Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1332
Heisan ; )

veel. jeg har nå fåd en litt stilig sang på hjernen, den heter "big blue dress"
spilt av en som heter/kaller seg "cranius"
å kan høres hær :
http://www.youtube.com/watch?v=vqO7zEWu0W0
jeg har fått med meg at cranius er magen fra pvp videoen også.
så kan godt være at han har laga sangen til filmen sin selv...

jeg klarer uansett ikke finne gitar tabs til den
eller noen som spiller den på youtube
å jeg er alt for crap til å høre meg frem selv...
så jeg trenger litt hjelp hær..

er det noen som kan hjelpe meg å enten finne tabs eller
lage dem ?
jeg tror det er etpar skilled gitar folk her ! : o

er mest intresert i soloen. men er takknemlig for alle svar : )
Jeg klarer ikke å finne noen hvertfall, du er nok nødt til å vente til det kanskje kommer en tab, eller ta det på gehør.
Irulan's Avatar
Trådstarter
Sitat av Archj Vis innlegg
Jeg klarer ikke å finne noen hvertfall, du er nok nødt til å vente til det kanskje kommer en tab, eller ta det på gehør.
Vis hele sitatet...
det er en stund siden han magen la videoen ut, å det er akkurat det å føle meg fram selv jeg ikke klarer helt selv.. :P
har en kompis som kanskje kan hjelpe, skal spørre han seinere ; )
den sangen der er vell 2 år + gammel
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
En kompis sa hvertfall han hadde lagd sangen selv, så spørs om du finner tabs til den. Får håpe noen som tar den på gehør og skriver den ned
Sitat av mkey Vis innlegg
En kompis sa hvertfall han hadde lagd sangen selv, så spørs om du finner tabs til den. Får håpe noen som tar den på gehør og skriver den ned
Vis hele sitatet...
Hah, tviler sterkt på at din kompis har laget den.
Den ble laget i år 2005/2006? av Cranius.

Tror nok dessverre ikke dette er en sang som er produsert i kjelleren til kompisen din. Det er forøvrig en av de mest kjente fan made sangene til world of warcraft.
Sitat av Apu Vis innlegg
Hah, tviler sterkt på at din kompis har laget den.
Den ble laget i år 2005/2006? av Cranius.

Tror nok dessverre ikke dette er en sang som er produsert i kjelleren til kompisen din. Det er forøvrig en av de mest kjente fan made sangene til world of warcraft.
Vis hele sitatet...

Uhm, det var ikke det han mente... "En kompis sa at han (Cranius) hadde lagd den selv

/facepalm
/golfclap
/osv osv
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Sitat av Apu Vis innlegg
Hah, tviler sterkt på at din kompis har laget den.
Den ble laget i år 2005/2006? av Cranius.

Tror nok dessverre ikke dette er en sang som er produsert i kjelleren til kompisen din. Det er forøvrig en av de mest kjente fan made sangene til world of warcraft.
Vis hele sitatet...
Tror du misforstod meg ja. Er som LordMaffe sier, kameraten min sa at Cranius hadde laget den selv. Tenk litt lenger før du kommer med slike kommentarer
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Du kan prøve å ta kontakt med han gjennom nettsiden hans (www.cranius.com) og spørre?
Irulan's Avatar
Trådstarter
aha! fyren er fortsatt aktiv på wow... bare synd han spiller på US servere, så det blir vanskelig å prøve å få kontakt med han ingame.
jeg sendte en mail, får vente å se om det kommer noe svar ; )