Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 7492
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Flere enn meg som føler mer emosjonell kontroll på LSD/Sopp enn på cannabis?

Føler tankene løper mer løpsk på cannabis og empatien min/traumer/ etc blir mer pågående på cannabis enn på LSD.

Føler meg rimelig overasket.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kan nesten ikke røre cannabis lenger, noen ganger blir jeg så utrolig ubehagelig fjern, tanketripper og få angst. Det rusmiddelet som gjør meg mest fucka! Sopp er det ikke noe stress med, alltid god stemning.
Anonym bruker
"Ekstravagant Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cannabis gjør meg bare fjern og teit. Har aldri hatt sans for cannabis. Ser de medisinske egenskapene i det, men som rusmiddel virker bare til å være en dårlig midlertidig løsning for de som egentlig har større problemer.

Mulig det er trangsynt og si det (og gi meg gjerne beskjed og utdyp fra egne erfaringer) men å bruke rusmidler for å "dempe" seg er sjeldent en god ide. Mye bedre å "pompe seg opp", som på f.eks fleinsopp og LSD. Synes MDMA likevel er en veldig god miks mellom å slappe av og å nyte øyeblikket, gitt at du bruker det under spesielle omstendigheter sammen med venner og kompiser.

Just my two cents
Aldri vært noe fan av cannabis, rett og slett fordi det gir meg angst og jeg tanketripper helt vilt Det er et av de rusmidlene jeg får mest angst av faktisk. Så ikke overraskende
Sist endret av Dopegurl; 24. september 2020 kl. 01:32.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kjørt å kverna hode så fjern at jeg har sittet der som en lobotomert idiot og bare sikla i sofaen mange ganger på cannabis. Har også sittet på bil og hallisunert i mørket at skygger og vanndammer under lyktestolper var menn som reiste seg og kom løpende imot bilen vår som dura rundt i 80km/t.

Har ikke opplevd noe sånt på LSD og har mere kontroll på kropp og sinn på det enn på cannabis
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmmm. Jeg er enig i at cannabis kan gjøre deg til en midlertidig idiot. Og ja, verden blir et helvete når du grønner ut. Men det er bare noe med den følelsen av å pakke en j, lighte den opp, trekke inn, og bare nyte det med med andre personer. Hvis du syntes at rusen er for sterk, da røyker du mindere neste gang. Når man tar LSD så har folk som regel mer respekt for stoffet enn det du har for cannabis. Tror problemet ligger der.

On the other hand, LSD kan jo være myyyye mer nyttig til å ordne opp i livet. Tror faktisk cannabis gjør ting bare verre hvis livet ditt allerede er ganske på tur.

Så ja, ikke undervurder kraftigheten av rusen til cannabis.
Jeg tror mange rett og slett røyker for mye. Det er også mer og mer THC i cannabisen, man må justere etter det. Røyker jeg for mye sativa blir det ubehagelig, men røyker jeg en fin mengde er det ikke hemmende i det hele tatt.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med dagens cannabis bør man ikke røyke mer enn rundt 0,1 uten toleranse, kanskje mindre.. Tror også de fleste som noier ut på hasj røyker for mye, er jo en slags standard at man ''må'' røyke 0,2 eller mer for å bli fjern.. Ikke sant i det heletatt!
Har hatt såppass mye noia på hasj at når jeg får skikkelig hjertebank eller noia biter jeg bare tennene sammen og "står han av". Det klarer jeg ikke med LSD, har mye lettere for å låse meg på tanker å få en noia som oppleves mye mere virkelig.
Etter utallige gode og "vonde" turer, så har jeg i ettertid funnet ut hva som har vært forskjellig. Hver gang turen har "skjert" seg så har jeg også røyket. Så kan godt kjenne meg igjen i hva du sier, har så si sluttet å røyke
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Med dagens cannabis bør man ikke røyke mer enn rundt 0,1 uten toleranse, kanskje mindre.. Tror også de fleste som noier ut på hasj røyker for mye, er jo en slags standard at man ''må'' røyke 0,2 eller mer for å bli fjern.. Ikke sant i det heletatt!
Vis hele sitatet...
Ikke sant i det heletatt? Det kommer jo ann på toleransen din hvor mye du trenger å røyke, jeg personlig blir ikke fjern av 0,2 så må ha litt mere.
Sitat av Metylfenidat Vis innlegg
Ikke sant i det heletatt? Det kommer jo ann på toleransen din hvor mye du trenger å røyke, jeg personlig blir ikke fjern av 0,2 så må ha litt mere.
Vis hele sitatet...
Det er jo det h*n skriver? «Man bør ikke røyke mer enn 0,1 UTEN toleranse». Altså med toleranse blir noe annet
▼ ... over en uke senere ... ▼
Cannabis gjør meg avslappet
LSD gjør meg utrolig kreativ ^^

Liker begge to på hver sin unike måte
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja etter å ha røyka sykt mye i mange år fikk jeg så noia plutselig at nå tåler jeg ikke cannabis. Holdt meg unna større doser Lsd etter det men tok en mild syretripp som jeg styrte bra
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg er en av de som har røkt fast i mange år, helt til jeg fikk angst av å røyke.
Da jeg er såpass glad i å kunne ta meg en blås, ble løsningen å skifte fra bong, til joint. Og mye mindre mengder (sånn typ 0.1g i en J som jeg deler med noen) Og dette blir jeg finfjern av, uten noia.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være fordi mye syntetiske varer har sluppet gjennom i løpet av tørka at folk føler annerledes effekt
Hadde mye mer noia av hasj før. Når jeg bodde hjemme og ingen visste at jeg røykte. Har etterhvert flyttet for meg selv og fortalt familie og bruket av hasj. Har ikke hatt dårlig opplevelse mens jeg har røykt noensinne. Men på edibles derimot. Wooosh, Snakkes!

Har full kontroll på LSD/SOPP men det har du vel kanskje helt til det går gale? :P Sikkert verre og føle seg på det enn hasj.

Røyker kanskje 0,1-0,2 per joint.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan noie ut myyyye heftigere på lsd og sopp. Cannabis kan være ubehagelig, mens triptaminer kan gi meg fullstendig panikk. Alt føles så mye mer virkelig og intenst på psykadelika. Min erfaring ihvertfall.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mekkern Vis innlegg
Jeg tror mange rett og slett røyker for mye. Det er også mer og mer THC i cannabisen, man må justere etter det. Røyker jeg for mye sativa blir det ubehagelig, men røyker jeg en fin mengde er det ikke hemmende i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Helt enig, man må justere. Hvis ikke blir det som å alltid drikke 0,5 liter alkohol uavhengig om det er øl eller whisky.

Selv bruker jeg kun vape om dagen. Da blir man ikke like pangfjern som joint, men for meg fungerer det helt utmerket da målet uansett ikke er å bli mest mulig fjern. Jeg liker å bare litt lett i toppen mens jeg tar et par pils og prater piss med kompiser.

Angst får jeg heller sjeldent på vape også, og om jeg får det lar jeg det bare passere som en sky på himmelen.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av flyndra90 Vis innlegg
Kan noie ut myyyye heftigere på lsd og sopp. Cannabis kan være ubehagelig, mens triptaminer kan gi meg fullstendig panikk. Alt føles så mye mer virkelig og intenst på psykadelika. Min erfaring ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Det er jeg også enig i. Har bokstavelig talt trodd at verden skulle gå under, eller at jeg har vært fanget i en time loop til evig tid. Den noiaen eller dødsfrykten har jeg aldri opplevd på cannabis, ikke engang når jeg har spist det.
R.i.p 23.04.2021
Hasjen er en versting når det kommer til tankekjør og noia,spsielt sativa strains . En ren indica derimot vil ikke gi noe form for tankekjør men muligens lit noia utifra cbd innhold. På lsd får jeg aldri tankekjør.greier ikke tenke på lsd,bare observere omverden. På sopp kan jeg få sykt tankekjør og den noia følelsen man får av cannabis. Men generelt så er cannabisen problemet.
Anonym bruker
"Sjuk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei, jeg føler ikke Cannabiss er værre enn LSD.
LSD er i mine øyne mye farligere å kan skape mye kraftigere ubehagelige situasjoner.

Viss en person får kjip effekt av Cannabis, kansje det er noe problem med produktet den personen røyker.
Eller så er det jo noen som har latent liggende psykiske plager som kan bli forsterket av Cannabis rusen. Disse folka burde jo ikke røyke uansett.