Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1150
Hvordan vet du at amfetaminen er bra når du skyter den?
Har ikke fått noen spesiell virkning når jeg har prøvd det. Bare kvikknet til, blitt mer våken, ikke noe munntørrhet, svette, kulde elns
Hva skjer, hørte dette skulle funke
Samme faen kan det være, det sugde nå, så suger igjen. Ta det slik du pleier..
Jeg, trådstarter og flesteparten her driter i hva du syns om måten han eller andre hiver i seg dop på. Sier ikke at jeg er uenig med at sprøyter er noe dritt og at man heller bør gjør det på standardmåter, men er drittlei av folk som kommenterer slikt istedenfor å holde seg på tema, som var et simpelt spørsmål han hadde. Ingen liker å høre fra andre, spesielt randoms på forums som det her, hva de kan gjør og ikke gjør. Han sier han har prøvd det, og da er det ikke så mye å gjør når 90% av folk som først har skutt det fortsetter med det. Følte bare en trang til å rette opp :-)

On topic; Må nesten prøve å hjelpe nå som jeg allerede har tatt meg tid til å kommentere, uten å garantere noe så vil tro du merker det ganske intenst med en gang i hele kroppen etter du setter skuddet om det er dårlig eller tar livet av deg, ellers blir du vell bare jævlig fin
Beklager, skal ikke gjenta seg.

Ta det slik du pleier.
Sitat av brsbent Vis innlegg
Beklager, skal ikke gjenta seg.

Ta det slik du pleier.
Vis hele sitatet...
Hehehe.. ikke gi meg dårlig samvittighet nå var ikke ment som et personlig angrep på deg men virker kanskje som det var rettet mot deg, poenget var barae å få skrevet det så folk kanskje tenker over hvor irriterenes slike ting er. Vi "hobbyrusere" og narkisser vil jo naturligvis bare hverandres beste, og ja sprøyter er "hardcore" ingen vei tilbake etter min mening. Men nå dominerer jo ikke mitt, ditt eller noen andres syn bortsett fra statens syn over noen andre, hehe..
Vel, skyter du amfetamin vil rushet startgass eller andre giftstoffer gir deg by far overdøve amfetamin-"rushet". Et artig faktum er at de som skyter og de som sniffer ofte dømmer kvaliteten i stikk motsatt retning. Ren, sterk amfetamin "smeller" ikke skikkelig, mens tilgriset søppel gir effekt intravenøst som ikke merkes nasalt.

Med det sagt så kan selvsagt en mer erfaren skyter merke forskjell, men siden jeg aldri har skutt kan jeg ikke si noe av førstehåndserfaring.

Mitt tips (utenom å ikke skyte, selvfølgelig), er at du måler initialrushet opp mot merkbar effekt en times tid etterpå. De fleste giftstoffene jeg vet om som folk tilsetter gir et kort og intenst rush, så om rushet er enormt og du sovner etter noen timer kan du være sikker på at det ikke var takket være høy % amfetamin. Sånn kan du sikkert prøve deg fram til akkurat hvordan du opplever en god smell ren amfetamin