og er det noe bekreftet at det kommer noe som helst endring???
Peace and luv.. May positive vibrations cover nFF!
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Husk du må ha 80 x 80 piksler, minske evt bilde du vil legge inn, fordi de fleste er over den størrelsen
Vis hele sitatet...
Dette står jo klart og tydelig der man laster opp bildet, så det burde ikke være det største problemet hans
Ingen bekreftede meldinger fra kru om endringer, men noe er på gang, og vi freaks støtter det uansett hva(vel var vel på nippet til å gå imot hele crewet da jeg oppdaget den hensynsløse bruken av Comic Sans, men selvfølgelig var jo det helt planlagt fra NSOs side).
Er det major endringer på gang?? *Nysgjerrig*...


-Vil f.eks Kp-systemet bli endret? (se innleggene ovenfor for hvorfor bl.a Kp)
-aldersgrense?
-temaer man får lov til å diskutere??
-bLIR forumet slanket eller tilpasset den allerede store størrelsen?

Sitat av krJo Vis innlegg
Ingen bekreftede meldinger fra kru om endringer, men noe er på gang, og vi freaks støtter det uansett hva(vel var vel på nippet til å gå imot hele crewet da jeg oppdaget den hensynsløse bruken av Comic Sans, men selvfølgelig var jo det helt planlagt fra NSOs side).
Vis hele sitatet...
Shit, virker litt skummelt(...)

Så de 2012-apokalypse-assosiasjonene tidligere i tråden kommer til sin rett .
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Er det major endringer på gang?? *Nysgjerrig*...


-Vil f.eks Kp-systemet bli endret? (se innleggene ovenfor for hvorfor bl.a Kp)
-aldersgrense?
-.
Vis hele sitatet...
Aldersgrensen på et nettforum går ikke med mindre man lager et krav der man må logge inn via min ID feks. Ser heller ingen problemer med kpsystemet heller.
Sist endret av mo3; 7. januar 2012 kl. 02:38.
Not Penny's boat
argh's Avatar
POW, der forsvant en 7 år gammel avatar.

OCE
Sist endret av argh; 7. januar 2012 kl. 02:43.
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Kanskje jeg er trøtt... men nei ser ikke et eget underforum som bare tillater folk adgang når de har over et visst antall kp bak seg.
Vis hele sitatet...
Det er din KP pluss 12. Selvfølgelig ser du det ikke.
Skulle liksom sove (stå opp tidlig imorra), men så ble det å fyre opp gimp og freakifisere avataren min istedet.
Mange fete avatarer her og digger freaken!
Jada, fikk fiksa meg en slik trendy avatar jeg og da .. Cred til onClipEvent som mekka den
Sitat av Shepard Vis innlegg
Jada, fikk fiksa meg en slik trendy avatar jeg og da .. Cred til onClipEvent som mekka den
Vis hele sitatet...
BF3-inspirert?
minner på at jeg tilbyr avatarer med freaken også. om du vil ha en i samme stil som min så er det bare å sende PM.
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
BF3-inspirert?
Vis hele sitatet...
Han ba om at jeg skulle gjøre den likt BF3 coveret

Her er noen av de jeg har laget hittil:

http://picz.no/l/1788
Jeg er en fusjon mellom en stk. gammel avatar (<3) og en stk.
Wow.
What the fuck? Skulle bare ta noen rolige øl og når jeg kommer tilbake så er det fullt oppstyr.

*
Aventer crew*
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Jeg er en fusjon mellom en stk. gammel avatar (<3) og en stk.
Wow.
Vis hele sitatet...
Me too, nesten da.

Det var da voldsomt så smittefarlig dette skulle være da.. Freaker..
Da legger jeg meg. Om folk vil ha freak avatarer så er det bare å sende PM med info om det dere vil ha også tar jeg det fortløpende i mårra.
Sist endret av F4celess; 7. januar 2012 kl. 04:11.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Me too, nesten da.

Det var da voldsomt så smittefarlig dette skulle være da.. Freaker..
Vis hele sitatet...
Smittefarlig? voldsomt og da! ble litt sjokkert av å se at så mange byttet avatar veldig gøy å se at så mange heiv seg på og laget ny avatar så fort.

så gøy å se de kreative avatarene som har dukket opp de siste timene!

Mulig jeg tulller i de små grå nå, men jeg synes å huske at den versjonen vi har nå bare skulle være noe midlertidig.

Denne var kjent som V2, og det var stor forventning knyttet til Freakforum V3. Dette skulle bare være en midlertidig løsning (V2,5), og V3 var ikke langt vekke. Slik ble det ikke, men jeg tror ikke mange klager. Savner fortsatt mørkt tema og galleri :P
Da var vel jeg også med i occupy nff og tusen takk til onClipEvent for en super avatar
Sist endret av kimmy9gga; 7. januar 2012 kl. 04:33.
Freaker'n ♥ Snus
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Bangfish Vis innlegg
nso viser seg sjelden i "offentlighet" her på forumet lenger, og når begge de store modsa samt folk fra crew fniser som fjortiser og legger ut useriøst i tråden her er det noe på gang.

Det har vært lenge kjent at forumet skal stå foran en endring, og at crew velger å legge dette frem på en humoristisk måte mener jeg er et tegn på at noe kommer til å skje, samt at denne tråden hadde nok vært sletta forlengst om ikke noe hadde vært på "ferde".
Vis hele sitatet...
Er dette begynnelsen på en konspirasjonsteori? I like it.
The world is coming to an end
Har en dårlig mage følelse av at Freaken kommer på artige.no nå snart...
jeg tror det hele bare er på gøy! koselig maskot da. min er fallout-freak.
Det er nok et nytt theme på gang. Intet mer spesielt. Nso linket jo til en themelåt når jeg kommenterte med Tommy tee og takin ova. Jeg tipper det blir grønt med ny logo og smileys.

Jeg håper fremdeles på Old skewl eller hvertfall mulighet til å velge dette temaet.
Sist endret av reklame; 7. januar 2012 kl. 12:05.
Artig at en enkel logoforandring får folk til å tro det er en revolusjon på gang her.
Sånn bare for å ta opp gamle ting.. Nso skulle ikke du åpne for klær på 50k
Sitat av TobNor Vis innlegg
Sånn bare for å ta opp gamle ting.. Nso skulle ikke du åpne for klær på 50k
Vis hele sitatet...
Det kommer visst en webstore i løpet av Q1 2012.

Og her er en kilde på det
Sist endret av Mandokir; 7. januar 2012 kl. 12:35.
lagde meg avatar, synd de er så små
Hadde vært et helvete med større, men effekten jeg la på øynene gjorde det mer fucked enn kult i så lite format..

Kommer det andre endringer på nff enn logoen? Et litt mindre notepad-ish design hadde gjort susen for min del.
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Og takk til OnClipEvent for HelloKitty avataren !