Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 2659
Glemte jeg tok 5 Rivotril (ja, jeg glemte faktisk det, holdt på og hjelpe en med og flytte). 20 min etterpå drakk jeg ca 1.2/4 av captain morgan. Ikke med engang selvfølgelig. Tok vel 40 minutter.

Hva kan jeg forvente? Seriøs tråd faktsik. Hva kan jeg forvente, begynner og få litt sånn små panikk her nå siden det er benzo og alkohol mixa sammen. Tips?
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hold deg hjemme og slå av tlf. Blackout og mye dumt er resultatet av den komboen der.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er vanligvis ikke direkte farlig i seg selv, men du kan finne på å gjøre mange dumme ting. Fint om du har noen som kan passe på deg. Hva med å spørre noen du stoler på?
I hele dag har jeg tatt ca 20 rivo, fra 7 i dag morges til nå (bare litt og litt utover dagen) Jeg koser meg med venner nå og drikker. Kan jeg plutselig få et satans ''kick'' og bli rusa som et faenskap? Eller rett og slett bare sovne? Kunne trengt skikkelig svar for og roe meg ned litt. Ingen andre vet at jeg har tatt rivo. Hva er det værste som kan skje, untatt at jeg driter meg ut. Takk for svar.
Hvis du ikke vil gjøre noe dumt så drar du hjem nå. Alle vet at du ikke vil gjøre dette.

Du har nå tatt 20 rivotril og du drikker med venner? Høres ut som verdens værste plan. Men vi på freak vil selvfølgelig høre en update på hva du husker fra dette kvelden om 3-4 dager.
In upfate skal dere fæ freaks, bare vent til imprgen
Ikke glem tråden nå xD
Du burde dra hjem og sove
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oh Boy.. blir svett bare av å lese dette. Pass på deg selv, TS. Håper de rundt deg passer på at du ikke gjør noe altfor dumt.
Sitat av NicoWolf Vis innlegg
Ikke glem tråden nå xD
Du burde dra hjem og sove
Vis hele sitatet...
Ville ikke dratt en plass alene.
Men hvis du blir alene og du ikke makter å holde deg våken ville jeg lagt meg på siden.
Vil ikke at du skal bekymre deg mer enn nødvendig. Du skriver sammenhengende og forståelig. Men i tilfelle.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da regner jeg med det er deg jeg leser om på VG i morgentidlig .....
grav deg ned i tide ass
Sist endret av Bothrops; 18. september 2020 kl. 22:15.
blirrr kjrt vei heim akkur at for øyeblikket, jeh klarer meg boys... slal sove med enganlg
håper det går fint med deg nå ts?
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Håper senga er neste stopp.

Ønsk Jon Blund velkommen.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke alle gjør dumme ting selv en har tatt masse Rivotril!

Dumme folk gjør dumme ting, som å spise 20 rivo, men så klart finns det unntak. Alle reagerer forskjellig..

Føler du deg i ok form nå, så ta det rolig og ikke drikk noe mer alkohol, det bare forsterker rusen.

Du kan plutselig sovne, så ikke dra noe sted.

Informer dem du er sammen med at du har tatt 20 rivotril i tilfelle du faller helt ut , sovner plutselig, blir dårlig eller bevistløs.

Skummelt for dem du er sammen med hvis du plutselig går død..
Kom jeg hjem, tok en varm og god dusj, spiste noen donuts og nå føler jeg meg full men ok...? Hva skjer? Skulle jeg ikke hvert skamruset nå? Jeg er seriøst forvirret.
Sitat av Smule09 Vis innlegg
Kom jeg hjem, tok en varm og god dusj, spiste noen donuts og nå føler jeg meg full men ok...? Hva skjer? Skulle jeg ikke hvert skamruset nå? Jeg er seriøst forvirret.
Vis hele sitatet...
Du er skamrusa, du bare merker det ikke, det som er så jævlig farlig med benzo
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Skru av tlf, sett på en film, legg deg
Jepkp jeg trynte akkurat over en kasse jeg hadde mitt på gulvet -8 siden jeg flytter) og når jge skulle legge meg i senga så jeg dobbelt tror jeg og la meg rett ned på gaulvet (au ræva gjør faen så vondt =?). ligger i senga nå og klarer megk. natta freaks111!!*
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Godspeed broder��
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sov godt! Spent på når du våkner :P
Haha! Brings back memories Godt å høre at du er kommet deg hjem igjen, du får ha god natt og kom tilbake med en update om noen uker når du får høre igjen fra en totalt fremmed hva du har gjort
Det er ikke farlig i form av at du dæver eller har tatt overdose men du kan få farlig oppførsel så hold deg hjemme og ikke ring eller skriv til noen for alle kommer til å merke du er ballerusa
Våkna for noe timer siden. Fikk hørt av en venn at jeg spist 23 rivo og 10 vival og drakk nesten en hel captain morgan. Hvordan faen klarte jeg meg? Uansett våkna for noen timer siden og da var mikoren velta og glasset knust, en cola flaske velta over hele gulvet og seigt som satan. Jeg hadde faen meg glemt og tatt av dusjen ogs. Den var heldigvis ikke på full guffe da, bare litt vann rant ut og hele bildet mitt på veggen var velta og knust

Hvordan besvimte jeg egentlig ikke? Alle de pillene og den alkoholen. Hvordan var jeg semi-oppegående? Galskap må jeg si. OG JEG HUSKER AT JEG LA SKOENDE MINE I HYLLA. Nå er de ikke der. Herregud... Mye og rydde nå hahaha Føler meg enda rusa, men på en god måte så rydding skal gå bra. Sånn gikk minn natt gutta. Plis. Ikke blann benzo og alk. Nå har jeg ett helvete og rydde halv 7 på morgenen. Og jeg kjenner jeg enda er små rusa.
En rivotril i form av krysser har en halveringstid på 48 timer om ikke jeg tar feil. Det vil si at 2 døgn etterpå virker halvarten av tabletten.Og to døgn etterpå det har du halvparten igjenn. Du har ergo opp til en uke eller mer å gjøre idiotiske ting på, da det og kan skje uten alkohol. Jeg anbefaler av dyrekjøpt erfaring å legge pillene på hyllen for godt. Jeg er sjeleglad for at jeg ble kvitt de fra livet mitt før de gjorde mer skade.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan ente du opp med å ta så sykt mange piller? Vet ikke om du ble tilbakestående etter den først pilla og kjørte på, eller du bare er dum i hue fra før!? Bra du bare velta en brus og ødela mikroen...
Venninna mi tok ca samme dose som deg og alkohol, hun tok kniven og skar over halsen på seg mens hun lo, det var nok ikke i hennes tanker der og da at hun skulle dø...
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hadde du svelget ned 23 rivotiril og 10 vival med captain morgan så hadde du ikke vært her å skrevet innlegg uten skrivefeil. pillene dine er nok ikke ekte.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan ente du opp med å ta så sykt mange piller? Vet ikke om du ble tilbakestående etter den først pilla og kjørte på, eller du bare er dum i hue fra før!? Bra du bare velta en brus og ødela mikroen...
Venninna mi tok ca samme dose som deg og alkohol, hun tok kniven og skar over halsen på seg mens hun lo, det var nok ikke i hennes tanker der og da at hun skulle dø...
Vis hele sitatet...
Hæ? Bare etter et par rivotriler? Hadde hun noen psykiske lidelser fra før? Høres sykt ut..
Høres nesten for sprøtt ut til å være sant
Sist endret av Bothrops; 19. september 2020 kl. 17:45.
Anonym bruker
"Ivrig Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lukter underdoserte rivotril lang vei her.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hadde du svelget ned 23 rivotiril og 10 vival med captain morgan så hadde du ikke vært her å skrevet innlegg uten skrivefeil. pillene dine er nok ikke ekte.
Vis hele sitatet...
Det går fint an det. Ikke bra men har man høy toleranse på alkohol fra før går det an jo. Du ser jo hvor rusa han fremstod bare i tråden så de er ekte

Sitat av Mia123 Vis innlegg
Hæ? Bare etter et par rivotriler? Hadde hun noen psykiske lidelser fra før? Høres sykt ut..
Vis hele sitatet...
Ikke et par... Dosen til trådstarter økte mye utover kvelden hvis du leser hele tråden.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
hadde du svelget ned 23 rivotiril og 10 vival med captain morgan så hadde du ikke vært her å skrevet innlegg uten skrivefeil. pillene dine er nok ikke ekte.
Vis hele sitatet...
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Hæ? Bare etter et par rivotriler? Hadde hun noen psykiske lidelser fra før? Høres sykt ut..
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lukter underdoserte rivotril lang vei her.
Vis hele sitatet...
Syns det høres helt typisk ut jeg. Nå sover trådstarter tungt i to døgn. Det er et punkt med rivotril akuratt som med hasj at man ikke føler seg mer rusa etter en viss og stor mengde. Det er mange som eter 20 rivotril og det er ikke som at alle må stryke med av det. Men man kan knuse mikroen, glemme å skru av dusjen, dette og snuble i stua og bomme på senga som trådstarter gjorde. Klassisk rivotril rusa skjønner ikke hvorfor du får inntrykk av at de er underdosert
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjedde no feil med quotinga der ikke meninga å sitere de to øverste der men pytt pytt
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Høres nesten for sprøtt ut til å være sant
Vis hele sitatet...
Why? Da kjenner du ikke til rivotril rusen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det går fint an det. Ikke bra men har man høy toleranse på alkohol fra før går det an jo. Du ser jo hvor rusa han fremstod bare i tråden så de er ekte



Ikke et par... Dosen til trådstarter økte mye utover kvelden hvis du leser hele tråden.
Vis hele sitatet...
Det var ment til han som skreiv at en venninne hadde tatt rivo og tatt kniven over halsen..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skjedde no feil med quotinga der ikke meninga å sitere de to øverste der men pytt pytt
Vis hele sitatet...
Du har to knapper for sitat. Den ene knappen ser ut som en ", den andre ser ut som en snakkeboble. Trykker du på snakkeboblen, så multi-siterer du. Du "lagrer" sitatet, slik at du kan trykke på samme snakkeboble på alle innlegg, og når du kommer til det siste innlegget du vil multi-sitere, trykker du på " tegnet, og da dukker det jo opp tekstboks for å skrive innlegg, der kommer alle innlegg du har multi-sitert, slik at du bare legger inn tekst der det er riktig, og da svarer du på alle i et eneste innlegg, istedenfor å spre det på flere innlegg som du nå har gjort.
Sist endret av Stingray; 19. september 2020 kl. 20:02.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Det var ment til han som skreiv at en venninne hadde tatt rivo og tatt kniven over halsen..
Vis hele sitatet...
Ja skjønte det men han skrev at hun tok ca samme dose som trådstarter. Regner med det var det dosenivået trådstarter økte til etterhvert gjennom tråden og ikke den dosen det ble nevnt i første post men jeg kan ta feil ang venninna

Sitat av Stingray Vis innlegg
Du har to knapper for sitat. Den ene knappen ser ut som en ", den andre ser ut som en snakkeboble. Trykker du på snakkeboblen, så multi-siterer du. Du "lagrer" sitatet, slik at du kan trykke på samme snakkeboble på alle innlegg, og når du kommer til det siste innlegget du vil multi-sitere, trykker du på " tegnet, og da dukker det jo opp tekstboks for å skrive innlegg, der kommer alle innlegg du har multi-sitert, slik at du bare legger inn tekst der det er riktig, og da svarer du på alle i et eneste innlegg, istedenfor å spre det på flere innlegg som du nå har gjort.
Vis hele sitatet...
Takk for informasjonen det var bedre ja!
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som noen sa tidligere så kommer man til et punkt der det ikke utgjør noe forskjell om man spiser flere. Man er ballerusa uansett.

Selv har jeg et arr på armen etter en runde med skikkelig benzostuk. Spiste rundt 20-25 xans + pils. Kult å bli minnet på hver gang jeg ser arret. Aldri igjen..

Husker ingenting fra de to dagene. Tok nesten en uke å lande.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Why? Da kjenner du ikke til rivotril rusen.
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte på den andre anonyme brukeren som sa at noen han kjente kjente noen som hørte om noen som kutta strupen sin på rivotril mens de lo
Sist endret av Bothrops; 19. september 2020 kl. 21:50.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Jeg tenkte på den andre anonyme brukeren som sa at noen han kjente kjente noen som hørte om noen som kutta strupen sin på rivotril mens de lo
Vis hele sitatet...
Ah oki men tror ikke det er en helt usannsynlig historie heller. Tragisk for henne og de som så det tenker jeg ( Folk hopper fra 20 etg på rivotril også uten å skjønne hva de gjør.. Kjenner en kar som ble zombielike og begynte å bite fremmede folk i trynet altså glefsa og beit de til blods etter litt for mange rivotril og pils